وکیلانه » » چادر شخصی ها و لباس شخصی ها مظلومترین یاوران حسین
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
چادر شخصی ها و لباس شخصی ها مظلومترین یاوران حسین
۲۷ام, آبان ۱۳۸۹| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۱۲۳]

به نام خدای زهرا

۶ روز تا غدیر

این دلنوشت ، غروب دیروز در فتح المبین نوشته شد



صبح عرفه ، فکه بودم ، و عصر عرفه دعای حسین زهرا را دقیقا روبروی بین الحرمین در نزدیکترین نقطه ی ایران به کرب و بلا ، شرهانی خواندم . شرهانی و ما ادراک ما شرهانی …
شرهانی جایی که از شر نفس به آسانی می توان رها شد !
و امروز عصر عید قربان برای اینکه نکشد مرا دلتنگی سوار بر نسیم سی کیلومتر راه آمدم تا رسیدم به قطعه ای از کرب و بلا!
اگر دوکوهه قطعه ای از بهشت است اما  والله این قسمت از فتح المبین  قطعه ای از کرب و بلاست . برای من ناکام کربلا ندیده  اینجا کربلاست ، هیچ کم از بین الحرمین ندارد این ۱۰ دقیقه  راهی که بین خاکریز ها قدم می زنی . جاده ی آسمان است اینجا .  اوج افلاک اینجاست
از بین همین  خاکریز های عشق که می آمدم تا برسم به سنگری که از جنگ باقی مانده با گوش خودم شنیدم صدای دلم را  که فتوا صادر کرد به حکم عشق که خاک نه یکی از مطهرات که بلکه مطهرترین طاهرات است!
آری این خاک ها پاک کننده ترین  ماده برای زشتی های روح است . این خاکها جلا دهنده افلاک رسان است . قدرت جاذبه اش مافوق تصور بشر است.  اندکی تامل کن  تا ببینی چگونه جوانی را از پایگاه هوایی تگزاس، می رسانند به عرش نشینی همچون عباس بابایی !
رشادت ها نشان داد در کربلای ۴ که به  او حج هدیه دادند . سال ۶۶ عباس راهی حج بود از درب هواپیما اما  با ساکی که بسته بود برای حج پایین آمد و گفت من چگونه حج بروم و خلیج کشورم  ناامن باشد! نرفت و تنها سه روز بعد درست عید قربان ۶۶ همین خاک ها او را به عرش رساندند تا کعبه بگردد به دورش. آری این خاک  ، همین خاک ها افلاک رسان است باور نداری ؟  یکبار سری بزن ….


اکنون رسیده ام به درب سنگر. می گویند این  حسینه  از زمان جنگ باقی مانده . آری مشخص است ،  بوی خون شهدا می دهد. سنگر نیست این ، گوشه ای از عرش خداست . تنفس کن تا استشمام کنی بوی گل یاس را ،  احساس حضور عباس را .
فرشتگان اذن ورود می گیرند برای آمدن  به اینجا.اینجا قطعه ای  از بهشت است . بوی بهشت می آید . بوی بهشت خدا بوی حسین است و بس …
آری  اینجا قطعه از قتلگاه است ، اینجا قطعه ای از کربلا وبلاست آن سو را بنگر ! تل زینبیه را ببین .  دلم می گوید  در کرب و بلا بالای گودی قتلگاه ، تلی هم هست که شاید نامش تل فاطمیه باشد !
و اینجا هم دارد اینگونه تپه ای . آری  ، آری و من خودم دیدم مادر شهیدی را که  دو هفته پیش روی همان تپه  مویه می کرد و می گفت : آسد حسین آخر کجای دنیا  رسم است که مادری دنبال پسرش بیایید . قدم خمیده شده بیا مادر بیا خودت را به من نشان بده ….
آری اینجا کربلا ست خون های ریخته شده در اینجا مقدسش کرده اند .  سر عبدالله را پایین همین سنگر از تنش جدا کردند . بوی خون گلویش می آید هنوز ، از قضا لبش هم تشنه بود .
آری یاوران خمینی همچون یاران حسین هستند. یاوران خامنه ای را اما قصه ی پر غصه ای است مظلومترین یاوران اسلام شده اند بسیجیان خامنه ای .  مظلوم ترین یاوران تاریخ .

بگذار حرف دلم را بزنم :
اگر بسیاری تمنای دلشان دیدن این سرزمین هاست ، اگر در عرفه ی خود برات فکه طلب می کنند اما دیرزمانی است تمنای دل من دیدن بلواری در سعادت آباد تهران است! آری سعادت آباد تهران! می خواهم سوار بر اتوبوس های انقلاب  ، راهیان نور امسال بجای طلاییه بروم قیطریه ،  بلوار کاوه ، مقتل شهدای بسیح !

آنجا که خون برادرم کبیری به دست اشقی ترین اشقیا  ریخته شد . آری همانجا که غرب زدگان غفلت آیاد لایی می کشند ؛ خون حسین کبیری ریخته شده و من می خواهم بروم زیارت کنم آنجا را .
بچه ها اگر پایه  باشند می رویم و مقدس می کنیم آنجا را . یادمان شهدای فتنه می سازیم . تا هر سال عید ملت بیایند و ببینید فرزندانشان ، فرزند نسل سومیشان چگونه بینی نفاق را به خاک مالیده اند . تا دنیا بداند  “شتر براندازی درب  خانه ی هر حکومتی می نشیدند الا نظامی که نگه دار آن عباس باشد !” و این حسین کبیری ها پرورش یافته ی مکتب عباس هستند .
و درست در همین شرق تهران وقتی که آقای جام زهر داشت  نامه نگاری می کرد ، وقتی که عده ای مال حرامی که در شکمشان رفته بود مانع دیدن حقایق  می شد ، وقتی عده ای مرعوب آب و رنگ غرب شده بودند وقتی عده ای میخواستند به آقای ما راه کار عبور از بحران  بدهند ، وقتی عده ای خواب ریاست می دیدند ، وقتی عده ای خود را صاحب انقلاب تصور کرده بودند ، وقتی عده ای بجای برادر شده بودند دکتر ! وقتی عده ای بوی دنیا به مشامشان رسیده بود . آری درست در همان زمان بیدار ترین یاوران حسین ، تربیت یافتگان عباس ، این بسیجیان خامنه ای پاره کردند امان نامه ها را  و آمدند در وسط میدان بر دار عشق تار و پود خون زدند .
و اگر چه حسین کبیری نقشه کشی ساختمان خوانده بود اما تخصصش در  برهم زدن نقشه ی منافقین بود و امان نامه ها را پاره کرد و آمد وسط میدان . درست میان قتلگاه . و همانجا بود که عده ای یزیدی  خون علی اکبر ما را ریختند .
آری ای سبزک های متوهم شما مردان یزید جویید ، نه خدا جو . بالاتر از این  ، شما خود شمر هستید  آری خود “خولی ” که تنها خط تولیدتان ۱۴۰۰ سال عقب افتاده! شما خیالات برتان داشته بود / گمان می کردید با فرانس ۲۴ و الجزیره و العربیه و بی بی سی و کوفت و زهر مار می توان به جنگ عباس آمد !

نه ، ای برادران تنی و ناتنی  پت و مت . ای پلنگ صورتی های تاریخ ! ای پیروان ابن زیاد ،ای گمراهان تاریخ شما و اربابان قلدرتان بدانید که اینجا نگهبانی از حریم حرمت خیمه های خامنه ای با ما بسیجیان عباسی  است .  یکبار اندیشه ی جلو آمدن تنها  به ذهنتان که رسید، با چشمان بابا قوری خود دیدید که با دستان قدر قدرت عباس چه بروزتان آوردیم . آثاری از شما حتی در سایبر هم باقی نگذاشتیم !آری تا ما بسیجیان خط خامنه ای هستیم شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید !

این است قدرت عباس / علم در دست مجروح آسد علی است و ما پیروان عباس مقدس ترین حروف الفبایمان  ” خ ، ا ، م ، ن ، ه ، ا، ی .” است . و دور سید علی میگردیم تا نابودگر فتنه های شما باشیم . خانه هایتان را بر سرتان خراب می کنیم اگر یکبار دیگر سودای براندازی در سر بپرورانید . البته برادرانم با لباس شخصی و خواهرانم با چادر شخصی ! شما را به گونه ای به درک واصل کردند که عبرت تاریخ شوید . اینک کار ما نه با شما که با آقایان ساکت و احیانا بچه زرنگ هاست ! آقایان  باید جوابگوی بی بصیرتیشان باشند .
دیگر غروب شده و صدای اذان می آید تمام کنم این دلنوشت را و نمازی بخوانم در سنگری از عشق …. نه  !
صبر کن ، یک لحظه صبر کن … انگار صدایی می آید … آرام باش … آری صدایی از کرب و بلا می آید …
هل من ناصر ینصرنی ؟  هل من معین یعننی ؟
هل من ذابّ یذّب عن حرم رسولالله؟ هل من موحد یخافالله فینا؟ هل من مغیث یرجو الله باغاثتنا؟ هل من معین یرجو ما عندالله فی اعانتنا؟

لبیک یا حسین زهرا

___________________________________________________

* لباس های برادران و خواهرانم  شخصی هستند نه حتی مال بیت المال و آنرا شخصی به نام ام البنین با  تار رگ های غیرت عباس و پود غربت نخ های چادر خاکی بر دار درب سوخته می بافد !
حال تو ای طعنه زن دوباره به من بگو  لباس شخصی و به خواهرانم بگو چادر شخصی  تا ما لذت ببریم از این لفظ !
چرا که
: لباس شخصی را تو مپندار که مُدی است در میان مُدها و انسانی است در میان انسانها که لباس شخصی از آسمان آمده و تجسم تمام عیار شیعه ی منتظری است که به خروش آمده اما مطیع امر رهبرش است و فعلاً طوفان نمیکند و همچنان منتظر است…
که  چه زیبا فرمود حضرت عشق:{وَ نُرِیدُ اَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذیِنَ استَضعِفُوا فِی الاَرضِ وَ نَجعَلَهُم ائمّه وَ نَجعَلَهُمُ الوارثِینَ}(قصص/۵)

آینده از آن حزب اللهی هاست

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



۱۲۳ دیدگاه برای “چادر شخصی ها و لباس شخصی ها مظلومترین یاوران حسین”

  1. عشقستان اسماعیل گفت:

    سلام
    متن را نخواندم اجالتا این را داشته باشید تا بعد متن را بخوانم
    عشقستان اسماعیل با این متن به روز شد
    ” اسماعیل دوره گرد استوانه نبود اما خونش انقلاب را بیمه کرد”
    حتما بخوانید

    امیرعلی : علیکم الســـلام و رحمه الله .
    خدا را شکر که دوباره هستید

    [پاسخ]

  2. سلام علیکم
    بسیا عالی بود. بسیار عالی
    خدا قوت

    کربلای مکرر نصیبتون کربلایی

    امیرعلی : علیکم الســـلام . تشکر

    [پاسخ]

  3. باران گفت:

    سلام

    بعد چند ماه باز لایق خوندن دلنوشته هاتون شدم

    عالی بود مثل همیشه

    نمیدونم تو نوشته هاتون چیه که با خوندنشون با تمام وجودم اشک میریزم ویه حس سبکی بهم دست میده

    امیدوارم بتونم زود به زود دلنوشته هاتونو بخونم

    خوشا بحال حضرت ماه بخاتر داشتن چنین ستاره هایی

    چند وقتیه شدیدا محتاج دعام داداش علی لطفا دعام کنید

    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیت والنصر اللهم الجعلنی من انصاره واعوانه والمستشهدین بین یدیه

    امیرعلی : علیکم الســـلام
    بسیار خوشحال شدم که دوباره اسم شما را دیدم
    تشکر
    دعاگو هستم یاور قدیمی

    [پاسخ]

  4. تخریبچی گفت:

    سلام کربلایی
    نفست حق،
    قلمت برقرار بر محور ولایت.
    و این سنگر چه کرده با دل ما ،
    و با گذاشتن عکسش چه کردید با دلهامان.
    دعا بفرمایید
    یا علی

    امیرعلی : علیکم الســـلام
    تشکر تخریبجی

    خودم هم دوباره حسابی دلتنگش شدم . بعید می دانم تا فردا دوام بیاورم و نروم . ….

    [پاسخ]

  5. سربازةٌ گفت:

    “گمان می کردید با فرانس ۲۴ و الجزیره و العربیه و بی بی سی و کوفت و زهر مار می توان به جنگ عباس آمد !”

    ” خانه هایتان را بر سرتان خراب می کنیم اگر یکبار دیگر سودای براندازی در سر بپرورانید .”

    “آری تا ما بسیجیان خط خامنه ای هستیم شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید !”
    —————————-
    صلّی الله علیک یا ثار الله؛
    صلّی الله علیک یا حجّه الله فی ارضه؛
    سلامٌ علیکم؛
    قلمتان روان.
    از همان پرچم،اگر نگاهی کردید ۹۰ کیلومتر آن سو تر را، باری دیگر.
    دعایمان کنید تا با معرفت کربلایی شویم.با معرفت…

    دلمان سخت میل ارباب دارد!…
    میل محرم دارد.میل بین الحرمین!

    امیرعلی : چشم ،
    حتما به نیابت از همه ی دوستان عاشورا می خوانم زیر همان پرچم رو به سوی کعبه ی دلها ….
    محرم پی کی میآیی ؟

    [پاسخ]

  6. خط شكن گفت:

    سلام داداش
    یه نگاه به اینجا بنداز
    http://iran22.mihanblog.com/post/61
    یا حق

    امیرعلی : علیکم الســـلام حامد جان .
    یه لحظه تعجب کردم !
    واقعا دنیای عجیبی شده . ایکاش لااقل به خودم خبر می داد …

    [پاسخ]

    بهمن عزیزی پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۱۳:۴۲:

    با سلام
    داداش صفا ، قالب فعلی وبلاگم را یکی از دوستان که هم اکنون در خانه خدا به سر می برد برام کار کرد( نتونستم تماس بگیرم ، می خواستم بگم حاجی ، دزد دیده بودیم ، اما دزد لوگو ندیده بودیم ! ) البته ناگفته نماند وقتی گفتم لوگو خیلی جالبیه ، گفت کار من نیست ، از وبلاگ یکی از دوستان بلاگفا برداشتم چن روز باش کار کن اگه خوشت اومد ازش اجازه می گیرم و اطلاع ندارم که بعدش از شما اجازه گرفت یا نه .
    باری ، داداش صفا این لوگو را خیلی ، خیلی دوس دارم ، اگه اجازه بدین می ماند و گر نه قالب دیگری انتخاب کنم .
    پیروز و موفق باشید _ بهمن عزیزی

    [پاسخ]

  7. سلام دوباره به آقای صفای باصفا

    این عبارت چادر شخصی رو خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم
    چون نشانه یک هویت هست و نماد یک عقیده
    یک ویژگی بارز بچه های حزب الله اینه هر کدومشون برای خودشون صاحب تحلیل، تشخیص و قوه تمیز هستن.این طور نیست که مثل طوطی حرفای همدیگه رو تکرار کن/در حالیکه اگه شما با ده تا جلبک حرف بزنین فقط و فقط یک جمله مشابه رو ازشون میشنوین که اون هم خوراکی هست که رسانه های معاند براشون تهیه کردن

    اینکه یه نفر چقدر از خرد بهره مند باشه مهم نیست مهم اینه که چقدر این خرد رو به کار ببره/متاسفانه ما به شدت شاهد کم خردی هستیم میان اصحاب جنبشک و اعوان و انصارشون

    امیرعلی : علیکم الســــلام .
    چقدر لذت بخش است اینکه،رنگ لباس شخصی ساده ی ما چشم فتنه گران نی شمار را بد جوری میزند و ما شده ایم تمام دغدغه فکری او که با ما نیست.
    چقدر لذت دارد اینکه، شال گردنمان از جنس همانی است که بر روی دوش حضرت ماه جا خوش کرده و اگر چشم دلشان باز بود حتماً به آنها نشان میدادیم که ببین ، شال گردنی حضرت خورشید(عج) هم از جنس شخصی است !

    [پاسخ]

  8. 313 گفت:

    سلام علیکم
    خوش به سعادتتان که اگر دستتان به شش گوشه نرسیده اما هر وقت اراده کنید دعوت میشوید به قطعه قطعه ی کربلا که در قسمتی از خاکش زندگی میکنید
    شما اینبار از همه کربلایی تر هستید چون هم در قطعه قطعه ی کربلا قدم زده اید و عرفه خوانده اید و هم دلتان را راهی دیار عشق کرده اید
    شهادت کنار شش گوشه با دل کربلایی نصیبتان


    امیرعلی : علیکم الســـلام
    تشکر از لطف شما . همیشه نائب الزیاره ی همه ی دوستان هستم

    [پاسخ]

  9. 313 گفت:

    سلام علیکم
    این قسمت ( تویتر حزب الله ) چی هست؟؟؟ چیکار باید کرد


    امیرعلی : جایی برای بیان پیام ها ، پیامک ها ، احادیث ، اشعار و یا هر چیز زیبای دیگر …

    طریقه ی ارسال هم ذکر شده

    [پاسخ]

  10. 313 گفت:

    بسیجیان ماه… لباس شخصی ها و چادر شخصی ها
    من شما را بهترین برادران و خواهران خود میدانم هرچند که شما را ندیده باشم ، همین که ما معتقدیم خامنه ای علمدار انقلاب است
    همین که ما معتقدیم که اینجا کوفه نیست تا علی تنها بماند
    و همین که…
    همین ما را بس است
    اراجیف دشمنان ما را ناراحت که نمیکند هیچ بلکه ما شیشه ایم هر که سعی کند ما را بشکند تیز تر میشویم و اگر ریزمان کنند در چشمشان فرو خواهیم رفت

    دلمان هوای محرم کرده است
    هر کجا قدم میگذاریم حرف از کربلا و محرم و عاشورا و ….
    خدایا…
    محرم پس کی می آیی
    اندکی صبر محرم نزدیک است
    شهادت نصیبتان

    امیرعلی : ماشالله حزب الله

    [پاسخ]

  11. ندای حق گفت:

    سلام……………….
    چی بگم؟ قلم شما و بصیرت و استقامتتون باعث افتخار ماست……..عالی عالی……..
    شدیدا التماس دعا………………………

    امیرعلی : علیکم الســـلام

    تشکر از شما بزرگوار / محتاجم به دعا

    [پاسخ]

  12. چه زیباست:
    پنج شنبه / امیرعلی :
    ^^^^^^^
    ای پسر زهرا !

    هنوزم یه عاشق هست

    که حرم تو رو ندیده

    دیگه روش نمیشه جایی بگه کربلا ندیده

    منو ببر به کربلا حسین جان

    منو ببر به کربلا حسین جان

    منو ببر به کربلا حسین جان

    دلم می خواد مجاورت باشم

    که زائرت باشم آقا جان

    آخه دنیا برام با تو یا حسین ،

    بهشته و با صفاست

    و عذاب قبر است برای من

    بهشتِ بی کربلا !

    از این فراق و دوری دارم آتیش می گیرم ؛

    خدا می دونه که دلتنگم ؛

    از بس برای حرمت گریه کرده ام

    پیراهن مشکی من بوی شش گوشه گرفته

    کرب و بلا بسه دوری ، مگه که من دل ندارم

    دوری بین الحرمین برده به والله صبر و قرارم

    ضریح خوشکل ارباب منو دربدرم کرده

    غریب ارباب غریب ارباب

    مــــنـــــــــــو دریــــــــــاب !

    مــــنـــــــــــو دریــــــــــاب !

    ایشالا عاشورای امسال برای من اونجا حج طلب کنید


    امیرعلی : الهی آآآآآآآآآآآآمـــــــــــــــــــین

    [پاسخ]

  13. سلام و عرض ادب.

    امیرعلی : علیکم الســـلام . ارادتمندیم

    [پاسخ]

  14. gomnam124 گفت:

    چادر شخصی گمنام۱۲۴ صحبت میکنه :)
    سلااااام بر حزب الله .
    داداش دست شما درد نکنه .
    خدا قوووووووت .


    امیرعلی : علیکم الســـلام و رحمه الله بزرگوار
    ماشاالله حزب الله .
    تشکر می شود

    [پاسخ]

  15. شیلّر گفت:

    سلام اقای صفا.شبتون بخیر
    تا الان منتظر بودم ،نمیدونم مشکل از سیستم من بود یا سایت شما؟
    خوب با این شرهانی و فتح المبین دل من رو آب میکنید.تعریف ها جای خود عکس هم که میذارید.

    امیرعلی : علیکم الســـلام بزرگوار .
    متاسفانه باز هم مشکل از سرور بود . حسابی کلافه کرده ما رو ./

    همیشه دعا می کنم نصیب همه ی دوستان انشاالله

    [پاسخ]

  16. سحر گفت:

    سلام
    آقای صفا لینک “عباس ای نمایشگاه زیبایی” رو نمیزارید برای دانلود؟…خیلی قشنگه.ممنون میشم .
    از نوشته های زیبا و باصفا و خواندنیتون هم تشکر میکنم. زیر سایه آقا امام زمان سلامت باشید و همچنان مقتدرانه و عاشقانه بنویسید.


    امیرعلی : علیکم الســــلام .
    تشکر از شما
    مقداری سرم شلوغ بود دیر شد . اما الان قرارش دادم در بخش آرشیو نواهای سایت ( از بالای سایت می تونید وارد اون قسمت بشید و دانلود بفرمایید)

    [پاسخ]

  17. amir گفت:

    دوباره جمعه وصد بی قراری

    دو باره جمعه و چشم انتطاری ‎ ‎

    تمام جمعه ها را می شمارم

    که کی بر روی چشمم پا گذاری

    امیرعلی : الســـلام علیک یا مولای یا اباصالح المهدی …

    [پاسخ]

  18. amir گفت:

    تو ای صفای ضمیرم چرا نمی آیی

    چرا بهانه نگیرم چرا نمی آیی

    اگر حجاب ظهورت حضور پست منست

    خدا کند که بمیرم چرا نمی آیی

    ……………….……..……


    امیرعلی : یا مهدی !
    تا کی به تمنای وصال تو یگانه / نذری بپزم ، پخش کنم ، خانه به خانه ؟!!!

    [پاسخ]

  19. م.رضوی گفت:

    سلام
    عید گذشته و آینده تون مبارک!
    ببخشید باید زودتر می اومدم، دیروز هرچی تلاش کردم نتونستم اینجا رو باز کنم، نمی دونم مشکل از سرور بود یا از سرعت اینترنتم!

    از عبارت “چادر شخصی” بسیار خوشمان آمد:D

    امیرعلی : علیکم الســـلام و رحمه الله .
    عید بر شما هم مبارک انشاالله .
    دیروز سرور مشکل داشت . اما الحمدلله الان سربه راه شده است !
    تشکر از شما

    [پاسخ]

  20. سحر گفت:

    سلام
    ممنونم آقای صفا…این نوا خیلی زیباست…انشاالله که با آقامون عباس محشور بشید.مرسی.


    امیرعلی : علیکم الســـلام
    تشکر بزرگوار

    [پاسخ]

  21. با روح الله(ره)
    پیام غدیر، ولایت و حکومت
    من درباره شخصیت حضرت امیر چه مى‏توانم بگویم و کى چه مى‏تواند بگوید. ابعاد مختلفه‏اى که این شخصیت بزرگ دارد، به گفتگوى ماها و به سنجش بشرى در نمى‏آید. کسى که انسان کامل است و مظهر جمیع اسماء و صفات حق تعالى است‏
    صحیفه امام،ج‏۲۰،ص۱۱۱

    [پاسخ]

  22. مهاجر گفت:

    سلام وقت بخیر
    دیروز سرور باز هم ساز ناسازگاری کوک کرده بود . اما امروز گویا سر به راه شده .
    دوبار با دقت و خط به خط ….. نه، کلمه به کلمه خواندم متن را و با تمام وجود همراه شدم با آن . بوی حسینیه انگار به مشام می رسید وقتی عاشقانه از انجا گفتید .
    وقتی از راهیان نور به خیابانهای تهران گفتید به فکر رفتم که آقای ما خامنه ای به پشتوانه ی چنین افکار ناب و خالص و مبدعی است که زیر بار هیچ بدعتی نمی رود .آری باید زنده نگه داشت یاد بسیجیان مظلوم خامنه ای را که نه تنها جهان کفر بلکه عالم هزار رنگ در عین بی رنگی نفاق هم در برابرشان قد علم کرده اند و این روزها شدید به این فکر می کنم که اگر عباس این دلاور سردار لشکر حسین (ع) همراه دلاوران خامنه ای نبود تاریخ کوفه تکرار می شد و باز می فهمم سرّ این کلام را که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است .
    باید بروم سری به چادرم بزنم که به شدت شخصیست . باید بروم عطر دستان ام البنین را بجویم از آن . باید بروم ببویمش و ببوسمش که چه خوب خار در چشمان یزیدیان زمان گشت . اینبار تیر سه شعبه از جبهه حق بر حلقوم نفاق خواهد نشست به انتقام شش ماهه حسین (ع) . کمان این تیر چادر ها و لباسهای شخصی ای است که بوی کوچه ها تنگ مدینه از آنها به مشام می رسد.


    امیرعلی : علیکم الســـلام .
    خاک آستانی را که اینچنین جوانان بصیری می پروراند را توتیای چشمم می کنم ….

    حسین زمان در راه آمدن به کوفه ی دنیاست … کجایی می شویم رفقا ؟

    [پاسخ]

  23. شیلّر گفت:

    سلام اقای صفا.شبتون بخیر
    ای صاحب عشق و عقل دیوانه ی تو
    حیران تو آشنا و بیگانه ی تو
    دیدار تو را همه نشانی دادند
    ای در همه جا،کجاست پس خانه ی تو؟


    امیرعلی : علیکم الســــلام بزرگوار .
    کجاست پس خانه ی تو یا مولای مهربان … بیا آقا توان نمانده دیگر به دلها

    [پاسخ]

  24. ایمان گفت:

    بسم الله
    سلام اخوی کربلایی
    دلمان تنگ شده بود برای این محفل بی ریا
    چند روزی سایت باز نمی شد برای بنده و چند روزی هم نائب الزیاره بودیم در شهر کریمه آل الله(س)
    اگر چه کربلایی هستید ولی هر وقت چشمتان انشاالله به گنبد آقا عباس افتاد بگویید که کربلا ندیده های دیگری هم چشم انتظارند. یاعلی
    التماس دعا


    امیرعلی : علیکم الســــلام ایمان جان

    بنده هم دلتنگ همه دوستان بودم
    انشالله انشاالله

    [پاسخ]

  25. زینب سادات گفت:

    سلام
    خوش به سعادتان..
    ملتمس دعای خیر بچه های لباس شخصی هستم.


    امیرعلی : علیکم الســــلام و رحمه الله
    محتاجیم به دعا

    [پاسخ]

  26. چون خصوصی بود اسم را حذف کردم گفت:

    سلام
    نیستید؟؟
    خصوصی لطفا————————–

    لباس شخصی و چادر شخصی یعنی مظلومیت،
    یعنی غریبترین،
    یعنی حتی توی مسجد و توی صف نماز هم مجبور باشی بجنگی!با آن نمازگزارهایی که بردن نام “سید علی”(روحی فداه) را بعد نماز جایز نمیدانند!!!.ثواب نمازش را با سبّ میخواهد کامل کند خدایا!!!!
    یعنی وقتی میروی دیدن معلمی که قرآن را از بچگی در گوشت زمزمه کرده است و پاکی اش را میدانی،بشنوی که توی سفر کربلا، باقی مانده های ابوموسی اشعری قانعش کرده باشند که از کسی که کار حکومتی!!! میکند نمیشود تقلید کرد؛کربلایت و اعمالت خراب نشود کربلایی،مواظب باش!!!و اینجایش را دیگر نمیدانم بسکه بغض دارم توی گلویم،ولی لابد مرجع این فتنه ی جدید را هم به او معرفی کرده اند….
    یعنی گاهی حس کنی داری تمام میشوی زیر این همه فتنه ی جور و واجور!
    اللّهم انّا نشکو إلیک فَقد نبینا و غیــــــبه إمامنا و شدَّه الزمان علینا و وقوع الفِتــَــــــن بِنا و تَظاهر الأعداء علینا…
    و بعد پر از شور انقلابی شوی و آرزو کنی باز ،که با همه ی آنچه داری بایستی کنار مولایت و همه ی هستی ات،و دلیل قبولی طاعات دست و پا شکسته و بی مقدارت(خودم را میگویم البته) و داد بزنی که “خونی که در رگ های منست پیشکش شما باشد ای سرور من و آقای من و تمام بود ونبودم،ای سید خراسانی و ای نائب برحق امام حاضرم که در کنار تو نور امید میدود توی چشمهای منتظرم.امید به اینکه شاید دیگر این هفته غیبت نزنم پای انتظار مولایم
    جان ناقابل و کم ارزشم فدای شماست ای امام و مقتدایم سید علی الحسینی الخامنه ای


    امیرعلی : علیکم الســـلام عزیز ….
    اشک … اشک … اشک و غیرتی که به جوش آمده ….
    عمومی کردم تا همه بدانیم چه وظیفه ی سنگینی داریم

    [پاسخ]

  27. سلام به همه
    شب بخیر
    مثل شبای پیش از یاوران عاشورا التماس دعا دارم

    امیرعلی : علیکم الســــلام بر همه ی دوستان ..
    تشکر از یادآوری شما ….
    امروز در زیارت عاشورا لعنت بر پسر مرجانه را با غلظت بیشتری گفتیم !

    [پاسخ]

  28. آذرخش گفت:

    سلام بر شما کربلایی
    ببخشید یه سوال دارم.
    امشب مختارنامه خیلی رو اعصاب من بود.
    به نظر شما تسلیم شدن مختار کار درستی بود یا باید مبارزه می کرد؟
    من هر چی فکر می کنم منطق مختار برای سازش اصلا برام قابل قبول نبود.
    به هر حال به عقل ناقص خودم نمی تونم تکیه کنم. نظر شما چیه؟

    امیرعلی : علیکم الســــلام بر شما بزرگوار .
    این سوال دقیقا مورد نظر ذهن بنده هم بود .
    از همه دوستان می خواهم اگر مایل بودند امشب در خصوص این موضوع به بحث بنشینیم .
    بسیار نکته ها دارد همین یک سوال .
    بنده هم ضمن آن نظر خودم را می گویم …
    همراه عاشورایی و محققمان شیلر بزرگوار هم بسیار می توانند کمک بفرمایند …
    دوستان بسم الله

    [پاسخ]

  29. شیلّر گفت:

    ای عشق زمین و آسمان آیه ی توست
    بنیاد ستون بی ستون پایه ی توست
    چون رهگذری خسته که می آساید
    آسایش آفتاب در سایه ی توست

    امیرعلی : علیکم الســـلام بزرگوار .
    خدا را شکر که امشب هستید شما

    [پاسخ]

  30. سلام دوباره
    مخصوصا به آذرخش عزیزم
    این دقیقا سوال من هم هست
    اما به نظرم جوابش رو باید با توجه به شرایط اون موقع هم سنجید
    من که خیلی برام سنگین بود این مسئله
    اما مطمئنم که این تصمیم بر مبنای درک واقعی مختار بود
    فقط سوالم اینه که آیا واقعا بر حسب بصیرتی که داریم مجاز به اشتباه هستیم؟ یا به خاطر ترس از اشتباه باید سکوت کنیم؟

    امیرعلی : علیکم الســـلام . حرف مهمی است و سوالی مهم.
    به گمانم بزرگترین اشتباه این روزها این است که به خاطر ترس از اشتباه سکوت کنیم !!!!
    ما موظف به کشف حقیقتیم … باید بحث کنیم .
    در خصوص مختار اما باید دقیق و ریز شد … بسیار مهم است اینکه بدانیم تصمیم او اشتباه بوده یا درست !!!! بسیار مهم

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۸ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۳۳:

    سلام بر راحیل بزرگوار
    ارادت دارم.
    من هم با نظر آقای صفا کاملا موافقم

    [پاسخ]

  31. آذرخش گفت:

    ببخشید که فکر کنم خودم شروع کردم. اما من شبهه هام رو بیان می کنم و ممنون می شم دوستان بزرگوار نظر خودشون رو بفرمایند.

    ضمن اینکه منکر این مسئله نمی شم که مختار هم انسان بوده. و انسان جایز الخطاست و امکان اشتباه داره. اما به نظر من مختار در عقیده خودش سست شد و در عین حال به عقل خودش غره شد.

    خیلی تصمیم های عاقلانه تر می تونست بگیره. درسته که ممکنه اونجا مبارزه کردن و کشته شدنش ثمری نداشت اما راه های دیگه ای هم بود.

    به علاوه اینکه مختار با تسلیم شدن اقتدار خودش رو در دربار ابن زیاد به شدت پایین آورد. در کل من به شدن مخالف تسلیم شدن مختار هستم. دوستان اگه برای این کار منطقی مد نظرشون هست ممنون می شم بفرمایند.

    امیرعلی : دقیقا حرف مهم همین است . آری مهم اینجاست که به یک نکته ی ریز برسیم در این بحث .
    باید موشکافانه بررسی کنیم … چرا این تصمیم گرفته شد… چرا ؟

    [پاسخ]

  32. چون خصوصی بود اسم را حذف کردم گفت:

    خصوصی۰—————————-
    دوباره سلام
    و ببخشید، اگر حال بدم آزردتان؛ که خون دل نشان افتخار لباس شخصی ها و چادر شخصی هاست

    کارمان خیلی سنگین است.این حرامیان باز مانده از نسل یزیدیان و ابن مرجانه ها یک لحظه آرام نمیشوند،هر روز با یک طرح و برای یک قشر راهی میدان جنگ نرمند.

    امیرعلی : علیکم الســــلام بزرگوار .
    بسیار هم خوب است اینگونه حرف ها ..

    [پاسخ]

  33. من هم با شما موافقم که سکوت جایز نیست
    اما حضرت آقا همون اوایل فتنه گفتن بصیرت گاهی یعنی گفتن بعضی چیزها و گاهی یعنی نگفتن

    مرز این مسئله کجاست؟ و آیا ربطی به جریان مختار داره؟


    امیرعلی : گفتن و نگفتن منظور یعنی گاهی فعل و گاهی ترک یک فعل . یعنی گاهی لازم است فریاد بزنیم خیانت برخی ها را و گاهی نباید گرفتار مسائل فرعی شویم !
    اما قطعا سکوت برای مواردی که حیاتی و تاریخ ساز هستند جایز نمی باشد !
    حرفی حقی بود اینکه گفت : اگر ما را بکشند کینه هایمان را کشته اند ! و اگر کینه ها از بین برود
    و موضوع صحیحی بود اینکه : ما برای شکست نیامده ایم !
    اما مختار چه کرد که او در زندان بود و امامش در کربلا تنها !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
    دوستان عزیز این بحث مهم است . نکته ها دارد

    [پاسخ]

  34. تخریبچی گفت:

    سلام به همه ی اهالی حزب اللّه
    به نظرم مختار باید از قبل تر ریشه یابی شود؛
    فکر میکنم از زمان امام حسن(ع) و سکوت مختار قبل از امام

    امیرعلی : علیکم الســــلام . این اولین موضوع مهم .
    نکته ای اول این بحث روشن شد
    نکـــــــــــــــــته :
    انسان نباید هیچگاه اشتباهی کند که در دو راهی بیفتد که هر دوی آن ضرر است !!!!

    اما چگونه .
    بحث هنوز سر تصمیم مختار هست . و تنها نکته ی اول روشن شد که مختار از قبل اشتباهی داشت که او را در این مخمصه انداخت !
    مسلم و میثم اما این دو راهی را نداشتند !
    چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  35. افق گفت:

    سلام علیکم
    خدا قوت
    زیارت قبول
    طاعات و عبادات قبول
    عید مبارک
    بخاطر متنها ممنون
    بخاطر لینکها ممنون هرچند من نتونستم میرحسین رو له کنم الان قضا شو به جا میارم..
    از روزانه نوشتهاتون هم ممنون..و من همچنان چو بید بر سر ایمان خویش میلرزم.. منتظرم آیا؟!!!!
    در ضمن منم مختارنامه برام سوال شد..

    امیرعلی : علیکم الســـلام . عید مبارک و
    ممنونم از شما که همیشه دلگرمی می دهید …
    یقین دارم برای بسیاری این بحث سوال شده امشب .
    فی الحال بنده با گوشی هم با رفقای طلبه در حال گفتگو هستم

    [پاسخ]

  36. آذرخش گفت:

    مختار می دونست اما در راه کوفه اس. به نظر من باید به هر طریق ممکن به آب و آتیش می زد تا خودش رو به امام برسونه.

    امیرعلی : بله . مطلب و نکته ی بعدی همین .
    به نظر بنده ایراد اساسی ایشون و نکته ی بسیار مهم این تصمیم اینکه
    عدم هماهنگی با امام !!!!
    مسلم با امامش وصل بود !

    [پاسخ]

  37. شاید چون مختار به عقیده من زیاده از حد روی درک شخصی ش از اوضاع تکیه داشت

    در زمان صلح امام حسن (ع) میخواست که بجنگد و در زمان آمدن امام حسین (ع) هم بدون آگاهی از حکم امام قصد نبرد کرد

    مختار به نظرم هنوز نفسش رو در برابر شأن ولی زمان قربانی نکرده بود

    این البته نظر و درک شخصی من هست و هیچ تکیه ای بر مستندات تاریخی نداره


    امیرعلی : نظرات بنده هم استدالات شخصی است .
    اما درست است این صحبت شما . مختار مشکل اساسیش این بود که تسلیم محض امامش بود یا نبود ؟!
    وقتی امام حی و حاظر است باید با او تنظیم شد . از او اذن ستاند . با او همانگ شد .
    نباید به حق و ارادی خویش غره شد .
    امام وصل است به آسمان به امام باید وصل شد .
    دوستان اهمیت این بحث آنجاست که بدانیم
    ” حسین زمان در راه کوفه ی دنیاست ! ، مسلمش خامنه ای است . کجای راهیم؟ ”

    ( دوستان بحث داغ شبکه ی یک را هم از دست ندهند )

    [پاسخ]

  38. شیلّر گفت:

    اقای صفا شما محبت دارین.
    اجازه بدیم سریال کمی جلو بره همه ی این سوالات ماجواب داده میشه.تازه مختار معصوم نبوده.پس اصل ممکن الخطا بودن در او هم صدق میکنه.خود من هم این رفتار برام جای سوال داشت اما از اونجایی که شخصیت مختار خیلی برام قابل احترامه و هم اکنون سند محکمی دست من نیست بهتره تا زمانی که با سند حرفی برای زدن داشته باشم سکوت کنم.


    امیرعلی : همین رفتار بس که صف محقق برآزنده ی شما باشد . احسنت .
    منتظریم
    اما بحث بر سر تصمیم مختار هست .
    اینکه برخی ها در مقابل امام به عقل خویش نباید غره بشوند

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۸ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۵۷:

    سلام بر شیلر گرامی
    شخصیت مختار برای من هم شدیدا قابل احترامه. و خیلی هم خوب تصیر شده در این فیلم. برای همینه که از این تصمیم بسی حرص خوردم.

    [پاسخ]

  39. آذرخش گفت:

    خیلی خیلی معذرت می خوام که بحث رو به حاشیه می کشم. اینجا یه سوال دیگه هم برای من بوجود اومد.
    اگه صلاح می دونید این رو بذاریم برای یک وقت دیگه.

    اما سوال اینه. مسلم ابتدای ورودش به کوفه تاکید داشت که از امامش اذن جهاد نداره. هیچ راهی هم برای تماس با امام نداشت که بهش خبر بده به کوفه نیان.
    اما بعد لشکری از کوفیان رو جمع کرد تا انتقام هانی رو بگیره. آیا این هم مصداق ناهماهنگی و عدم اطاعت از امر امام نبود؟

    باز هم عذر می خوام که سوال خارج پرسیدم. هر جور صلاح می دونید.


    امیرعلی : نه خوب اول دو موضوع .
    قطعا موارد بحث ما معصوم نیستند .
    و بعد اینکه بسیاری از موارد ایشان برای ما دوباره پیش نخواهد امد . چون راه ارتباطی هست اکنون .
    اما در اینگونه موارد مسلم می دانست راهی برای خروج از کوفه نیست . و همانگونه که ابن مرجانه را نکشت چون درک و بصیرت صحیح داشت . شروع به جنگ هم کرد چون درک و بصیرت صحیح داشت . و البته بر روی وفای کوفیان هم حساب باز کرده بود .
    رفقا اینگونه موارد است که بصیرت می طلبد والا عمل به حرف مستقیم و بی پرده ی مولا که هنر نیست .
    از این رو این بحث ها مهم است

    [پاسخ]

  40. ایمان گفت:

    بسم الله
    به نظرم اشکالم مختار (حداقل این طور که نشون داده شده) این هست که همیشه دنبال پیروزیه. درسته انسان نباید برای شکست وارد عرصه بشود ولی ما مامور به انجام وظیفه هستیم و نه نتیجه. ثانیا کی گفته که همیشه شکست ظاهری شکسته. پس نعوذ بالله و با عقل مختار امام حسین هم حتما شکست خورده است دیگر.
    نکته دیگر هم به نظرم مختار این جا در دو راهی نبود و راه حبیب و مسلم بن عوسجه هم راه ثالثی بود که شاید بد به نظر نرسد. و شاید نکته قابل تاملی باشد و هر دو جنگ یا تسلیم به نظر اشتباه می رسید.

    امیرعلی : علیکم الســـلام .
    بله موافقم اشتباه او این بود که شکست را پیروزی نمی دید ! ( البته آنگونه که نشان می داد )
    و راه سومی که فرمودی یعنی همان اتصال به امام !

    [پاسخ]

  41. آذرخش گفت:

    ” حسین زمان در راه کوفه ی دنیاست ! ، مسلمش خامنه ای است . کجای راهیم؟ ”

    وااای خدا. چه جمله تکان دهنده ای.
    خدا کنه هیچوقت مثل کوفیان نباشیم. خدایا کمکمون کن.

    امیرعلی : الهی آمین

    [پاسخ]

  42. افق گفت:

    اجازه؟
    صحبت کردن راجع به مختار یه خورده احتیاط داره.. اما بنده جرات میکنم و میگم مختار یک مقدار به عقلش زیاد تکیه میکرده..هرچند ادعا داشت که با عقل و دل پیمان بسته اما به نظر من اینطور نبود به عقلش زیاد تکیه داشته.. در زمان امام حسن (علیه السلام) هم از تصمیم امام با عقل خودش ایراد میگرفت..

    امیرعلی : بسیار موافقم به این حرف که با احتیاط باید حرف زد اما چه کنیم که راهی نیست بحز موشکافی از برخی مسایل.
    باز هم تکرار می کنم که بصیرت اینجاست که به کار می آید . عمل به حرف مستقیم امام که هنر نیست . وظیفه است
    و همین تکیه ی بسیار به عقل است که به بسیاری ضرر می رساند
    همان ها که در اوج فتنه ی پارسال می خواستند به امامشان راه کار عبور از بحران بدهند .
    رک تر بگویم ؟
    آنها که بجای برادر شدند دکتر !!!!!

    [پاسخ]

  43. عجب جمله ای گفتن این بزرگوار در بحث

    اصحاب کربلا ویژگی شون این بود که هیچ گونه نفاقی نداشتن

    من همیشه به شرک پنهان فکر میکنم ( حب مال و حب مقام و…..) حالا سوالم اینه که آیا نفاق پنهان هم داریم؟ بدون اینکه بدونیم در وجودمون ریشه بدوونه؟

    اگر هست چجوری باید شناختش و چجوری باید برطرفش کرد؟

    همین بزنگاه هست که جواب اون سوال شماست راجع به اینکه ما چه میکنیم در برابر حسین زمان و مسلم او


    امیرعلی : نفاق همچون موری سیاه ، در شبی تاریک ، بر روی سنگی سیاه در دل رخنه می کند !!!!!
    استاد خسروپناه امروز در نماز جمعه می فرمود مهمترین راه شناخت نفاق و دوری از آن تقواست !!!!

    [پاسخ]

  44. اسپايدرمرد گفت:

    سلام. ببخشید پا برهنه می پرم وسط بحث. مختار کدوم بود؟ امین زندگانی؟ فرهاد اصلانی؟ رضا رویگری؟ ابوالفضل پور عرب؟ محمدرضا گلزار؟ بهرام رادان؟ محمدرضا فروتن؟ محمدرضا متواضع؟ محمدرضا خوش خلق؟ کدومشون مختار بود؟

    امیرعلی : علیکم الســـلام .
    بنده اینجایش را نمی دانم اگر دوستی می داند لطفا راهنمایی کند

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۱۶:

    اینایی که گفتی همشون مختارن..مختارن چرند بازی کنن..چرند حرف بزنن..چرند انتخاب کنن یا نه خوب بازی کنن..خوب حرف بزنن..خوب انتخاب کنن..
    مختار ثقفی هم که ما بحثش رو داریم هیچ کدوم از اینایی که گفتی نبود.. سال ۶۱ هجری قمری حدودای ۱۴۰۰ سال پیش زندگی میکرد..
    در مجموع شما خودتو ناراحت نکن.. اصلا ..فقط کفشاتو بپوشی بد نیست..

    [پاسخ]

    شیلّر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۱۸:

    دوست خوب
    بهتر بود جوراب هاتون پاتون میموند.اینجا جای کسایی نیست که پابرهنه تو صحبت کسی بپرن.
    تازه مگه فرقی میکنه؟شما فرض کن کدومشون مختار بود.

    [پاسخ]

  45. شیلّر گفت:

    ببینید اقای صفا اگه ما الان از تصمیم مختار عصبانی شدیم بخاطر اینه که ما کینه از کسانی به دل داریم که با اهل بیت رسول اون جنایت رو به بار اوردند.بغض عاشورا هنوز به دل هر بچه شیعه ای هست.ما هنوز بعد از گذشت هزار و چهار صد سال سیاه به تن میکنیم.اما مختار اون زمان این بغض رو درک نکرده بود .


    امیرعلی : دقیقا قابل تصور است این نکته ی مهمی که فرمودید . ما از آینده خبر داریم اما او نداشت .
    باید این مهم را در نظر بگیریم ./
    ولی به گمانم بصیرت یعنی اینکه از آینده خبر نداشته باشیم و تصمیم درست بگیریم

    [پاسخ]

  46. تقوا!!!!
    یه جایی جمله ای از حضرت آقا خوندم که متاسفانه الان فقز مضمونش در ذهنم هست

    ایشون فرمودن اهل تقوا بودن شما جوانها یعنی اینکه سعی کنید درست تصمیم بگیرید و به دنبال حقیقت باشید

    لطفا اگه درستش رو میدونین بگید بهم

    امیرعلی : الان دقیقا خاطرم نیست . اما یقین هر کس تقوا داشته باشد خدا او را از من حیث لا یحتسب می دهد . همچون میثم تمار

    [پاسخ]

  47. آذرخش گفت:

    علیک سلام خدمت اسپایدرمرد
    با این افرادی که نام بردید فکر نمی کنم علاقه چندانی به دونستن جواب داشته باشید.
    در هر حال با یه جستجو در گوگل به جوابتون می رسید.
    یا علی

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۱۴:

    آبجی جون من فکر کنم ایشون بازیگر نقش عبیدالله رو خوب میشناسن یا مثلا عمرسعد و شمر رو
    والا

    اما برای اینکه خیالشون راحت بشه اینا کلا همه یه نقشو بازی میکنن
    روایتگر تاریخن و برای ما رسمشون مهمه تا اسمشون

    اگر سوالی از رسمشون دارن بپرسن

    [پاسخ]

  48. اسپايدرمرد گفت:

    ببخشید آقای آذرخش. ما گوگل رو تحریم کردیم. چه باید کرد؟

    [پاسخ]

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۱۹:

    اسپایدر مرد مریم
    اول بگو ببینم خودت اسپایدری ؟ منی ؟ عنکبوتی ؟ مردی ؟
    نیم منی ؟ اسپایدر منی چند ؟ …
    جواب بفرمائید من می گم خدمتتون مختار کی بود !!!!

    [پاسخ]

  49. آذرخش گفت:

    جناب اسپایدر
    می توانید از جستجوگرهای ایرانی یا هر جستجوگری که تحریم نکرده اید جواب سوالتون رو بگیرید. اگه از قوم بنی اسرائیل نیستید.

    و ممنون از فرص الخیر بزرگوار. موافقم.

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۲۱:

    خواهش میکنم آذرخش بزرگوار

    البته فکر کنم به دلیل پخش گسترده این فیلم هر جا سرشون رو از پنجره بیرون کنن و سوال کنن بالاخره یه نفر پیدا میشه که جواب بده

    این است گستردگی نفوذ جمهوری مقدس اسلامی ایران

    [پاسخ]

  50. تخریبچی گفت:

    ببخشید من یه لحظاتی dc شدم.
    یکی میتونه به من بگه چرا قبل از اقدام امام حسن (ع) ،جناب مختار دست از شمشیر کشیدند؟
    و آیا اصلا اینگونه بوده؟درست متوجه شدم بنده نقش ایشون رو در زمان امامت امام حسن ع؟

    امیرعلی : رفقایی که اطلاع دارند بسم الله .
    به بنده کمک کنن

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۳۱:

    عرض به خدمت تا جایی که حافظه یار ی می کنه ، همونطور که قبلا هم گفتم مختار با وجود شیعه بودن همیشه جایی برای اجتهاد نتیجه گیری شخصی تو کاراش باز می کنه . یه جورایی مطیع محض مقام ولاینت نیست . در دوران امام حسن با علم به اینکه برخی و یا بیشتر اطرافیان امام چون همسر ایشان خائن هستند و با توجه به اینکه او همیشه موفقیت را در پیروزی ظاهری می دید تصمیم گرفت که از جنگ بیهوده و ریخته شدن خونهای بی ثمر جلوگیری کند .
    البته نا گفته نماند ه اقدامات افرادی چون مختار هم باعث پذیرش صلح از جانی امام حسن ع شد

    [پاسخ]

  51. مهاجر گفت:

    سلام . وقت بخیر
    بنده بنا به عللی شبهای جمعه نمی تونم مختار رو ببینم برای همین از ماجرای امروز بی خبرم .
    اما چند نکته کلی می خواستم عرض کنم : ۱- اعمال انسان در تعیین سرنوشت او بسیار موثرند . اعمال ریزی که گاهی به چشم نمی آیند . در زندگی مختار علاوه بر لغزش وی در ولایت پذیریش در زمان امام حسن ، نوعی بی تقوایی در مسایل فردی و خانوادگیش هم قابل ملاحظه است . ائمه ما حتی با همسران بدشان هم حسن معاشرت داشتند
    ۲- در مورد لشکر جمع کردن مسلم هم باید گفت : اقداام مسلم اقدام جهادی نبود بلکه بیشتر اقدام تبلیغیبود برای فشار آوردن به حکومت .البته نا گفته نماند که باید در منابع دقیق شد که آیا دیالوگهای بیان شده کاملا ریشه تاریخی دارند یا خیر .
    ۳- بنده هم به شدت معتقدم که مختار همیشه در کتنار امر ولایت جایی برای اجتهاد فردیش در کارها باز می کند

    امیرعلی : سلام بر شما بزرگوار .
    نکته ی ۳ که کاملا کلیدی بود . رمز بی بصیرتی برخی ها همین است .
    در خصوص نکته ی ۲ هم علاوه بر اینها که فرمودید جوانمردی و مروت هم حکم به این امر می کرد .
    نکته ی اول هم دقیقا ضرورت تقوا را میرساند

    [پاسخ]

  52. آذرخش گفت:

    درود بر افق بزرگوار. عالی بود.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۴۷:

    مخلص همه بچه های حزب الله … حقش بود…والا

    [پاسخ]

  53. اسپايدرمرد گفت:

    چقدر جالبید شماها. با یک کامنت که نه بی ادبی توش هست و نه توهین آدم رو تا قعر جهنم پایین می برید. با همه اینجوری برخورد می کنید؟


    امیرعلی : فریبرز عربنیا بازگیر نقش مختار هست . مشکل حل شد اخوی ؟

    [پاسخ]

  54. شیلّر گفت:

    دوستان با این صحبت ها و نظرات شخصی به جایی نمیرسیم.مگه نمیخوایم دلیل کار مختار رو بدونیم؟.هرکسی که دوست داشت یه تحقیقی بکنه.یه بحث جمع و جور و سند دار که حداقل کسی ازمون پرسید کم نیاریم،طی این هفته اینجا “البته با اجازه ی اقای صفا”
    ارائه بده.بد نیست به جای خوبی میرسیم.

    امیرعلی : طرحی بسیار عالی .
    هر کس هم در ارایه ی منابع می تواند یاری کند

    [پاسخ]

  55. من میگم برگردیم به بحث

    شهادت حسین کبیری عزیز نشون داد که ما بچه بسیجی ها اهل مدارا نیستیم

    شاید زمان عوض بشه ابزار عوض بشه فرآیند عوض بشه اما قانون یکی هست

    همون حرف جاودانه حضرت روح الله: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد

    این حرف همه ماست:
    دشمنان بدانند

    حتی اگر از سرهایمان

    کوه ها بسازنند فرزندانمان هرگز

    در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند که

    امام خامنه ای تنها ماند ! هرگز !

    امیرعلی : این‏جا اگر دشمن زیاد فشار بیاورد، حادثه کربلا اتّفاق خواهد افتاد. …

    [پاسخ]

  56. تخریبچی گفت:

    اینطوری که توی فیلم نشون دادن همسر اولشون هم علوی تبار نبودن ظاهرا!
    یا لااقل ارادتی به امیرالمومنین نداشتن!
    درسته؟؟

    امیرعلی : از قضا برعکس . همسر ایشون شهیده می باشند و شهید می شوند در سال ۶۶ هجری .

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۳۵:

    به نظر بنده علوی بودن یا نبودن همسر ایشان تفاوت زیادی نمی کند : ۱- اولا معمولا تاثیر

    [پاسخ]

  57. اسپايدرمرد گفت:

    مشکلی وجود نداشت برادر عزیز. همین جواب رو میتونستید در ابتدا بدید. اما نمیدونم چرا اینقدر توهم توطئه دارید. احتمالا دو تا کامنت دیگه میگذاشتم خود عبیدالله بن ریادم می کردید. متاسفم…
    خداحافظ دوستان


    امیرعلی : ببین اخوی وب بنده یک وب سینمایی هست ؟ آیا ؟
    بنده حرفم در مورد بازی این سریال یا مسائل فنی بود ؟
    وقتی شما می بینی بحث داغ هست می تونی سوالت رو بعدا بپرسی .
    در هر حال به رسم ادب عرض می کنم دوباره هم میزبان شما خواهیم بود اگر مایل بودید .
    ضمنا توهم توطئه که گفتید حرفی است که اگر مایلی جوابش را بدهم .
    هستی ؟

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۳۷:

    مهم نیست
    سوالی که پرسیدن کاملا جنبه مسخره کردن ماجرا رو داشت. و نباید انتظار هیچ عکس العمل دیگه ای از ما داشته باشن.
    چه فرقی می کنه که بازیگر نقش مختار کدوم بود؟ مگه ما داریم در مورد قیافه گلزار یا دماغ فر وتن یا شخصیت رادان صحبت می کنیم؟
    داریم در مورد یک شخصیت تاریخی بحث می کنیم و دلیل کاری که انجام داده. حتی کسی که فیلم رو هم ندیده باشه از روی بحث کاملا متوجه می شه ماجرا از چه قرار بوده.
    به سلامت اخوی.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۳۹:

    چه حرفیه !!!
    محمد رضا گلزار کجای فیلم بود؟ بهرام رادان؟ محمدرضا فروتن؟ کجای فیلم بودن؟ این آقایان بازیگران جدید هستن؟؟؟محمدرضا متواضع؟ محمدرضا خوش خلق؟
    گوگل رو تحریم کردم یعنی چی؟؟
    اتفاقا ما برای شما متاسفیم.. شما نیازی نداری ما بهت بگیم کی هستی..خودت خوب میدونی کی هستی و برای چی این سوال رو پرسیدی..

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۴۲:

    از اونجاییکه ما عادت نداریم صاحبخونه رو در چنین شرایطی تنها بذاریم اگر اجازه بدن من هم حرفم رو بزنم

    من نه شما رو میشناسم نه از هدفتون چیزی میدونم/اما در این مدت تازه وارد اینجا زیاد دیدم

    در لحن شما به جز تلاش برای انحراف بحث چیزی ندیدم

    میگید لحن ما تنده؟ خب ما فرزندان فاطمه ایم/ما فرزندان حیدریم/جایی که لازم باشه واکنش نشون میدیم/با کسی هم شوخی نداریم

    وقتی در فضای مجازی ابزاری به جز کلمات نداریم باید آنقدر تند بشیم که کسی قصد بر هم زدن اوضاع به سرش نزنه
    به علاوه رفتار شما نشون میده که دقیق به هدف زدیم چون شخصا معتقدم
    کسی تا دردش نیاد فریاد نمیزنه

    [پاسخ]

  58. تخریبچی گفت:

    دختر نعمان رو میفرمایید یا همسر اولشون؟
    فکر میکنم دختر نعمان ابن بشیر علوی بودن فقط.

    امیرعلی : بله عُمره دختر نعمان . همسری که تا آخر با اوست .

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۳۸:

    عمره همسر دوم مختار بود.
    ناریه همسر اول مختار همونطور که تخریبچی بزرگوار فرمودن چندان زن معتقدی نبوده.

    [پاسخ]

  59. افق گفت:

    خصوصی

    جسارتا
    میشه اگر صلاح میدونید راجع به مطلب قسمت قبل هم توضیح بدید.. زمانی که مسلم گفت : تو به رای مردم کوفه دیگر بر این مردم ولایت نداری.. یک مقدار شبهه داشت.. اینکه مگر ولایت با رای مردم بدست میاد..
    ممنون میشم
    عمومی نگفتم به جهت جلوگیری از سو استفاده بعضی ها


    امیرعلی : با اجازه عمومی کنم . شاید این حرف نقل تاریخی نباشد . اما به هر حال
    این حرف به گمانم درست بود چرا که استقرار ولایت مشروط به دو شرط است .
    یکی مشروعیت ( اتصال به آسمان )
    دوم مقبولیت
    اشاره ی مسلم هم به بخش دوم ولایت بود

    [پاسخ]

  60. اسپايدرمرد گفت:

    بفرمایید میخونم

    امیرعلی : توهم توطئه یک حرف کاملا اشتباه است . نه اینجا که بلکه قطعا منظور نظر در کلیت بود .
    شما اگر فقط مقداری جامعه شناسی بدانید خواهید دانست که اکنون دشمن شماره یک تمامی ابرقدرت ها و استکبار این انقلاب است .
    هر تحرکی که دشمن می کند حتی در آفریقای جنوبی هم باز انقلاب را در نظر می گیرد .
    مثل روز روشن است که دشمن از همه ی جهات الا نظامی در جنگ با ماست . آنوقت به چه استدلالی می گویید توهم توطئه !؟

    [پاسخ]

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۵۱:

    با اجازه همه
    اسپایدر ک مردی این ک همه بچه ها یه جوابی بهت دادن واسه این بود ک تابلوئه تازه واردی . گفتیم تحویلت بگیریم حس غریبی نکنی …. وگرنه هزار تا سوالم بپرسی اینجا با بصیرت جواب داده می شه . عبیدلله یعنی چی ؟؟؟؟ دیگه از این حرفا نزن انشاله عاقبت بخیر می شیم همه . انشاله
    بحث رو گوش کن ب دردت می خوره ….

    [پاسخ]

  61. افق گفت:

    ضمن اینکه تشکر میکنم از اینکه عمومی فرمودین…
    منظورم بیشتر طرح این مساله در فیلم بود..
    همچنین مگه شرط اول رو داشت که شرط دوم مطرح شد؟


    امیرعلی : بله همان موقع هم بنده برایم سوال شد
    البته همه ی دیالوگ ها دقیق و تاریخی نیستند .

    [پاسخ]

  62. بزرگوار من شخصا به شدت مشتاقم نظر شما رو راجع به توهم توطئه بدونم

    میشه توضیح بدید لطفا؟


    امیرعلی : باید ادبیات دشمن را شناخت !
    توهم توطئه رمز حمله ی دشمن به روحیه ی جهادی است ! اساسا از حرف بی پایه ی دشمن تراشی به توهم توطئه رسیدند .
    توهم توطئه یعنی جمع کنید این بساط جنگ نرم را ! یعنی احمق شوید ! یعنی کوفی شوید !
    یعنی پیشبینی نکنید تهاجمات دشمن را ! یعنی رصد نکنید نفاق را !
    یک کلام یعنی احمقانه فکر کنید که شهر در امن و امان است تا ما کار خودمان را بکنیم و وقتی بهوش بیایید که دیگر کار از کار گذشته و….

    اما زهی خیال باطل
    نمی دانند ما پیرو آن امامی هستیم که فرمود اگر کسی بصیرت نداشت و دشمن را شناسایی نکرد با لگد دشمن در خانه اش از خواب خواهد پرید !

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۵۳:

    احسنت
    تکبیییییررررررررررررر
    واقعا ممنونم

    به نظرم در این ترکیب کلمه واژه اضافی “توهم” هست

    وگرنه توطئه خوراک شب و روزه استعمار هست

    [پاسخ]

    تخریبچی پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۰۹:

    ممنون بابت این تحلیل و روشن کردن عقبه ی استفاده اش.
    دلتون روشن از نور خدا باشه همیشه.

    [پاسخ]

  63. اسپايدرمرد گفت:

    ببین برادر. این چیزی که شما گفتی کاملا درسته. اما هیچ ربطی به جبهه گیری دوستان شما نداشت. خواهش میکنم کامنت ها رو یک بار مرور کن تا بفهمی توهم توطئه ای که من ازش حرف میزنم چیه

    امیرعلی : توصیه می کنم اینقدر جزیی نگر نباش .
    حرفی زدی جوابی گرفتی .
    دوستان هم گفتند چرا اینگونه جواب دادند . نوع سوالت اشتباه بود .

    [پاسخ]

  64. اسپايدرمرد گفت:

    بر فرض که من حرف بدی زدم که خودتون هم میدونید نزدم. شما باید اینجوری برخورد کنید؟ میدونم که این بحث نتیجه ای نداره
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    هپلی ام بچه ها…. قضاوت با شماست. یا حق


    امیرعلی : آنوقت اگر حرفی بزنم می گویند …
    عزیز این چه کاری است ؟

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۰۴:

    جناب هپلی
    اگر این سوال رو با اسم خودتون می پرسیدید جواب های ما چیز دیگه ای بود.
    چون بچه ها شما رو می شناختن و بی منظور بودن سوالتون رو متوجه می شدن.
    اما اگه صد بار دیگه هم کسی این سوال رو با این لحن بپرسه جواب من دقیقا همینه. و شاید هم بدتر.

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۱۱:

    در روایات وارد شده که سوال را برای دانستن بپرس نه هدف دیگر . برادر شما که اهل سینما و هنرید این سوال را نباید می پرسیدید .
    نظر خوتون هم این نیست؟
    اگر هم قصدتان طنز بود باید با هویت خودتان می نوشتید . چون طنز باید با قرینه ای مشخص شود . یا قرینه ای در خود کلام باشد و یا با شناخت قبلی از گوینده به آن دست یافت .
    ضمنا حیف نبود وسط بحث به این مفیدی سوال جزیی و ظنز پرسیده شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۰۷:

    خب این مصداق خوبیه برای بحث ما
    برادر من این که شکا کی باشید مهم نیست
    مهم حرف شماست
    چرا حرفی میزنید که میدونین بچه ها رو ناراحت میکنه؟
    من حتی اگه اسم مشا رو هم میدونستم باز هم جواب شما رو میدادم

    چون چشمای غریبه ای میان برای اینکه واکنش ما رو ببینن

    اما حالا دوستانه عذر میخوام چون نباید میان دوستان …..

    ولی از شما چنین توقعی نمیرفت

    [پاسخ]

    اسپايدرمرد پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۱۱:

    اتفاقا از من فقط چنین توقعی میره

    [پاسخ]

    اسپايدرمرد پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۱۵:

    گفتم که قضاوت با شماست

    [پاسخ]

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۱۷:

    تا حالا سلام نکردم
    اما الان ب هم هاز جمله هپلی سلام میکنم
    بچه ها لطفا از جنبه طنز بنگرید (:
    مهم اینه ک هپلی افتخار داده
    و مهم عکس العمل ما بود ک بدم نبود …. ها؟؟!!

    [پاسخ]

    تخریبچی پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۱۷:

    بگذریم بهتر نیست؟
    همه باید قبول کنند محدودیت های سایبر رو
    اینکه لحن کلام رو باید از روی لغات استفاده شه بفهمی و دوست و آشنا و غریبه بودنشون رو از اسمشون یا روح نهفته توی کلامشون….
    پس گاهی از این اتفاقا اینجا بیفته هم عادیه!
    مثه برنامه های زنده(شکلک کسی که آسمون به ریسمون میبافه)
    شهدا رو مهمون جمعمون کنیم با یه صلوات بر پیامبرمهربانی ها
    اللهم صل علی محمد و آل محم و عجل فرجهم

    [پاسخ]

    تخریبچی پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۱۹:

    همرزمای محترم
    همه باید قبول کنیم محدودیت های سایبر رو؛
    اینکه اینج فقط لحن کلام رو باید از روی لغات استفاده شه بفهمی؛ و دوست و آشنا و غریبه بودنشون رو از اسمشون یا روح نهفته توی کلامشون….
    یعنی ممکنه یه حرفی با یه منظور دیگه زده بشه ولی برداشت دیگه ای بشه،چون وع بیان نا مشخصه!
    پس گاهی از این اتفاقا اینجا بیفته هم عادیه!
    مثه برنامه های زنده(شکلک کسی که آسمون به ریسمون میبافه)
    شهدا رو مهمون جمعمون کنیم با یه صلوات بر پیامبرمهربانی ها
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۲۳:

    سلام به تخریبچی بزرگوار
    کاملا با شما موافقم

    تلاشتون مستدام انشالله

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    [پاسخ]

    تخریبچی پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۲۹:

    سلام به افق بزرگوار
    خبرنگار افتخاری آینده (اگر درست گفته باشم)
    ممنون.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۲۳:

    اه..حیف که هپلی بود.. وگرنه میدونستم چطوری باهاش برخورد کنم که دیگه از این سوالها نپرسه..اونم وسط بحث به اون خوبی…

    [پاسخ]

    اسپايدرمرد پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۳۰:

    قول میدم دیگه اینجا نیام و بحث رو خراب نکنم. اما گمونم این اقدام انتحاری علیرغم تلخی که بوجود آورد ثمری هم داشته باشه. به هر حال من دیگه مزاحم نخواهم شد. بعد از مدتها هم اومده بودم. روی این ماجرا فکر کنید هر وقت آروم و خونسرد شدید

    یا حق

    امیرعلی : بنده با اینهمه مشغله ی شغلی مسخره ی شما که نشده ام .
    شما غلط می کنید بنده رو دعوت به فکر می کنید .
    شما بی جا می کنید از اول هم اینجا آمدید . از حالا به بعد هم شرعا حرام است اینجا بیایی .
    پدر ، مادر ، همسر و خواهر بنده زیر بار شدیدترین فوش ها میروند وقتی که یک بار می گویم خامنه ای مسلم مهدی است . آنوقت شما بنده و اینهمه دوستان را دعوت به آرامش و خونسردی می کنی ؟

    [پاسخ]

  65. آذرخش گفت:

    برادر من جناب تخریبچی
    دوستان بزرگوار
    از چی بگذریم؟
    چقدر خوب بحث بهم ریخت! اصلا کسی یادش موند داشتیم چی می گفتیم؟ آخه این درسته؟


    علی صفائی زاده : حیف از بحث که هدر رفت !
    حیف از وقت بنده ، حیف از وقت دوستان ،
    حیف حیف حیف
    ………………………………………………………..

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۳۱:

    نظر بنده هم دقیقا همینه.

    [پاسخ]

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۳۳:

    آذرخش و داداش امیر علی صلوات فراموش نشه
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    و لبخند (:

    [پاسخ]

    تخریبچی پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۳۵:

    دیوار ما مثل اینکه کوتاهه ها!(شکلک اونی که موهاشو داره میکنه)
    آخه ما که هرچی سعی کردیم وارد حاشیه نشیم نشد!هرچی به مسیر بحث اصلی رو ادامه دادیم و خودمونو زدیم به یه طرفی حاشیه پررنگتر شد.(شکلک علامت سوال)
    فقط منظورم گذر از حاشیه بود.
    صاحب خونه بزرگوار حلال بفرمایید.
    شب همه همسنگرا نورانی.
    یا علی
    دعا بفرمایید

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۳۹:

    بنده قصدم جسارت به شما نبود
    کلی عرض کردم.

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۴۰:

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    [پاسخ]

  66. مریم گفت:

    جواب هپلی رو زودتر بردارید بهتره
    خداحافظ

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۵۱:

    مریم جان خودتی آیا؟
    بیسیمت چی شد؟

    [پاسخ]

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۵۷:

    راحیل راحیل مریم
    مگه می ذارن بیسیم من کار کنه آخه
    بابا صلوات بفرستین
    ای بابا، کاری می کنین کسی جرات اشتباه نداشته باشه
    از اقای صفا بعیده انقدر زود و بد عصبی شن . اونم واسه بچه های خودمون

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۰۱:

    مریم عزیز
    زود عصبانی شدن چیه؟
    ما که نمی دونیم چه فشاری روی آقای صفا هست. با توجه به کامنت عصبانی که گذاشتن، فقط یک لحظه خودمون رو جای ایشون بذاریم.
    بازم با صلوات و خنده موضوع رو تموم می کنیم؟
    همه چیزو که نباید به مسخره گرفت.
    هر چیزی جای خودش رو داره.
    آقای صفا وظیفه اش نیست بشینه اینجا به سوالای ما جواب بده. داره از کار و زندگی و وقتی که باید برای همسرش بذاره می زنه.
    بی انصاف نباشیم بچه ها.

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۰۷:

    بنده هم تک تک جملات آذرخش رو قبول دارم .
    بهتر ملاحظات همه جانبه باشه . نه اینکه فقط از یکنفر توقع مدارا داشته باشیم .

    [پاسخ]

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۱۰:

    داداش امیرعلی من نمی دونم چ فشاری رو شما هست بیخودی هم نمی گم درک می کنم اما می دونم خودتون خواستین . ب راهتون هم اعتقاد دارین . خدا انشاله خیرتون بده ….
    اما وظیفه تونه مسائل رو با هم قاطی نکنین . از کسی دفاع نمی کنم و کسی رو متهم نمی کنم . ب جوابتون انتقاد دارم . یعنی چی شرعا حرامه ایننجا بیای ؟؟؟ یا بیجا کردی و غلط کردی و ….
    اونم ب یکی از دوستان ؟؟؟؟؟؟

    امیرعلی : بله درست می فرمایید اصلا اشکال از بنده اس . خوب حلش می کنم .
    یک متن می گذارم و با خیال راحت کامنت بی جواب تایید می کنم .

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۰۵:

    در جوایت دو تا نکته رو ذکر میکنم
    اول اینکه آبجی جان هی میگی راحیل میره به آدرس خونه قبلی هاااا

    پلاک جدید من اسمش رهرو هست

    بعدش هم راجع به اول و وسط و اخر بحث فقط میشه گفت:
    اااااااااااای امان

    خیلی دعام کن بیسیم چی

    اگه از آقای صفا بعیده پس شاید زود نبوده خب
    هرکسی حق داره عصبانی بشه مخصوصا با سختی هایی که آقای صفا دارن کار میکنن و وقتی که میذارن

    ایشالا که به زودی رفع کدورت میشه

    [پاسخ]

    مریم پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۱۴:

    ستاره ستاره مریم
    من نه بی انصافم
    نه حق ب کسی می دم
    فقط میگم اعتدال اعتدال اعتدال

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۱۹:

    مریم جان
    من نگفتم شما بی انصاف هستید. گفتم همگی بهتره بیشتر انصاف داشته باشیم وشرایط رو درک کنیم.
    به علاوه اینکه اعتدال باید در مقابل اعتدال باشه.
    همه ما آقای صفا رو می شناسیم. ایشون رو به ادب و متانت و صبوری می شناسیم. پس حتما چیزی بوده که اینطور عصبانی شدن

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۲۲:

    نمی خوام خدمت دوستان توهینی کرده باشم . اما کاش اینقدر که بصیرت بصیرت می کنیم در همه ابعاد به آن توجه داشته باشیم . شما جواب تند آقای صفا رو به همسنگریشون دیدین اما قبل اونو ندیدیدن که همون همسنگری ایشون رو به تند روی و عدم خونسردی متهم کرد . به نظر من کسی که از اعتدال حرف میزنه حد اقل به هر دو طرف بحث با ملاحظه میزان خطاها تذکر میده . اصلاکسی نمیگه ریشه این بحث از کجا آغاز شد ؟ از یک سوال کاملا حاشیه ای و جزیی که هیچ ارتباطی به بحث نداشت . . حد اقل اگر مزاحی هم بود بهتر بود آخر بحث ارائه میشد و دعاشونم می کردیم

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۳۳:

    لطفا به این توج کنید :

    اسپایدرمرد گفته:
    ۲۹ آبان ۱۳۸۹ at ۱۲:۴۹ ق.ظ

    ببین برادر. این چیزی که شما گفتی کاملا درسته. اما هیچ ربطی به جبهه گیری دوستان شما نداشت. خواهش میکنم کامنت ها رو یک بار مرور کن تا بفهمی توهم توطئه ای که من ازش حرف میزنم چیه

    امیرعلی : توصیه می کنم اینقدر جزیی نگر نباش .
    حرفی زدی جوابی گرفتی .
    دوستان هم گفتند چرا اینگونه جواب دادند . نوع سوالت اشتباه بود .
    —————————————————————-

    به نظر شما ایشان با اینکه همسنگر و همرزم ما هستند چرا با این ادبیات صحبت می کنند و در مورد جواب بچه ها به آقا صفا می گویند : جبهه گیری دوستان شما
    یعنی ما ها دوستان خود ایشان نیستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  67. مهاجر گفت:

    با اجازه از مدیریت محترم سایت و دوستان بزرگوار
    شب همگی بخیر
    انشاءالله شبهای دیگر با نیرو و توان مضاعف پیگیر این بحث باشیم که شدید به درد امروز جامعه ما می خورد .

    مستدام راه ولایت باشید . ضمنا خدمت سیده بزرگوار هم سلام و اردات ویژه بنده رو ابلاغ فرمایید
    یا حق

    امیرعلی : انشاالله . حتما .
    متقابلا سلام دارند

    [پاسخ]

    سیده موسوی پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۲۲:

    بسم سلام

    تشکر از شما خواهر خوبم .
    متقابلا سلام و عرض ادب خدمت شما

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۲۶:

    سلام و عرض ادب خدمت سیده بزرگوار
    کم پیدا هستید همشیره.
    :-)

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۲:۳۷:

    لطف فرمودید کلیک رنجه کردید .

    دعا بفرماییدما رو

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آبان ۲۹ام, ۱۳۸۹ ۰۶:۱۹:

    منم سلام
    :-)

    [پاسخ]

  68. مریم گفت:

    ستاره ستاره مریم
    خیلی مواظب خودتون باشید
    مواظب همدیگه هم باشید خیلی
    از همه ب خصوص داداش امیرعلی حلالیت می طلبم
    ممنون ک هستین
    بگوشین؟؟!!!
    یا علی

    امیرعلی : بزرگوار حلالیت چرا .
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    [پاسخ]

  69. تخریبچی گفت:

    رفتم ولی نتونستم برم و برگشتم.
    با اجازه دو کلمه میگم و میرم.میدونم خسته اید.
    راستش میدونید؛ من اینجا اومدنم رو با شکر خدا سعی میکنم شاکر باشم؛
    یعنی اگه فقط بخوام یه تشکر “ساده” کنم از شما باید هر روز بگم همه ی این لغات رو:
    بابت متنی که همیشه روی محور ولایت میچرخه ممنون.
    بابت نواهای زیبا ممنون.
    بابت روزانه نوشت ممنون که دو روزیه خودتون مینویسید.
    بابت لینک های منتخبتون ممنون.
    بابت تویتر ممنون…
    و شما این جملات رو فقط یک جمله بندی کوتاه نبینید!! که وقتی فقط از متن تشکر میکنیم، یعنی ممنون از روح ولایی که سرشار شد از کلمات منطقی و پراحساس تون در قلب های خسته مون؛قلب مجروحی که توی روز آماج تیرهای زخم زبون و خون دله.واینجا که میاد نفس تازه میکنه و جون میگیره.
    یا نواها و روزانه نوشت و عکسها …گفتن همه ش کتابی میشود برای خودش…شرح مفصل بخوان از این مجمل.
    اینجا خونه ی امید بچه ها ی حزب اللّه.
    و اگر نمیگیم اینا رو هر روز؛ کلمات کوچیکن در برابر عظمت حرکت شما.
    (شکلک کسی که خیلی حرف زده!)
    یا علی

    امیرعلی : ممنونم محبت شمایم و هیچ نیست الا دعای خیر شما .

    [پاسخ]

  70. عشقستان اسماعیل گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام بر آقای صفا و سایر دوستان
    من دیشب حال ندار بودم متاسفانه هم از سریال مختار محروم شدم و هم از بحث
    اما الان میخوام یک نکته رو بگم
    جناب هپلی
    کار شما دو حالت بیشتر نداره
    ۱- تو گوش محرم هستی در این جمع و با این کارنا پخته ات دل دوستانت را ازردی
    پس بدان با محدودیت های فضای مجازی دوستان حق داشته اند با تو چنین بر خوردی بکنند. یک بار دیگر هم گفته ام آخر عزیز من دقت کن اینجا پر از گو ش نامحرم است
    باز هم بر می گردد به همان شخصیت حقیقی و حقوقی
    ببین شخصیت حقیقی هپلی برای بچه ها عزیز هست و… اما آن که تو با ان حرف زدی شخصیت حقوقی بود. شخصیت حقوقی همون اصل توطئه نه توهمش
    امید وارم با درکی که از تو سراغ دارم فرق این دو را بفهمی
    ۲- تو گوش نا محرم هستی…چون در این مورد تردید دارم و امید وارم که این طور نباشد که به احتمال قوی هم نیست ان شا ءالله
    ولی اگر باشد خدای ناکرده
    جواب همان جواب آقای دکتر صفاست
    غلط کردی یه چیزی هم روش


    امیرعلی : علیکم الســــلام و رحمه الله بزرگوار

    [پاسخ]

  71. موزون گفت:

    دیسون : نگاهی به «خانه اجدادی»

    [پاسخ]

  72. سلام. ته نموره قلبمان می زند و نفسی می آید. آمدیم تا حضوری زده باشیم. حق نگهدار همگی و خدانگهدار.

    امیرعلی : علیکم الســـلام و رحمه الله بزرگوار
    تشکر از حضورتان …

    [پاسخ]

  73. هستید؟ ای بابا یادش به خیر علی الطلوع ها! راستی قالب چی شد؟


    امیرعلی : آری یادش بخیر علی الطلوع ها!
    قالب هم به زودی انشاالله

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: