وکیلانه » » 9 دلیل بر اثبات صهیونیستی بودن سلاح جدیدی به نام” ویکی لیکس”
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
۹ دلیل بر اثبات صهیونیستی بودن سلاح جدیدی به نام” ویکی لیکس”
۱۰ام, آذر ۱۳۸۹| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۱۴۰]

به نام خدای زهراء

نوجوان که بودیم، گمان می کردیم این امریکاست که اسرائیل را اداره می کند و اسرائیل را به نوعی کوچک تر از امریکا قلمداد می کردیم! اما همزمان با اینکه دست چپ و راست خودمان را شناختیم آگاه شدیم که خیر؛ این اسرائیل و واضح تر بگویم صهیونیسم است که نه فقط امریکا که بلکه  بر بسیاری از کشورهای غربی حکمرانی می کند و کیست که نداند ریس جمهور امریکا بی اذن لابی  های قدرت و در راس آن لابی صهیونیسم، حتی آب هم نمی تواند بخورد.این را به عنوان مقدمه ای گفتم تا در ذیل نکاتی را در خصوص پروژه ی “ویکی لیکس” سایتی که گزارشهای محرمانه منتشر می کند بیاورم تا بدانیم امریکا در برابر صهیونیسم آنقدر عاجز و ذلیل است که صهیونیسم ها هر وقت بخواهند می توانند همانند ۱۱ سپتامبر به ناموس ایالات متحده که “اقتدار امنیتی” باشد هم خدشه وارد کنند.

۱) یکی ازمضحک ترین اعمال نفوذ صهونیست ها برای به رخ کشیدن حمایت تام امریکا از آنها این است که  رواسای جمهور ایالات متحده بر اساس یک قانون نانوشته ،  وظیفه دارند که در اولین سفر از شروع دوران ریاست جمهوری به سرزمین های اشغالی سفر و به زیارت  دیواری  با نام “ندبه” که محل زیارتگاه تندرو ترین صهیونیست هاست رفته و به آن ادای احترام کنند!
در دو تصویر زیر که اولی مربوط به بوش می باشد و دومی مربوط به اوباما مشخص است که دقیقا مطابق یک صهیونیسم به زیارت این دیوار می پردازند. نکته ایی به چشم می خورد اینکه در تصویر دوم اوباما علاوه بر اینها ، کاغذی را که حاوی حوایجش است درون درز این دیوار قرار می دهد. کاری که تنها تندرو ترین و تعصبی ترین صهیونیست ها انجام می دهند!!!

و اینجاست که نشان می دهد که دولت جمهوریخواهان و جورج بوش امتیازات زیادی را به اسرائیل داده است،  ولی به جرأت می‌توان ادعا کرد که دولت دموکرات باراک اوباما به اسرائیل هر آنچه خواسته، بخشیده است. ویکی لیکس جدیدترین بخشش و یا بهتر بگوییم حراج حیثتی ایالات متحده است به نفع اسرائیل!



تصویری از محل قرار گرفتن این دیوار :

۲) در خصوص شروع به کار پروژه ی “ویکی لیکس” که بهتر است “اسرائلیکس” نامیده شود باید به بنیان گذار آن مراجعه کرد. اولین موضوعی که از  “جولین آسانژ” مدیر ویکی لیکس،  جوان ۳۹ ساله ی استرالیای الاصل که ساکن ایالات متحده بود  به چشم می خورد اینکه وی عضو یک گروه هکر بوده که قبل از تاسیس سایت ویکی لیکس، توسط اف بی آی به جرم نفوذ غیر قانونی در شبکه ها ، دستگیر و محکوم می شود. و آگاهان می گویند شاید در همین اوضاع و احوال وی  از سوی  صهیونیسم ها شناسایی و به عنوان مامور برای این کار انتخاب می شود!

۳) در خصوص نحوه ی کار ویکی لیکس اعلام شده” جولین آسانژ” با یکی از کارمندان جوان سازمان اسناد محرمانه ی امریکا ارتباط برقرار کرده. جوانکی ۲۳ ساله که به کامپیوترهای سکرت دولتی دسترسی داشته و از طریق یک سی دی  خام که بر روی آن نوشته شده” ترانه های لیدی گاگا”!!! بیش از ۹۰۰ هزار گزارش محرمانه را انتقال داده!  این جوان هم اکنون ۷ ماه است که به زندان افتاده.
اما باز نکته ی جالب اینجاست که همکاران این مامور ۲۳ ساله اذعان دارند وی مدتی بود که  گوشه گیر شده و روزانه بیش از ۱۴ ساعت با کامپیوترها کار می کرده و جالب است که هیچ کس به وی شک نمی کند و در جایی که مجهز به قوی ترین سیستم های امنیتی است  و به هیچ کس اجازه ی  حتی بردن فلش مموری به داخل  را هم نمی دهند به راحتی و از طریق یک سی دی خام ۹۰۰ هزار گزارش محرمانه را درز می دهد!!!

اینجاست که روشن می شود چرا می گوییم انتشار  خودخواسته ی اطلاعات نه درز اطلاعات!

۴) همگان می دانند بارها اعلام شده که  هر شهروند امریکایی از منزل که بیرون برود تا برگرد بیش از ۵۰ بار از او از طریق دوربین های مداربسته موجود در اماکن عکسبرداری می شود و …. / حال چگونه است که یک جوان هکر که محکوم هم شده  و از طریق سیستم های امنیبتی تحت نظر است به راحتی بتواند با یک مامور جوان ارتباط برقرار کرده وبه  صدها هزار گزارش دسترسی پیدا کرده و هیچ کس هم مانع نشود!

۵) این گزارشها در چند مرحله به روی سایت قرار داده شده. زمان انتشار این گزارشها همه به گونه ای است که در بهترین زمان مثل انتخابات ریاست جمهوری ، انتخابات کنگره و یا مذاکرات صلح و یا مذاکرات ۱+۵ با ایران و غیره به سود امریکا و یا اسرائیل می باشد. حکمت روزگار!!!!!!!!!!

۶) بلافاصله بعد از انتشار این گزارشها؛ رسانه های استکبار وارد عمل شده و تمام قد به ترویج و بحث و بررسی در خصوص آن می پردازند!!! و جالب اینجاست تاکید شدیدی بر استفاده از واژه ی  “سند” بجای ” گزارش” دارند. حال آنکه همگان می دانند اینها تنها مکاتبات سفرای ایالات متحده در ارتباط با حدود ۶۰ کشور جهان می باشد که به وزارت امور خارجه تحویل داده شده و اساسا معلوم نیست بر طبق کدام تعریف به آنها ” سند” می گویند! از این که بگذریم اگر این امر بر خلاف امنیت امریکاست چرا اینهمه دامن زدن به آن ؟؟؟؟؟!

۷) از زامبیا گرفته تا پاکستان و حتی  ایتالیا بی نصیب از این اقدام ویکی لیکس نیست. اما هم در ۱۱ هزار گزارش قبلی و هم در خصوص ۲۵۰ هزار گزارش منتشره ی اخیر حتی یک خط به ضرر منافع اسرائل منتشر نشده است!!!!! اما تمامی این گزارشات را وقتی بررسی می کنیم می بینم دقیقا حرفها و تهمت هایی  است که مقامات اسرائیل به دولت های مختلف نسبت می دهند. دم خروسی که دو روز قبل بیرون زد این مدعا را بیشتر نمایان می کند:  بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، گرچه اسرائیل رسماً واکنشی نسبت به این اقدام ویکی‌لیکس نشان نداده ولی یکی از مقام‌های ارشد دولت اسرائیل روز دوشنبه در واکنش به افشای این اسناد به خبرگزاری فرانسه گفت که در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران این مدارک نشان می‌دهد «اسرائیل کلامی دوگانه ندارد و آنچه که ما در دیدارهای خصوصی می‌گوییم در عموم هم همان را می‌گوییم.» در عموم!!!!!!
خوشحالی غیر قابل انکار وزیر امور خارجه ی ایالات متحده هم از این اقدام و دعوت افکار عمومی برای خواندن این گزارشات ، این امر را بیشتر می نمایاند!

۸ ) روزنامه جروزالم پست چاپ سرزمینهای اشغالی نوشت: اسناد ویکی لیکس به توقف برنامه هسته ای ایران کمک می کند؛ اسرائیل امیدوار است !!!!  گزارش های ویکی لیکس که از مداخله ایران در عراق حکایت دارند عزم امریکا را برای متوقف کردن برنامه هسته ای تهران راسخ تر کند!

۹) بعد از گزارش مربوط به ۱۰ تا ۱۲ میلیون رای پرفسور کروبی بی سواد، می توان لقب خنده دار ترین گزارش را به گزارشاتی که در خصوص موضع کشورهای عربی در خصوص ایران هست ، تقدیم کرد.
ایالات متحده که در همراه کردن کشورها با خود به شدت دچار مشکل شده ؛ آنقدر قلدر مآب است که به زبان بی زبانی می گوید حال که سران کشورهای عربی حرفی علیه ایران نمی زنند خودمان حرف در دهانشان می گذاریم . و جالب اینجاست که تحلیلگران خود ایالات متحده مهمترین نگرانی را بعد از انتشار این گزارشات اعتراضات مردمی ملت های عرب می دانند به حکومت هایشان و همان تحلیگران می گویند پیشرفت های بسیار زیاد جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف ملت های عرب را به شدت علاقمنده به شیوه ی حکومتی ایران نموده! زورگویی ایالات متحده تا آنجاست که می خواهد خودش به جای دیگران هم حرف بزند! و باز همین تحلیلگران ابراز می داشتند هوشمندانه ترین واکنش را دکتر احمدی نژاد اتخاذ کرده یعنی همان توجه به بی اساس بودن این گزارشات خود ساخته!!!


نتیجه اینکه این تحرکات ایالات متحده ناشی از ضعف مفرط او در برابر جریانات بین المللی بخصوص ایران اسلامی است. دقیقا همانند همان موضوع تحریم بنزین ایران که آنرا چماقی کرده بود برای فشار بر ایران و با قدرت علمی جوانان این مرز و بوم به خودکفایی در تولید بنزین رسید و بعد از خودکفایی سکوت مطلق بر رسانه های غربی حاکم شد دیگر ؛ ایالات متحده  باید بداند که سیاست های استکباری به بن بست رسیده و این قبیل شیطنت ها راه به هیچ جایی نخواهد برد و تنها او را مفتضح تر می کند و یا به قول حاج حسین شریعتمداری :

یارو بد جوری احتیاج به قضای حاجت داشت ولی هیچ جایی پیدا نمی کرد، چشمش به یک در باز افتاد و وارد شد. مکان کاملا تاریکی بود. با خیال راحت نشست و مشغول شد که یکدفعه ده ها نورافکن روشن شد و صدای شلیک خنده جمعیت به هوا برخاست. حیوونکی رفته بود روی سن تئاتر!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

• بعداً نوشت »:

۱) سخت بتوان نام کسی را که سال به دوازده ماه، یکبار هم گلزار شهداء نمی رود و یا اساسا نمی داند دعای کمیل کدام طرفی است و یا نمی داند مصلای جمعه کجاست و یا خبری از دعای ندبه و یا …، نه؛ اصلا بگذار بهتر بگویم، کسی را که به قدر وسعش در اجتماع مومنین شرکت نمی کند نمی توان حزب اللهی دانست!
( البته پر واضح است که عبادتگاه زن، خانه ی اوست)! اگر این جمله عجیب است کلیک کن!



۱۴۰ دیدگاه برای “۹ دلیل بر اثبات صهیونیستی بودن سلاح جدیدی به نام” ویکی لیکس””

  1. آذرخش گفت:

    سلام
    از آنجا که باید وقت زیادی صرف شود و این نوشته با دقت بسیار خوانده شود می رویم که بخوانیم.
    دست شما درد نکنه آقای صفا.

    امیرعلی: علیکم الســــلام
    خواهش میشود

    [پاسخ]

    عشقستان اسماعیل پاسخ در تاريخ آذر ۱۰ام, ۱۳۸۹ ۱۶:۰۲:

    سلام بر آذرخش حزب الله
    پس شما امروز تقلب کردی به جای من اول شدی آذرخش
    جرات ندارم چیز دیگه ای بگم والا

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آذر ۱۰ام, ۱۳۸۹ ۱۶:۵۶:

    سلام به خانوم معلم
    راستش رو بخواید این منم که به اسم آذرخش کامنت میذارم
    گفته پودرت میکنم اگه اول نشم :)
    من هم از کِی اینجا زنبیل میذارم تا متن جدید رو بذارن و تندی به جای آدرخش کامنت بذارم
    هییییییییییییییییییییی روزگار

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۱۰ام, ۱۳۸۹ ۲۱:۳۸:

    سلام بر شما دوست عزیز
    والا یه زمانی آذرخش همیشه اول بود.
    ولی خوب آدما پیر می شن دیگه. رفتیم کنار میدون رو برای جوونا خالی کردیم.
    فرص الخیر جان داشتیم؟ مگه قرار نشد چیزی لو ندی؟
    ;-)

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۱۸:۵۶:

    سلام
    دیگه فشار زندگی و اینا حافظه آدمو ضعیف میکنه
    از این به بعد به هیشکی نمیگم

    [پاسخ]

  2. سلام به آقای صفای باصفا

    این هم یک نشانه دیگه از اینکه در عبارت توهم توطئه این توهم هست که اضافی ست نه توطئه

    قدرتهای بزرگی که از ارادت به اسلام و اراده محکم ما شکست خوردند و میخورند چاره ای جز این ندارند که با زبونی خود به ما ضربه بزنند و این هم مصداق و مکروا و مکر الله هست

    امیرعلی: علیکم الســـلام بزرگوار.
    بله . ره به جایی نخواهند برد با این کارها

    [پاسخ]

  3. م.رضوی گفت:

    سلام
    نمی دونم چرا این سران استکبار ملت های دنیا رو درازگوش فرض می کنند!!
    عکس العمل دکتر هم جالب و هوشمندانه بود…

    امیرعلی: علیکم الســـلام بزرگوار
    مثالی هست که می گوید: کافر همه را به کیش خود پندارد!

    [پاسخ]

  4. م.رضوی گفت:

    جای همه اهالی حزب الله در تشییع شهید شهریاری خالی بود.

    به هزار و یک خوبی این سایت، یه خوبی دیگه هم میشه اضافه کرد: آشنایی ستاره ها با هم. مثل دیدار امروز من با وارث عزیز.
    خدا خیرتون بده آقای صفا. انشالله جزای این جهاد شبانه روزی سایبری رو در کنار حوض کوثر از دست مادرمون بگیرید.


    امیرعلی: خدا را شکر . ارادتمندم و بنده خوشحالم خدمتگزار کوچک حزب الله هستم

    [پاسخ]

  5. مهاجر گفت:

    سلام وقت بخیر .

    تحلیلی بسیار عالی و مفید بود .
    تمام این دست و پا زدنها حکایت از بی عرضگی مدیریتی سران آمریکا و اسرائیل دارد.
    نمی دانم چرا ناخود آگاه یاد این آیات افتادم :
    وَ قالَتْ طائِفَهٌ مِنْ أَهْلِ الْکِتابِ آمِنُوا بِالَّذی أُنْزِلَ عَلَى الَّذینَ آمَنُوا وَجْهَ النَّهارِ وَ اکْفُرُوا آخِرَهُ لَعَلَّهُمْ یَرْجِعُون‏ آل عمران /۷۲

    و

    وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرین‏ آل عمران /۵۴

    امیرعلی: علیکم الســـــلام . تشکر که آیات مرتبط با بحث را قرار دادید.
    حقیقتا هیچ تحلیلی هم جز این نمی توان کرد که راهی بجز این ندارند! یا به قول خودمان ، این کار را نکنند چه بکنن؟!

    [پاسخ]

  6. عشقستان اسماعیل گفت:

    سلام
    بابا یک کلمه بگویید اصلا معلوم نیست این آمریکایی های …..(بیییییییییب) از جان بشریت چه می خواهند.
    ولی خداییش خیلی متن توپی بود ها …. کلی مستفیض شدیم . چیز یاد گرفتیم
    الان شما می تونی فقد صیرنی عبدا بشی دیگه ….
    خب این از این
    و اما بعد
    مطمئن هستید اینجا تقلب نشده
    آخه همیشه من اول بودم ها
    دو دقیقه رفتیم ناهار بخوریم.من باشم دیگه لب به حلیم بزنم.
    ولی عیب نداره چند روز نیستم. بقیه هم فرصت کنند اول بشن… خوشحالی مومنین ثواب داره والا

    بعد هم آقای صفا اگه یه بار شما تونستی غیر از آخرین جمله ، به همه ی محتوای کامنت جواب بدی جایزه داری ها

    امیرعلی: علیکم الســـلام .
    کلا تجربه های انتخاباتی نشان داده تا زمان اعلام نتایج نه باید چیزی خورد و نباید خفت! ( این جدیدترین نظریه ی متفکر قرن است!)
    در خصوص این جمله ی آخری؛ عرض کنم که چند باری دوستان دیگر هم گفته اند. والا
    بعد اینکه بیییییب را خوب آمدید . ایول الله

    [پاسخ]

    عشقستان اسماعیل پاسخ در تاريخ آذر ۱۰ام, ۱۳۸۹ ۱۸:۲۹:

    به قول بچه ها
    سللللللللللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااام
    به به بسیار امید وار تر شدیم به شما حضرت آقای صفا
    و اما جایزه
    یه سوغاتی براتون میارم از سفر
    وای چه موضوعی از ذهنم گذشت
    تابعد

    [پاسخ]

  7. مهاجر گفت:

    یادم رفت بگم

    اولا بسیار تشکر بابت متنهای بسیار عالی .

    ثانیا گویا مشکلی در دوسطر از بند یک وجود داره . سطر۳و۲ توهمه و خوانده نمیشود

    امیرعلی: خواهش می کنم .
    مرورگر شما چیست؟ (ورژن را بفرمایید لطفا)

    [پاسخ]

  8. عشقستان اسماعیل گفت:

    اوه اوه اوه
    این مورد هشت خیلی چیز ببشخید بو دار بود ها
    الان ترسیدیم ما
    ه

    امیرعلی: اسرائیل مثل سگ دروغ می گوید!

    [پاسخ]

  9. پارسا گفت:

    سلام داداش امیرعلی
    من کلا کیف می کنم وقتی که بچه ها سیاسی می نویسند تو این دوره زمونه ای که خیلی جاها خیلیا خودشون رو به خواب می زنند و وارد سیاست نمیشن

    امیرعلی: علیکم الســـلام . ممنونم از حمایت شما .
    یاد کلام مقتدایمان امام خامنه ای افتادم که فرمود:
    “فرزندان بسیجیم با حضور خود در هر صحنه ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند”

    عجب لذتی دارد شنیدن این کلام

    [پاسخ]

  10. پارسا گفت:

    ما رهرو ولایتیم هر روزمون کرب و بلا
    دست خدا روی سر خامنه ای رهبر ما
    دست خدا روی سر سیدعلی رهبر ما

    امیرعلی: امیر حزب الله ، دلبر ما خامنه ای ….

    [پاسخ]

  11. عشقستان اسماعیل گفت:

    همنوا با عبدلله برای استاد:
    سلام
    آفرین
    واما بعد
    مسجد خیلی وقت است که دلتنگ قنوت است.
    مسجد دلتنگ سجده است
    مسجد دلتنگ شب قدر است
    و شب قدر شبی است که تقدیر آدم رقم می خورد
    وتقدیر مرد
    با خون رقم می خورد
    تا سره از نا سره
    مشخص شود
    و خون
    از مسجد آب می خورد
    از سجده
    سجده دوم
    در اولین شب قدر
    ما حیدری هستیم استاد
    حیییییییییییییییییییییییدری
    .
    .

    راستی شهادت بی درد و خون ریزی ؟؟؟؟؟؟؟رو بخوانید در عشقستان اسماعیل

    [پاسخ]

  12. شیلّر گفت:

    سلام اقای صفا.وقتتون بخیر
    دوستان لطف کنند تا قبل از طلوع آفتاب فردا،آیه ۲۸ سوره ی شوری(و هو الذی ینزل الغیث…) را جهت نزول باران ،چند بار قرائت کرده و به دوستان خود هم توصیه کنند.

    امیرعلی: علیکم الســــلام و رحمه الله .
    حتما انشالله . تشکر از اینکه اطلاع فرمودید

    [پاسخ]

  13. سلام. من حاضرم! متن خوبی بود. خیلی جالبه که اینها خودزنی می کنند اما اعصاب آدم خرد می شود وقتی بعضی ها به خاطر این اراجیف فکشان باز می شود!

    امیرعلی: علیکم الســــلام . رسیدن بخیر
    خوشحالم که هستید

    [پاسخ]

  14. راستی رنگ جدید قالب مبارک.

    امیرعلی: تشکر

    [پاسخ]

  15. وارث گفت:

    سلام همسنگر
    فکر کنم متن جالبی دارید فعلا که نخوندمش. خواستم تشکر کنم به خاطر دیشب که باعث شد امروز من با یه دوست دیگه آشنا بشم و اون هم م رضوی خوبم بود که امروز کلی معنوی شدیم تو مراسم تشییع پیکر شهید شهریاری.
    راستی دیدم که ایشون از بنده تعریف کردن خواستم بگم خیلی باور نکنید چون که اونقدرها هم خوب نیستم.
    امروز خیلی به یاد بچه های آینده از آن حزب الله بودیم تو مراسم. دعاتون کردم.
    دعامون کنید. البته بعد از دعای فرج.

    امیرعلی: علیکم الســــلام بزرگوار. تشکر که به یاد ما هم بودید
    و خدا را شکر که خوبان درگاه خدا جمعشان جمع است .
    و باز هم خدا را شکر بابت این تواضع های نورانی .

    [پاسخ]

  16. شقایق گفت:

    صل الله علیک…

    امدم عرض ادبی کرده باشم و رفع زحمت……

    گفتم اول کامنت بذارم بعد برم با بسی دقت بخوانم……

    التماس دعا

    امیرعلی: علیکم الســــلام . ارادتمندیم

    [پاسخ]

  17. ظرف عشق گفت:

    سلام. قالب خوب و مرتبی داری. همه چیز سر جاشه و این خوبه

    امیرعلی: علیکم الســـلام . تشکر . خدا را شکر

    [پاسخ]

  18. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    باید زودتر می آمدم اما…
    حال و هوای امروز سرشار از معنویت بود.
    دانشگاه از همیشه زیباتر شده بود.
    به پای عزیزش اشک می ریخت.
    سرت را که می چرخاندی سیاهی پارچه ها بود و عکس استاد.
    دیواری بزرگ مزین به لبخند شهید بهشتی و چه قدر حرف ها برای گفتن دارد این عکس.
    بهشت را به بها می دهند نه به بهانه.
    عکس بزرگ امام خمینی و نگاه نافذ آقا.
    هوایی غمگین و فریادهایی عاشقانه.
    و
    عزا عزاست امروز روز عزاست امروز
    استاد حزب اللهی پیش خداست امروز.
    یا حق

    امیرعلی: علیکم الســـلام . ممنون از این ترسیم زیبا.
    و استاد به بالاترین مدرک بشریت نائل آمد . شهادت گوارای وجودت استاد حزب اللهی

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰:

    سلام بر برادر بزرگوارم
    باید زودتر از شما به خاطر روضه نوشت سه شنبه تشکر میکردم اما نشد
    الان میگم که ممنونم/خیلی خوب نشون دادید که راه شهادت همیشه از خون پاک حسین میگذره

    شهادت نصیبتون

    [پاسخ]

  19. عبدالله گفت:

    یا وارث
    توطئه های این شیاطین تداعی جمله آقا است که دشمن بیش فعال است اما این بیش فعالی هم برایش معکوس جواب می دهد.
    شیطان هر کجا توانسته خیمه زده اما سالهاست در حسرت خیمه های انقلاب است ولی این داغ برایش خواهد ماند.
    مگر مرده ایم ما؟
    یا حق

    امیرعلی: ایران که کوفه نیست، مگر مرده ایم ما؟! ما عهد بسته ایم، قسم خورده ایم ما!
    بدمست نیستیم که پیمانه بشکنیم عمری است تا به عهد تو سربرده ایم ما …

    [پاسخ]

  20. افق گفت:

    سلام علیکم
    ممنون از شما به خاطر این متن تحلیلی عالی..
    هر نکته زمان زیادی لازم داره برای بررسی و فکر مجدد..
    ممنون
    خدا قوت

    امیرعلی: علیکم الســــلام بزرگوار.
    تشکر از لطف شما

    [پاسخ]

  21. 313 گفت:

    سلام علیکم
    بابت غیبت طولانیم عذر میخوام
    توفیق ندارم که حضور داشته باشم!
    دعا بفرمایید براى من!
    قدم در راه سخت و بزرکی کذاشتم! دعا کنید لیاقت ماندن در این راه رو داشته باشم!سه شنبه اول محرمه!انشاالله تلاش میکنم اکر عمرى باقى بود حتما به روضه ى حزب الله بیام!
    شهادت نصیبتون
    التماس دعای فراوان

    امیرعلی: علیکم الســــلام . رسیدن به خیر
    از قضا امروز در یاد شما بودم .
    امیدوارم موفق باشید و انشالله بیشتر همراه باشیم

    [پاسخ]

  22. عبدالله گفت:

    یا وارث
    امروز پیوند قلب های جوان و پیر این مرز و بوم دنیا را به شگفتی واداشت.
    چه زیبا که انگار در پشت تابوت یک شهید شکاف نسل ها از بین رفته بود.
    جوان و پیر گریه می کردند و هر چه داشتند به میدان می آوردند.
    چه زیبا که دنیا همواره شاهد جنگ است و رزمندگان سایبر نیازمند مجاهدان خاکریزهای مجنون اند.
    چه نیکو برای وصل کردن آمدی استاد و به عرش رفتی تا زمین را نیز به آسمان الحاق کنی.
    امشب نماز می خوانم برای شب بی قراری خودم و امید مدد شما.قربه الی الله
    یا حق


    امیرعلی: هر کدام از این نوشته ها؛ متنی است برای خودش . احسنت .
    خوشا به حال شما

    [پاسخ]

  23. 313 گفت:

    شرمنده نتونستم متنها رو بخونم
    انشاالله در اولین فرصت مزاحم میشم
    قالب جدید هم مبارک است
    التماس دعا
    یا حق

    امیرعلی: دشمنتان شرمنده .
    تشکر و محتاجیم به دعا

    [پاسخ]

  24. افق گفت:

    فرص الخیر بزرگوار سلام رسوندن و فرمودن یاوران عاشورا التماس دعا


    امیرعلی: سلامت باشند انشالله .

    [پاسخ]

  25. خادم الشهدا گفت:

    سلام به اهالی خونگرم و داداش بزرگه مهمون پذیر

    انشاالله که همگی سلامتین!

    ررررنگ قالب جدید مبارک!

    خیلی عالی شده،فوق العاده چشم نواز و قشنگ.

    متن هم که مثل همیشه توووپ

    منفجر میکنه سایبر نت رو.

    امیرعلی: علیکم الســــلام رفیق خوب شهدا .
    مثل همیشه پر شور . احسنت
    ماشاالله حزب الله ایول الله

    [پاسخ]

  26. افق گفت:

    یادتونه یکبار یک جمله از شهیدی براتون نوشتم…؟

    ” انسان مسلمان تنها از دو طریق میتواند دِین خود را به جامعه ادا نماید، یا شهید شود تا با خون خود و یا دانشمند شود تا با قلم و دانش خود و اگر دانشمند شهید شد، چه بهتر.”

    این روزها با شهادت دکتر شهریاری دائم این جمله توی ذهنم تکرار میشه…

    امیرعلی: عجب جمله ای . خوشا به سعادت استاد شهیدمان .

    [پاسخ]

  27. مهاجر گفت:

    سلام . وقت بخیر
    الان یک جمله جلوی رویم است گویا از شهید مطهری :
    منطق شهید ، از یک طرف منطق عشق الهیست و از طرف دیگر، منطق اصلاح اجتماعی. اگر دو شخصیت مصلح و عارف را ترکیب کنند و از آنها یک انسان بوجود آورند ، شهید به وجود می آید .

    امیرعلی: علیکم الســــلام
    شهید بنده ای است که خدا عاشق او شده ….

    [پاسخ]

  28. مهاجر گفت:

    ضمنا در مورد مرور گر بنده :
    اکسپلورر۸

    امیرعلی: تشکر که اطلاع دادید . حتما فردا چک می کنم

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آذر ۱۰ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۳۱:

    خواهش میکنم

    [پاسخ]

  29. خادم الشهدا گفت:

    لینکها خیلی عالی

    خصوصا خاطرات فتنه و شیرینی خوردن جلبکها

    کلا خسته نباشین اساسی

    امیرعلی: بله وبلاگ بسیار جالبی است .
    سلامت باشید انشالله

    [پاسخ]

  30. ........... گفت:

    خصوصی
    سلام جیگر
    ایول داداش دمت گرم. دست مریزاد
    ولی ببین منو!
    آمریکا زر مفت می زنه. هیچ غلطی هم نمی تونه بکنه. آمریکا یک تودهنی ای از شیعه خورده که تا بیاد بفهمه چی شده عمرش تموم شده!
    پروژه ویکی لیکس که سهله. پروژه پدر پسر شجاع لیکس هم که باشه ما فقط می خندیم بهش. همین

    امیرعلی: دمت گرم . خیلی با حالی داداش . ایول الله

    [پاسخ]

  31. افق گفت:

    صهیونیسم ها هر وقت بخواهند می توانند همانند ۱۱ سپتامبر به ناموس ایالات متحده که “اقتدار امنیتی” باشد هم خدشه وارد کنند.

    میدونید معتقدند که در همان روز پنتاگون هم مورد حمله یک هواپیمای مسافربری بوده؟

    امیرعلی: بله ؛ دقیقا . البته این دروغ ۱۱ سپتامبر را باید دروغ قرن بنامند!

    [پاسخ]

    شیلّر پاسخ در تاريخ آذر ۱۰ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۴۴:

    سلام دوست خوب.
    ممنون که دیشب یاد من هم بودین.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۱۰ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۵۱:

    سلام
    از آقای صفا باید تشکر کرد که همچین فرصتی رو فراهم میکنند برای ما.

    [پاسخ]

  32. خادم الشهدا گفت:

    دوستان خوب و داداش بزرگه مهمون نواز

    از ته قلبم واسه موفقیت روز افزونتون دعا میکنم همیشه

    میدونم که در سایه سار ولایت همیشه شما هستید که پیروز و سربلندین

    خیلی دعام کنید

    با علی،یاعلی

    امیرعلی: خیلی لطف دارید/ سلام ما را هم به شهدا برسانید .
    موفق و سربلند باشید .
    یا علی

    [پاسخ]

  33. مهاجر گفت:

    امروز وقتی صحبت جناب آقای رییس جمهور را در مورد اینکه دول استعماری و بخصوص انگلیس به زودی وقتی به حسابها رسیدگی می شود باید پاسخگوی اعمال خود باشند و این روز دور نیست ، هزاران بار خدا را شکر باید می گفتم که رای درست را در سال ۸۸ به صندوق انداخته ام
    الیس الصبح بقریب

    امیرعلی: عجب حس مشترکی. و من هم دقیقا همین حرف برایم جالب بود .
    اینکه ریس جمهورمان تفکری کاملا مهدوی دارد . خدا را هزاران بار شکر

    [پاسخ]

  34. افق گفت:

    عالِم به اندازه سعه ی علمیش حق شفاعت داره…

    امیرعلی: و شهید چقدر ؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  35. ایمان گفت:

    بسم الله
    سلام کربلایی
    احوال شریف؟
    اخوی و همه دوستان خواهشا بنده رو دعا بفرمایید شدیدا. لطفا.
    یا علی

    امیرعلی: علیکم الســـلام آقا ایمان .
    محتاجیم به دعا و دعاگو هستم اگر قابل باشم.

    [پاسخ]

  36. مهاجر گفت:

    تمام راز این احساسها و برداشتهای مشترک بچه حزب اللهی ها در یک نکته نهفته است و آن اینکه جهان بینی و ایدئولوژی آنها یکیست . یعنی توحید . یعنی ولایت . یعنی وحدت حول محور ولایت الهی . یعنی تا کور شود هر آنکه نتواند دید . یعنی ای دشمن زبون : موتوا بغیظکم . حاشا که ردی از نفاق بر صف حزب الله پیدا شود وقتی محور وحدت حب ولایت است


    امیرعلی: یعنی ماشالله حزب الله ایول الله .

    [پاسخ]

  37. افق گفت:

    آقای صفا
    ببخشیدا…شرمنده..
    اگر از علم خودم بود میگفتم خدمتتون…لطفا از حاج آقای کارشناس برنامه “این شبها” بپرسید شهید چقدر شفاعت میکنه…منم دوست دارم بدونم..
    همینه میگن قد سوادت حرف بزن…والا

    امیرعلی: دشمنتون شرمنده .
    تا آنجا که بنده می دانم شهید محبوبترین بنده ی خداست و خدا تقاضای بنده ی محبوبش را هرگز رد نمی کند.
    اینک محاسبه بفرمایید وسعت شفاعت شهید را …
    شاید کافیست فقط رفیق خوب شهدا باشیم و آنگاه …

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۱۵:

    دست شما درد نکنه
    با هر کلمه ای که از شما یاد میگیریم چقدر مدیون شما میشیم؟

    [پاسخ]

  38. مهاجر گفت:

    بیانیه عالیجناب راس فتنه حاوی یک نکته بود ( البته به نظر من )
    . تاکید بر تمدن ایران و نه ایران اسلامی . اینکه جهان استعمار از دیر باز سعی در عقب نگه داشتن ایران متمدن بود . به نظرم خواستن هم بیانیه بدهند و هم اینکه …… . الله اعلم


    امیرعلی: به گمانم این پدر فائزه و مهدی؛ شدید علاقمند شده که جایی هم در زباله دان تاریخ داشته باشد. مشکلی نیست کافیست اندکی این سخنان خود را ادامه دهد ؛ نه دی نزدیک است !!!!

    [پاسخ]

  39. سلام اخوی
    اینا همش تقلای آخر ایناست دیگه دارن نفسای آخرشون رو میکشن هیچی ندارن آفتادن به گفتن خزعبلات
    یا زهرا(س)


    امیرعلی: علیکم الســـــلام عزیز
    دقیقا ، هیچ چیزی غیر از این نیست

    [پاسخ]

  40. ایمان گفت:

    بسم الله
    ۱٫ دست نوشت بالاخره با ” دشمنان آب در هاون می کوبند” به روز شد.
    ۲٫ به نظرم مهم تر از این که بفهمیم ویکی لیکس چیست و … شاید باید ببینیم که چه شده است که استکبار دست به دامن ابزاری چون ویکی لیکس می شوند؟ که در آن مجبور شوند ابتدا چندین هزار سند! علیه خود در عراق و افغانستان و … منتشر کنند تا بلکه بتوانند در منتشرات بعدی جهان و مخصوصا ایران اسلامی را به هم بریزند؟
    جواب همه این ها در توصیف حضرت آقاست که استکبار منحنی سقوط می پیماید و ایران اسلامی منحنی صعود. مگر نه این بوده است که روزگاری آمریکا به سرانگشت اشاره ای حکومتی را در همه جای دنیا محو می کرد؟ چه شده است که امروز به جای سرانگشت، دست به دامن صدها هزار سند برای جوسازی برای ادامه ماجرا شده است؟
    الا ان حزب الله هم الغالبون. بی شک

    امیرعلی: خوشحال شدم از بروز شدن دست نوشت . احسنت .
    بعد اینکه ؛ این است و جز این نیست که آینده از آن حزب الله است

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۲۳:

    دقیقا
    مرگ استکبار نزدیک است و در هذیان گویی سکرات موت به سر می برد

    [پاسخ]

  41. gomnam124 گفت:

    خصوصی
    سلام ……………….

    امیرعلی: اختیار دارید ؛
    بله هستم بسم الله

    [پاسخ]

  42. gomnam124 گفت:

    خصوصی
    ……………

    امیرعلی: منتظر لینک حواب هم هستم

    [پاسخ]

  43. افق گفت:

    اگر اشتباه نکنم سری جدید “مجموعه راز” از فردا دوباره شروع میشه..

    امیرعلی: بسیار عالی .
    انشالله دیروز امروز فردا هم به زودی

    [پاسخ]

  44. پارسا گفت:

    سلام

    الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا

    چه قدر دوست دارم قبل از این که آقای راس فتنه رو به جرم راس فتنه بودن بالای دار ببینم پسرش رو جلوی چشمش اعدام کنند شاید ذره ای متوجه حال پدر حسین غلام کبیری بشه

    امیرعلی: علیکم الســـلام داداش .
    اذن داشته باشیم پسر و دختر تبهکارش را جلوی چشمان خودش به دار می کشیم
    دور نیست آن روز که آرزوی همه ی ماست .

    [پاسخ]

  45. م.طاهري گفت:

    سلام

    خیلی تکراری است این بازی. اطلاعاتی را فاش می کنند که اعتماد جلب کنند و بعد دروغی را که می خواهند به عنوان حقیقت جا بزنند!

    خیلی قشنگ نوشتید” نوجوان که بودیم، گمان می کردیم این امریکاست که اسرائیل را اداره می کند و اسرائیل را به نوعی کوچک تر از امریکا قلمداد می کردیم!”

    امیرعلی: علیکم الســـلام بزرگوار.
    بله ؛ یکی از اهداف آنان و تئوری های آنها همین چند حقیقت گفتن و قاطی آن یکی دو دروغ . اما کور خوانده اند چرا که اسلحه ی سازمانی ما حزب اللهی ها “بصیرت” است!

    [پاسخ]

  46. افق گفت:

    اسلحه سازمانی یعنی چی؟


    امیرعلی: یعنی سلاحی که به صورت رسمی به یک نهاد داده می شود. مثلا نیروی انتظامی “یوزی” است و سپاه” کلاشنیکف” و ما لباس شخصی ها و حزب اللهی ها ” بصیرت” !

    [پاسخ]

  47. gomnam124 گفت:

    خصوصی
    …………………..

    امیرعلی: بسیار عالی؛ مختصر و مفید .
    احسنت. بنده هم همین نظر را دارم

    [پاسخ]

  48. مهاجر گفت:

    بسیار از نکات ارزنده متن و نوشته های دوستان بهره بردم .
    انشاءالله در کنار هم عطر ظهور را استشمام کنیم
    با اجازه دوستان
    شب خوش
    التماس دعا


    امیرعلی: تشکر از همراهی همیشگی شما.
    یا علی

    [پاسخ]

  49. gomnam124 گفت:

    خصوصی
    ……………………………

    امیرعلی: همان که عرض کردم . بسیار کار بجایست و موفق بوده اید در کارتان . شک نکنید

    [پاسخ]

  50. افق گفت:

    خب حالا نمیشه به ما شخصی ها که بصیرت داریم یوزی و کلاش هم بدهند…قول میدهیم مواظب باشیم

    امیرعلی: به وقتش آرپی جی به دست می گیریم!

    [پاسخ]

  51. gomnam124 گفت:

    یه سلام عمومی بر حزب الله :)
    و یه تشکر از داداش امیر علی . ممنون :)

    امیرعلی: علیکم الســـلام

    [پاسخ]

    gomnam124 پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۵۷:

    و خداحافظ و التماس دعا .

    [پاسخ]

  52. افق گفت:

    میگن آرپی جی سنگینه..چادر شخصی ها زورشون میرسه دست بگیرن؟

    امیرعلی: ایشالله نیازی به استفاده از آن نباشد چون با همین بصیرت و عمل به هنگام دشمن پودر خواهد شد: )

    [پاسخ]

  53. پارسا گفت:

    اللهم احفظ قائدنا
    اللهم انصر قائدنا
    اللهم ایّد قائدنا…
    که اگه خامنه ای نبود بصیرتی هم نبود و سلاحی نبود در برابر جنگ نرم دشمن

    امیرعلی: الهی آمین به حق الزهراء

    [پاسخ]

  54. عشقستان اسماعیل گفت:

    سلام
    ساعت دو صح به وقت همسایگی ضامن آهو
    داریم راه می افتیم ان شا الله
    ما که رفتیم
    ولی شما این رنگ سبز را درست نکردی ها اخوی
    چشمم چپر چلاق شد
    بر میگردم
    زرد شده باشه ها
    گمانم سفید هم بد نباشه
    ولی زرد بهتره
    رنگ نور ه، رنگ خورشید.
    ولی نه خورشید ظهر عاشورا


    امیرعلی: علیکم الســــلام بزرگوار .
    خوش به سعادت شما . ایکاش ما هم بچه محله ی امام رضا بودیم …..

    [پاسخ]

  55. عشقستان اسماعیل گفت:

    سلام
    بچه ها
    در دعا های روزانه تان
    در قنوت نماز ها تان
    در سه شنبه های نورانی تان
    جانبازان و بچه هایشان را هرگز از دعا فراموش نکنید
    خواهش میکنم
    عاجزانه

    امیرعلی: اللهم اشف کل مریض ……..

    [پاسخ]

  56. سارا گفت:

    سلام قولا من رب رحیم
    عرض ادب و احترام خدمت صاحبخونه محترم و دوستان عزیز
    دلم خیلی براتون تنگ شده …
    خواستم بدونید حتی اگه سر نزنم مدتی ، بازم به یادتونم و اگه قابل باشم دعا گوتون …
    شما هم دعا کنید آبجی حقیرتون رو

    امیرعلی: علیکم الســــلام و رحمه الله
    خوشحال شدم از حضور نورانی شما .
    همیشه دعاگو هستیم

    [پاسخ]

  57. سلام با صفا

    اولا که خیلی خیلی ممنونم از لطفت مومن

    بعدش هم اینکه در مورد بند اول گفته هات به همه پیشنهاد میکنم فیلم ظهور (ARRIVAL)رو ببینید….موسسه موعود روش کار کرده و برای من که خیلی جالب بود
    اینم لینکشه

    http://mouood.org/content/view/11418/25/

    یا علی امیر علی

    امیرعلی: علیکم الســــلام عزیز
    بله بسیار مرتبط هست . تشکر که قرار دادی این لینک رو

    [پاسخ]

  58. موزون گفت:

    دیسون : محرم در دزفول

    [پاسخ]

  59. گندم گفت:

    سلام بر حزب الله :)
    با اجازه :
    با « دانشجوی سیاسی در انتظار… !؟ » بروزم .
    التماس دعا .

    امیرعلی: علیکم الســـلام و رحمه الله .
    تشکر که اطلاع دادید

    [پاسخ]

  60. سلام. فکر کنم به جای بعدا نوشت باید بنویسید هرگز ننوشت! اگر گاه گاهی سری هم به ما بزنید خوب است حالا درسته خوب نمی نویسیم دیگه نه اینقدر!


    امیرعلی: علیکم الســــلام .
    هم بعدا نوشت افزودیم و هم دنبال می کنم مطالب شما را که معمولا روان هم می نویسید

    [پاسخ]

  61. سلام داداش بی معرفت
    دیگه به ما سر نمی زنی
    اگه صلاح دیدی یک سر هم به ما بزن
    با مطلب “ماجرای دفترِ آرزوهای شیمون و شرکا !!! ” به روزم


    امیرعلی: علیکم الســـلام بزرگوار
    سعی کرده ام بی معرفت نباشم!
    دنبال می کنم مطالب اکثر دوستان را معمولا؛ اما همانگونه که قبلا هم عرض کردم از نظر دادن معذورم .
    خدا لعنت کنند آنان را که نمی گذارند با دوستان بیش از این در ارتباط باشم

    [پاسخ]

  62. از دوستان تقاضا دارم که رمز وبلاگ سارا را برای من هم ارسال بفرمایند. حالا چرا رمز؟! (شکلک کارآگاه گجت)

    [پاسخ]

    م.رضوی پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۲:۵۰:

    سلام
    سارای عزیز مدتی فرصت نمی کنند بیان نت، گفتند هروقت برگشتند قفل وبلاگ رو باز می کنند.

    [پاسخ]

    روان نویس پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۱:

    سلام م رضوی عزیز. ممنون از پاسخ شما لطف کردید.

    [پاسخ]

  63. زینب سادات گفت:

    سلام
    کاش میشد متن های شما رو بخونیم!

    امیرعلی: علیکم الســــلام بزرگوار
    امیدوارم مشکل فنی مانع خواندن نبوده باشه

    [پاسخ]

  64. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام بر اهالی عشقستان پر رونق آسیدعلی.
    سلام بر اشک چهل روزه ی آسمان آن گاه که به شوق آمدنش خواهد گریست.
    سلام بر روزگار خوش وصل.
    سلام بر سرزمینی که حقیقت است.
    سلام بر عقل هایی که انتظار را بر دل دیکته می کنند.
    سلام بر شب های جمعه و یاد یاران با ذکر صلوات.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
    یا حق

    امیرعلی: سلام بر عبدالله حزب الله
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    [پاسخ]

  65. سلام بر شما . حقیقتش چند وقتی بود هر کاری می کردم نمی تونستم وارد سایت شم . نمیدونم اشکال از کامپیوتر من بود یا اینجا . احتمال اولیش بیشتره !
    بعد هم اینکه مثل همیشه عالی نوشتید داداش . این اوباما مترسک بدبختی هست . به قول خودتون سیاست های استکباری به بن بست رسیده . خدا نابودشون کنه آمریکا و اسرائیل و وابسته هاشون رو .
    اللهم عجل لولیک الفرج و احفظ قاعدنا امام الخامنه ای

    امیرعلی: علیکم الســـلام
    بسیار خوشحال شدم دوباره اسم شما را دیدم . انشالله مشکل برطرف شده باشد و بیشتر خدمت برسیم.
    شهادت نصیبتان انشالله

    [پاسخ]

  66. نفس گفت:

    یابو سوار ؛ دعا می کنم بمیری ، بری زیر کامیون .
    کامیون آشغالی . هی علیکم علیکم . مرض علیکم .
    و لعنه الله مرضاته

    امیرعلی: بابا حفظ کردی همه ی این دیالوگ ها رو که . تازه فیلم دلشکسته رو دیدی ؟

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۰۳:

    اون نفس که آدم شد. ولی معلومه تو یکی آدم بشو نیستی.

    [پاسخ]

    نَفَس پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۲۷:

    چطوری خواااااهر

    [پاسخ]

    یه بنده خدا پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۰۷:

    سلام
    ببین عشق فیلم چه کرده با بچه مردم
    پدر عشق بسوزه که اینجوری بجه مردمو زمین گیر کرده هیییییییییییی

    [پاسخ]

  67. سلام گفت:

    اول خصوصی …………………..
    حالا عمومی
    توضیح بده منظورت چیه؟ وقتی زن تو جامعه ما همه جا می ره.هم پای مرد. حتی میره گوانجو مدال می گیره و مایه افتخار میشه.
    حالا میگی مسجد نره؟

    امیرعلی: روی همون جمله که کلیک بفرمایی می بینی بسیاری از احادیث رو . این از این .
    و بر اساس اون احادیث به نتایج زیادی می رسیم .
    نظر شخصی بنده هم این هست :
    زن در اسلام رب البیت نامیده شده. یعنی خدای خانه! یا بهتر بگویم پرورش دهنده ی خانه . وظیفه ی اصلی یک زن در اسلام همین پرورش فرزند و خانواده هست و هر امری غیر ضرور ؛ این موضوع را تحت الشعاع قرار دهد پسندیده نیست .

    [پاسخ]

  68. خوب اسمی هم برای خودش گذاشته:
    نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــفس
    به همین درشتی


    امیرعلی: فیلم زیاد دیده بنده خدا ::)

    [پاسخ]

  69. شیلّر گفت:

    سلام اقای صفا.شبتون بخیر
    آن دسته که فارغ از علائق رفتند
    پیوسته به دنیای حقایق رفتند
    پاکیزه تر از شکوفه ها روئیدند
    با جامه ی خونین چو شقایق رفتند
    روح امام و شهدا و اموات را با یک صلوات مهمان کنیم.


    امیرعلی: علیکم الســــلام . احسنت
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    [پاسخ]

  70. سلام به همه
    یاوران عاشورا التماس دعا

    امیرعلی: علیکم الســــلام
    تشکر از یادآوری شما

    [پاسخ]

  71. آذرخش گفت:

    سلام
    این نفس خیلی با حال بود. کلی خندیدیم. دمش گرم.
    بیشتر بیا این طرفا.
    :-)))))


    امیرعلی: علیکم الســــلام .

    [پاسخ]

  72. سلام گفت:

    احادیث رو هم دیدم.
    ببین درسته که زن پرورش دهنده خانه است. ولی چه اشکالی داره علاوه بر اون توی جامعه هم باشه؟
    اصلا اگه ما بخوایم اینجوری فکر کنیم ۵۰درصد نیروی فعال کل جامعه را از دست میدیم.
    البته منم قبول ندارم زن هر جور که می خواد بیاد تو جامعه. ولی با رعایت حجاب و عفاف چه اشکالی داره؟

    امیرعلی: هیچ مشکلی نداره حضور زن در جامعه با عفاف کامل. ( کامل معنایی بسیار وسیعتر از صرفا محجبه بودن دارد!)
    و ضمنا به شرط اینکه به وظیفه ی اصلی و ذاتی یک زن خدشه وارد نشه.
    و این دو شرط قطعا بسیاری از حضور ها رو مانع خواهد شد . و اینجاست که ابتدا فکر می کنیم که بخشی از نیروی فعال جامعه را از دست داده ایم اما اگر درست عمل شود در حقیقت سرمایه گذاری کردیم روی اساس جامعه که همانا تربیت باشد .
    چرا الان فرزندان غیر مودب زیاد است ؟
    چرا الان درصد طلاق بالاست ؟
    چرا الان بی بند و باری زیاد شده؟
    چرا چرا چرا
    چرا خوشحالیم که زنان بیشتر از مردان به دانشگاه می روند؟
    نمی خواهم همه چیز را به گردن زنان بیندازم ولی قطعا تایید می کنید که بسیاری از مشکلات ناشی از عدم توجه به وظیفه ی ذاتی زن است .

    [پاسخ]

    نَفَس پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۲۶:

    قربون بشم جهان سوم رو
    نکنه زیر سقف هم که قرار میگیری دلت میگیره آقای امیرعلی هااا
    آخه شما چی میخواید از جون ما. ها
    چرا خیال می کنید هر چی شما میگید درسته و بقیه همه غلط!؟
    چرا ؟
    گند زدید به باورهای مردم

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۲۹:

    حداقل فیلم رو تا آخر می دیدی بیچاره.

    [پاسخ]

    نَفَس پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۳۶:

    شما جواب منو بده؛ چیکار داری به این کارا

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۳۹:

    تو مگه جواب داری آخه؟
    اگه انسان بودی خودت سوال می پرسیدی. نه دیالوگ های یه فیلم رو کپی کنی.
    بعدم بله. درش شکی نیست که هر چی ما می گیم درسته.
    شما باورهاتون از اول گندیده بود. اه اه اه. بوش بلند شد.

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۳۷:

    خب به نظر من مسئله اینجاس که شما مهمان افرادی شدید که هم عقیده شما نیستند/ مشکل از حرفهای ما نیست/ مشکل عقاید شماست که با این جمع دوستانه نمیخونه
    من شخصا به درستی حرفهای آقای صفا اعتقاد دارم
    و خیلی خوب میبینم افرادی رو که مثل من فکر نمیکنن/زیاد میبینم زنهایی رو که به بهانه فعالیت اجتماعی به راحتی از اون چیزهایی که خدا نزدشون به امانت گذاشته هزینه می کنن
    نمیدونم شما خانوم هستید یا آقا/ اما فرقی هم نمیکنه/ همه ما از بودن در خونه به دنبال آرامش هستیم
    و این زنها هستند که باید ای آرامش رو بر قرار کنه/ به نظر شما خانومی که هر چه داشته در جامعه عرضه کرده چیزی هم برای خونه خودش داره؟
    فرق زنان متدین و حزب اللهی در این هست که خوبی ها رو برای خونه نگه میدارن و با مردان نامحرم با حفظ وقار و متانت برخورد میکنن
    من با چادرم سر کار میرم/ دانشگاه میرم/ کلاس های مختلف میرم/ با همین چادرم تافل میگیرم/ لازم باشه در همایشهای خارجی هم شرکت میکنم/ میشناسم خانوم دکتری رو که با همین چادرش در چند همایش معتبر کشورهای خارجی هم شرکت کرده و در حوزه خودش در ایران کم نظیره

    [پاسخ]

  73. افق گفت:

    سلام علیکم و رحمت الله
    خداقوت

    امیرعلی: علیکم الســــلام و رحمه الله

    [پاسخ]

  74. افق گفت:

    میخواستم از این نفس بپرسم الان تا کجای فیلم رو دیده؟

    امیرعلی: یحتمل به سی دی دوم نرسیدن هنوز !

    [پاسخ]

    نَفَس پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۳۵:

    جهت اطلاع :
    ماییم و نوای بی نوایی ، بسم الله اگر حریف مایی !

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۴۰:

    الان ذره ذره داری می ری جلو فیلم رو؟
    آخرش ضایع می شی ها. دست بردار.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۱۱ام, ۱۳۸۹ ۲۳:۴۲:

    یعنی تا آخر فیلم رو دیدی ؟؟ یا همین الان زدی آخر سی دی دوم رو دیدی، دیدی این شعر رو خوند؟؟

    [پاسخ]

  75. سلام گفت:

    اول اینکه این “نفس” نمی خواد از من طرفداری کنه. ما بلدیم چطور با هم کنار بیایم. شما برو پیش رفیقای خودت. آره برو بچه خوب!

    بعدش
    یعنی شما می فرمایید فرزندان غیرمودب خانم های کدبانوی خاندار آفتاب مهتاب ندیده کمتره؟
    درصد طلاق بین اونها کمتره؟
    بی بندو باری بین اونها کمتره؟
    بیا اصلا جامعه عربستان رو در نظر بگیریم اونجا که زن ها خیلی محدودند. آیا مشکلات اونها خیلی کمتر از ایرانه؟

    یک زن که تحصیلات عالیه نداره توی این دنیای تکنولوژی چطور می تونه فرزند خودشو کنترل کنه؟ چطور فرزندش به مادرش اعتماد میکنه؟

    ببینید به نظر من نباید صورت مسئله رو پاک کرد. امکان نداره کسی بتونه زن رو توی خونه حبس کنه. باید کاری کرد که هم شعور مرد ها بیشتر بشه و هم عفت و وظیفه شناسی زن ها.


    امیرعلی: اول اینکه نفس رو بزار در جو فیلم زدگی خودش باشه .
    بعد اینکه ببین منظور نظر بنده ابدا حبس در خانه نیست . کما اینکه در احادیث هم از این کار نهی شده . اساسا من هم همین حرف رو زدم که باید زنان بدانند که مهمترین وظیفه همانا تربیت و رب البیت بودن است و کارهای دیگر نباید سایه بیفکند بر این وظیفه. اما مگر نمی شود هم بروز بود و هم به غیر ضرورت در اجتماع نرفت!؟
    آیا مگر نه الگوی ما زنان مومنه ی تاریخ و صدر اسلام هستند. رفتار آنها چگونه بود؟

    [پاسخ]

  76. افق گفت:

    می دونم همه صحبتهای آقا رو گوش دادید..
    صحبتهاشون برای پایان نامه من که محشر بود.


    امیرعلی: بله دقیقا . چقدر لذت بردم از این یک جمله که : ” مفتخریم که می‌توانیم با استفاده از منابع اسلام، الگوی پیشرفت خود را تدوین کنیم”
    ما مفتخریم که رهبرمان سیدعلی است ، خدا را شکر از بابت این که آقایمان،مولایمان، مقتدایمان رهبرمان مرجعمان ، امام خامنه ای است

    [پاسخ]

  77. مهاجر گفت:

    سلام بر دلاوران پر کار حزب الله
    یک امروز را من نبودم چقدر کامنت !
    بعد از خواندن اگر بودید:d خدمت می رسم

    امیرعلی: علیکم الســــلام و رحمه الله .
    ماشاالله حزب الله ایول الله

    [پاسخ]

  78. سلام گفت:

    می شه ضرورت رو برام تعریف کنید؟

    آیا توی جامعه ما در متن جامعه بودن ضرورت نیست.
    در صدر اسلام خانم فاطه زهرا رفتند توی مسجد سخنرانی کردند.
    آن هم یک ضرورت بود.
    خانم زینب کبری رفتند همپای برادرشون کربلا. می تونستند توی خونه بنشینند. ولی اون هم ضرورت بود.
    حالا هم ضرورت جامعه ما اینه که زن توی متن اجتماع باشه. البته با رعایت حریم ها.
    من کاملا با خانم فرص الخیر موافقم. یک زن میتونه با چادر و رعایت حریم ها بره توی کنفرانس های مختلف بین المللی شرکت کنه.
    زمان صدر اسلام خانم زینب کبری پیام عاشورا را به مردم رسوندند. الان زن های ما می تونند پیام جمهوری اسلامی رو در روابط و برخورد هاشون به جهان برسونند.
    که این هم به عقیده من وظیفه اونهاست.


    امیرعلی: حرف درستی است . البته با این تاکید بسیار فراوان که خانوم زینب کبری دو پسر به نام های عون و جعفر هم تربیت کردند!!!!!!!!! اما آیا برخی از حضورها به اسم ضروری بودن حضور ؛ مانع از این تربیت نمی شود؟!
    و نکته ی ظریف اینکه حادثه ای مثل کربلا و یا مثلا غصب ولایت را که نمی توان با مثلا برخی کارها مقایسه کرد. بجز این دو مورد موردی سراغ دارید که این سیده ی نساء عالمین حضوری داشته باشند در خارج از منزل؟

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۱۴:

    من از لطف شما ممنونم

    اما همیشه این رو هم همیشه در ذهن دارم که لذتی که از انجام درست وظایف در منزل به دست میاد با هیچ چیز دیگه برابری نمیکنه
    باید منصف بود و دید مطلق نداشت
    هر کس بهترین وجدان و قاضی برای خودش هست/ واقعا دلیلی نمیبینم که زنها هم مردانه در جامعه حاضر بشن/ باید تفاوتی باشه بین حضور اجتماعی زنان و مردان

    [پاسخ]

    روان نویس پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۱۱:۳۹:

    من تو کتم نمی ره این بحثا. چرا؟! برخلاف شماها من معتقدم مردان معضل اصلی جامعه اند. آقا مرغ من یه پا داره!

    [پاسخ]

  79. افق گفت:

    بله دقیقا . چقدر لذت بردم از این یک جمله که : ” مفتخریم که می‌توانیم با استفاده از منابع اسلام، الگوی پیشرفت خود را تدوین کنیم”
    احسنت
    ما میتوانیم یعنی همین دیگه..
    ۸ سال تمام سعی کردند باور “ما نمیتوانیم” و ” همه به جز ما ، میتوانند” رو به ما القا کنند…حتا تا چندی پیش مجله هاشون که داخلش آسمون و ریسمون رو به هم میبافتند که ثابت کنند فلسفه غربی است، بومی سازی یعنی چه؟ علم غربی است، بومی سازی یعنی چه؟ و … چاپ میشد…
    ولی ما ثابت میکنیم که ما با ره بری آقایمان قطعا میتوانیم..

    امیرعلی: دقیقا . آقای ما بینهایت آقاست. راه بری است که “راه” را “از بر” است .
    شاید جالب باشد بدانیم که بحث نانو یکی از مباحثی هست که از ابتدا در کشور بومی سازی شد . یعنی از اولین قدم
    یکی از دوستان می گفت برای قضیه ی نانو تکنولوژی نزد هر کسی می رفتیم می گفت بابا بی خیال ما رو چه به نانو ….این حرفهای برای ما نیست . می گفت همه ی مقامات این حرف را به ما میزدند تا اینکه با واسطه ای طرح را خدمت آقا رساندیم . جالب بود در سریع ترین زمان ممکن اطلاع دادند خدمت برسیم و فرمودند با ایمان به خدا و توکل شروع کنید من حمایت می کنم و بعد از چند سال ایران شد یکی از ۴ کشور برتر جهان در این مهم .

    [پاسخ]

  80. مهاجر گفت:

    چقدر دلم میخواست آن موقعی که بعد از چند بار دیدن “دلشکسته” نوشتم در موردش آنچه را که خوب و بد بود در آن و آنچه غیر واقعی به تصویر کشیده شده بود دستی ننوشته بودم و تایپ کرده بودم تا الان بتوانم برای این جناب ” نفس ” بگویم جواب منطقی ای را که می خواست .
    جناب نفس ! فعلا این خطاب مودبانه را که حکایت از ادب قشر حزب اللهی دارد نه یک فرد ، داشته باش در مقایسه با نوع خطابات خودت . تا بعد .

    امیرعلی: ایکاش . چون حرفهایی در آن گفته شد که باید جواب داده می شد.

    [پاسخ]

  81. سلام گفت:

    البته کسی شک نداره که اولین و اساسی ترین وظیفه خانم ها تربیت فرزنده. در این مورد ما اختلافی نداریم.
    اون را هم باید خود زن تشخیص بده که حضورش باعث اختلال در وظیفه اساسی اش می شه یا نه. کاملا فردی است و بستگی به توان و روحیه خود فرد داره.

    و اینکه به نظر شما رسوندن پیام جمهوری اسلامی ایران کار کمی است؟ به عقیده من که توی این شرایط جامعه جهانی مهمترین کار برای مردان و در اولویت دوم برای زنان است

    امیرعلی: بله موافقم که باید زن خودش تشخیص بدهد . و حفظ نظام هم از اوجب واجبات است و این دو با هم مغایرتی هم ندارد اما مشکل اینجاست که برخی ها اساسا به کار رب البیت بودن زن بی اعتقاد شده اند

    [پاسخ]

  82. افق گفت:

    خصوصی
    …………………..

    امیرعلی: حسابی تشکر

    [پاسخ]

  83. سلام گفت:

    بله دقیقا مشکل همینجاست.
    و اما راه حل…
    راه حل اینکه هر کس در جامعه وظایف و حقوق خودش رو بشناسه و…

    ممنونم که اینقدر خوب و منطقی بحث کردید. راستش دلم لک زده بود واسه یه بحث خوب.
    بازم ممنون از وقتی که واسه بچه ها می ذارید.
    یاعلی

    امیرعلی: وقتی حضرت آقا فرمودند همت و کار مضاعف؛ ابتدا باید برویم و ببنیم کار و وظیفه ی ما چیست؟ نکته ای که معمولا مغفول می ماند!
    تشکر از شما دوست خوبم که منطقی بحث فرمودی . اجرت با حسین
    یاعلی

    [پاسخ]

  84. مهاجر گفت:

    رفتم یادداشت دستی رو پیدا کردمو اومدم چند نکته رو تایپ کنم
    دیدم تو این تاریکی و با توجه به نکات متعدد مطلب ذبح میشه .
    از این به بعد باید هر چیز رو که نوشتم تایپی باشه برای روز مبادا !
    بالاخره این حرفای من رو هم هستن کسایی که با سعه صدرشون میخونن . والا

    امیرعلی: بله نگه دارید لطفا برای یک جای دیگر تا بهتر دیده شود. چون فردا متن جدید قرار داده میشه
    اما فراموش نفرمایید قرار دادن آنرا لطفا.

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۴۳:

    انشاءالله .

    [پاسخ]

  85. افق گفت:

    برنامه راز هم خوب برنامه ای بود امشب

    امیرعلی: متاسفانه نشد ببینم . هر چیزی با مسجد تلاقی پیدا کنه معمولا مسجد رو ترجیح می دم .
    موضوعش چی بود؟

    [پاسخ]

  86. پارسا گفت:

    سلام
    امروز داشتم تصاویر نمادهای فراماسونرها و شیطان پرست ها و صهیونیست ها رو در ایران می دیدم و چه قدر ناراحت کننده بود این که مجلس شورای اسلامی!!! به شکل هرم که نماد فراماسونرهاست ساخته شده و تعداد پنجره هاش ۱۳ و ۳۳ که اعداد مقدس صهیونیست هاست و بالای سر لاریجانی نمادX و در فرودگاه مهرآباد ستاره ی شش پر و در حرم امام باز هم هرم ها و …


    امیرعلی: سلام آقای پارسای عزیز.
    من هم همیشه تاسف می خورم مخصوصا در خصوص مجلس و مترو/ اما یک نکته رو باید بگم و اینکه گاهی اوقات افراط می کنن برخی ها در این خصوص
    مثلا دو مثال دیروز دیدم دوستی تصویری هوایی از میدان ولیعصر زده بود و کلی توضیح به اینکه میدان شبیه به چشم چپ هست که نماد فلان چیزه!!!!!!!
    و مورد دیگه اینکه دوستی شدیدا با آب و تاب زده بود که در فلان قسمت قهوه ی تلخ دقیقه ی ۳۳ و ۱۳ ثانیه فلانی دستش را در بریدگی کتش قرار میده و چون این کار فراموسونری هاست و اعداد زمان هم مفدس پس این معلومه فیلم نماد فلان هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اساسا این افراط گری ها را درک نمی کنم آنهم از سوی دوستانی که واقعا باسواد هستند

    [پاسخ]

    پارسا پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۵۶:

    برج ساعت در مکه به شکل نماد ابلیسک، مسلط بر خانه ی خدا و برج قوامین در ایران به همون شکل، مسلط بر مصلی تهران

    [پاسخ]

    مهاجر پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۰۰:۵۷:

    بنده هم دقیقا با نظر آقای صفا موافقم.
    اینکه چنین نمادهایی وجو داره و در برخی موارد به قصد استفاده میشه درست . اما برخی ها خیلی افراط میکنند در این قضیه . به نظر بنده گویا بودن این نمادها در جاییست که به چشم بیاید و کارکرد تبلیغی برای فراماسونها و صهیونیستها داشته باشد. اینکه تصویری هوایی از فلان جا تهیه شود و ادعا که نماد انهاسن با عرض معذرت ادعای لغویست .یا مثلا هرمساختمان مجلس چون هرمیست و….. یعنی هرچه هرم در دنیاست نماد فراماسونهاست . به نظرم گاهی این مباحث مانع از تعمق در خصوص مباحث مهمتر میشود .

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۰۷:

    نادیده نمی گیرم وجود این موضوعات رو اما بنده این رو هم اضاف کنم که برخی مسائل ناگزیر هست در طراحی . یعنی در ساختمان ساده ی خانه ی بسیاری از ما هم مقداری از پایه و ستون های هرمی استفاده شده و اساسا مثلا میدان فرودگاه مهرآباد از بالا یا برخی چیزهای دیگر ناگزیر هست از اینگونه طراحی

    [پاسخ]

    پارسا پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۲۰:

    نه هر هرمی
    هرمی که از قسمت بالای اون نور تابیده میشه به طور مطلق نماد فراماسونرهاست
    این عکس رو ببینید لطفا
    http://www.iranilink.com/wp-content/uploads/2010/10/1212.jpg
    و این عکس رو
    پنجره های ردیف بالا ۱۳ تا هستند و تعداد کل پنجره ها ۳۳ تا
    http://cobi.gov.ir/projimg/Majles/par1.jpg
    این نمادها گویای این هستند که دشمن تا درون خانه ی ملت هم نفوذ کرده و ما هنوز اندر خم مبارزه با خطر!!! بزرگی به نام کروبی هستیم

    [پاسخ]

  87. مهاجر گفت:

    ببخشید آقای صفا ! محض اطلاع عرض میکنم .
    من هنوز هم خطوط بند یک رو توهم می بینم .

    امیرعلی: پیگیرم که مشکل رو حل کنم . ممنون از دقت شما

    [پاسخ]

  88. افق گفت:

    موضوعش ترور رفیق حریری بود.
    یک پژوهشگر فرانسوی مهمونشون بود که یک سری سوال مطرح کرده بود. مقاله ای که این سوالها رو نوشته بود، امروز چاپ شده بود. در لبنان.
    یک ژنرال بازنشسته ارتش لبنان هم ویدئو کنفرانسی مهمونشون بود.
    تصاویری که حزب الله از اسرائیلی ها هک کرده بودن رو هم نشون دادن..
    کلا فلسفه ترور رفیق حریری رو مطرح کردن.

    امیرعلی: پس بحث جالبی بوده . در کل بسیار خوشحال شدم از اینکه دوباره این برنامه پخش میشه . بسیار عالی است

    [پاسخ]

  89. م.رضوی گفت:

    سلام بر اهالی حزب الله
    کامنت های مربوط به بحث حضور اجتماعی زنان رو خوندم، یه نکته رو با اجازه اضافه می کنم به بحثتون:
    به نظر من جدا از بحث های عقلی و نقلی که در مورد حضور زنان در جامعه میشه، آنچه می تونه برامون حجت باشه برای عمل،‏ نظرات آقاست. نظرات ایشون هم خیلی واضح هست و هر کدوم از بیاناتشون در جمع زنان رو بخوانیم،‏ دیدگاهشون رو متوجه می شویم.
    یک نمونه اش:
    (بعضی افراط می کنند،‏بعضی تفریط می کنند. بعضی می گویند فعالیت اجتماعی اجازه نمی دهد به خانه و شوهر و فرزند برسیم،‏پس فعالیت اجتماعی نباید بکنیم. بعضی می گویند چون خانه و شوهر و فرزند اجازه نمی دهد فعالیت اجتماعی کنیم،‏پس شوهر و فرزند را باید رها کنیم. هردو غلط است. نه این را به خاطر آن،‏نه آن را به خاطر این،‏نباید از دست داد.)
    بیانات در اجتماع زنان خوزستان،‏۲۰/۱۲/۱۳۷۵

    امیرعلی: علیکم الســــلام و رحمه .
    چقدر شیوا . چقدر عالی . خدا رو شکر که رهبرمان امام خامنه ای است .
    ممنونم از شما که قرار دادید این بخش رو

    [پاسخ]

    فرص الخیر پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۰۱:۰۰:

    به به
    سلام م.رضوی عزیزم
    خیلی خیلی ممنونم

    ببخشید این یه تیکه شخصی است
    حیف که نشد …..
    اون هم دو بار

    شب همگی بخیر

    [پاسخ]

  90. gomnam124 گفت:

    سلام بر حزب الله :)

    امیرعلی: علیکم الســـلام و رحمه الله

    [پاسخ]

  91. gomnam124 گفت:

    ههههه !
    منم یه دوست داشتم تا ۳ ماه دیالوگای دلشکسته رو میگفت !
    کلا برای بعضی ها فیلم خوب نیست :)
    جو میگیره خب !

    امیرعلی: والا

    [پاسخ]

  92. افق گفت:

    آقای صفا
    قبول دارم که نباید از حد گذروند حساسیت رو در مورد نمادها..
    ولی اونها هم خیلی ظریف عمل میکنند.
    فیلم سینمایی “شکلات” رو اگر ببینید، بماند که تمام فیلم ماهیتش صهیونیستیه..اما یک لحظه..ظرفی پر از شکلات رو که خالی میکنه..نقش کف ظرف شکلات ،ستاره داوود هست که شاید نمایشش به ثانیه هم نمیرسه.. انقدر ریز هست کارشون..تازه این فیلم مربوط به سالها پیش هست..

    امیرعلی: بله قبول دارم این ریز نگری اونها رو . حتی در جایی می خوندم که با استفاده از یک تکنیک خاص صحنه هایی کمتر از یک ثانیه در برخی فیلم ها قرار میدن که تکرار اون بر روی ذهن تاثیر می گذارد و اخیر این امر که استفاده ی تبلیغاتی هم دارد ممنوع شده .
    اما راه مقابله با این کار اونها علاوه بر آگاه سازی عمومی ، ترویج طراحی و معماری اصیل ایرانی اسلامی است.
    شما بهتر می دانید آیا در خصوص طراحی جایگاه خوبی داریم ؟

    [پاسخ]

  93. مهاجر گفت:

    با اجازه از خدمتتون مرخص بشیم . صاحبخونه محترم هم به کار و زندگیشون برسن .
    التماس دعا


    امیرعلی: تشکر از حضور شما . ممنونم
    یا علی

    [پاسخ]

  94. افق گفت:

    در مورد طراحی معماری ما جایگاه خوبی داشتیم..
    الان نه.. ولی اغلب طراحان ما از این نمادها به خصوص از ابلسیک و جایگاه و معنی آن در فرهنگ غرب و نمادهای دیگر فراماسونری آگاه هستند…
    برای من قابل پذیرش نیست که وقتی ما اسلیمیهای زیبایی با اون حکمت و غنا داریم بطور مثال هشت ضلعی ، چرا بعضی از ستاره شش پر استفاده میکنند؟؟

    امیرعلی: بله مشکل در همین استفاده کردن هاست. به قولی باید خودی ها را گرفت و الا صهیونیسم ها که مسوول طراحی مجلس و یا متروی ما نیستند.
    واقعا دنیا را آب ببرد برخی مسوئلین ما را خواب می برد!

    [پاسخ]

  95. gomnam124 گفت:

    با اجازه ما هم رفتیم .
    هیییییییی .
    التماس دعا و خدانگهدار .


    امیرعلی: یا علی و خدا نگهدار انشالله

    [پاسخ]

  96. پارسا گفت:

    سلام برادر
    یه سوال
    چرا ما میگیم این الطالب بدم المقتول بکربلا یا مثلا میگیم ما منتظر منتقم فاطمه هستیم
    اگه ۱۴۰۰ سال پیش یه عده جنایاتی کردند نمیشه که ما به جای اونا از جنایتکارای الآن انتقام بگیریم
    و یه سوال دیگه این که
    منظور از ارواحنا فداه چیه
    روح که یک حقیقت جاودانه است و تجزیه و تحلیل و متلاشی نمیشه چه طور می تونه فدای چیزی یا کسی بشه

    امیرعلی: علیکم الســـلام برادر . سوالات نکته سنجانه و خوبی است /
    اما پاسخ به قدر وسعم اینکه
    اتفاقا در بحث ظهور مولا دقیقا از همان ظالمان انتقام خواهند گرفت! روایاتی است که بر روی قبور ظالمان می روند و با اذن خدا زنده می کنند آنان را و الی آخر ..
    و ما منتظر منتقم فاطمه هستیم.
    در خصوص روحی فداه هم باید بگویم که روح نه بماهو روح، بلکه به معنای تمامیت وجودی ماست . یعنی در اصل منظور این است که حاضرم تمام وجودم را فدای تو کنم هر چند امکان ندارد روح و تمامیت وجودی من از بین برود اما اگر می شد من حاضر بودم فدایت کنم .
    تمام بودم و نبودم فدای خامنه ای …

    [پاسخ]

    وارث پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۱۹:۰۱:

    سلام آقای صفا
    ببخشید که پا تو کفشتون میکنم
    جناب پارسا روح حقیقتی جاودانه است ولی خوب است که بدونیم که همین حقیقت به واسطه وجود حجت الله است که موجود شده. از آنجایی که ما امام را واسطه فیض الهی میدانیم و اینکه با توجه به آن حدیث که میگه: اگر حجت خدا در زمین نبود زمین اهلش را میبلعید، میتونیم این برداشت رو داشته باشیم که پس تمام ارواح به فدای حضرت هستند. حتی اگر این جمله را به زبان نیاوریم هم نفس ما به آن اذعان عملی داره.
    بحثم یه خورده سنگین بود ولی خواستم با کلمات کمی بیانش کنم. اگه جاییش مفهموم نیست پیشاپیش معذرت میخوام.

    [پاسخ]

  97. سربازةٌ گفت:

    سلام/
    ممنون از شما. به خاطر پی گیری این موضوع.
    بسیار زیبا تحلیل فرمودید. من جریان این دیوار را به درستی نفهمیدم – تداخل دو سه خط ابتدایی- (اکسپلورر ۸).
    ودیگر اینکه، رابطه رابطه ی جالبی است؛ آمریکا با این همه ادعایش از اسراییل حساب می برد -وچه خوب اشاره فرمودید جریان ۱۱ سپتامبر را، مبنی بر تهدید ناموسی! ایالات متحده –
    اسراییل با این همه به اصطلاح خودش، اقتدارش!، از وجود ایران وایرانی وامثال ایرانی! وما هم حساب می بریم از آن یگانه معبود!
    نتیجه ی اخلاقی: اگر از از خدا حساب ببری وهمزمان خداوند را دوست خود قرار دهی، یک آمریکا واسراییل را که هیچ! صد تا مثل آنان را به خاک سیاه می نشانی!
    تازه ما یک امام هم داریم که مثل شیر نگهبان ماست…
    یامهدی(عج) ادرکنی
    ———————————
    راستی تشکر می کنم از شما. لینکهای خوشمزه ای که می گذارید، طعمش بر عمق جان نفوذ می کند.
    یا علی.

    امیرعلی: علیکم الســــلام تشکر از شما و مشکل فنی موجود را هم انشالله حل می کنم .
    نکته ی خوبی اشاره کردید اینکه هر کس از خدا بترسد از هیچ کس نخواهد ترسید و هر کس از خدا هراسی نداشته باشد از همه ترسان است .

    [پاسخ]

    سربازةٌ پاسخ در تاريخ آذر ۱۲ام, ۱۳۸۹ ۱۱:۰۷:

    ومن اصلاح می کنم،
    یک امام که نه، ۱۴ معصوم. والسلام.

    [پاسخ]

  98. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.

    ارباب صدای قدمت می آید
    هنگامه ی اوج ماتمت می آید
    ما در تب داغ غم تو می سوزیم
    پنج روز دگر محرمت می آید

    یا ابا عبد الله ااحسین(ع)

    امیرعلی: لبیک یا حسین زهرا

    [پاسخ]

  99. عبدالله گفت:

    یا وارث
    دوباره صفحه را باز کردم و دوباره.چشمانم درست می بینند؟
    قسمتی برای روز نوشت؟؟؟نظر؟؟؟کی؟چی؟؟؟
    صاحبخونه ی گرامی
    پذیراییتان از کوچیک کوچیک حزب الله مبهوتمان کرده!
    سپاسمندیم بسیار.
    یا حق

    امیرعلی: انجام وظیفه ای است برای رزمندگانی که بناست جبروت کفر زیر گامهایشان باشد

    [پاسخ]

  100. همراه اول چقدر داغونه! من ایرانسل می خوام! (شکلک گریه مثل ابر بهار)

    [پاسخ]

  101. دم آن آتش گرم که بر خانه ی عنکبوت افتاد!

    امیرعلی: گفت چوب خدا صدا ندارد؛ اگر بخورند دوا ندارد!

    [پاسخ]

  102. my god! قلبمون ایستاد با این مهر ویژه ی امیرعلی صفا‏!‏ باد بزنید منو‏!‏

    [پاسخ]

  103. موزون گفت:

    سلام

    دیسون : آخرین پلان زندگی

    [پاسخ]

  104. وارث گفت:

    دوباره سلام
    چه بحث داغی داشتید در مورد حضور زن در جامعه؟ لذت بردیم.
    یه چی بگم: من میبینم که توی مترو خانمها وقتی باهم صحبت میکنن میبینم که همه از این خوشحالن که خانمی که میره سر کار راحته دیگه. دستش توی جیب خودشه و دیگه شوهرش نمیتونه بهش زور بگه. وقتی این چیزها رو میشنوم تاسف میخورم. میبینم که این مشکل از اون جایی آب میخوره که تعداد زیادی از مردان جامعه ما به خاطر این که وظیفه ذاتیشون رو انجام میدن و خرج خانواده رو میدن، منت به سر خانواده شون میذارن.
    یه نظریه: همون قدر که زن مدرن ما با حضرت زهرا (سلام الله علیها) فاصله داره زن سنتی هم فاصله داشت.
    میدونید آقای صفا کاش مردها نیز میفهمیدن که باید معصومین رو الگوی خودشون قرار بدن. اگه خانمها دو سه تا الگوی ناب دارن آقایون که بیشتر الگوی ناب دارن.
    یه چیز دیگه این که تربیت فرزند فقط وظیفه ذاتی خانم ها نیست و آقایون هم در این مورد وظیفه ذاتی دارن. قبول دارم که جهاد زن همسرداری و تربیت فرزنده ولی این از وظیفه آقایون که کم نمیکنه. همه میدونیم که پسرها الگوشون پدرها هستند. اصل تربیت با مادره ولی پیرایش این تربیت با پدره.
    ببخشید که سرتون رو درد آوردم.
    موفق و موید باشید زیر سایه آقا امام زمان و در رکاب امام خامنه ای


    امیرعلی: علیکم الســــلام . مطالب بسیار خوبی فرمودید .احسنت بنده هم موافقم

    [پاسخ]

  105. ممنون بابت اطلاع رسانیتون.

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: