وکیلانه » » امسال برای من، سوم دی مهمتر از نهم دی است
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
امسال برای من، سوم دی مهمتر از نهم دی است
۲۹ام, آذر ۱۳۹۰| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۱۰۸]

با هرکسی که تعارف داشته باشم با شما مخاطبین عزیز وبلاگم که تعارف ندارم. دارم؟ راستش را بخواهید می‌خواستم از امشب چیزی در وبلاگم بنویسم مبنی بر "شروع اعتصاب غذای خشک"‌م تا سوم دی. اما دیدم با  این کار اولاً خیلی خودم را جدی می‌گیرم و خودم را مهم فرض می‌کنم در ثانی تاثیری را که باید داشته باشد ندارد. فلذا تصمیم گرفتم در همین حدی که مشاهده می‌فرمایید در خصوص اهمیت ۳ دی ۱۳۹۰  مسائلی را بیان کنم:

۱) بر اساس وعده‌ی دستگاه محترم قضاء اگر ابر و باد و مه و خورشید و کاسه‌لیسان هاشمی اجازه بدهند انشالله، گوش شیطان کر قرار است والاحضرت، "شاهزاده فائزه هاشمی بهرمانی" به دستگاه محترم قضایی نزول اجلال فرموده و در خصوص اتهاماتی که متوجه اوست پاسخ‌گو باشد. این اتفاق اگر صورت بگیرد طبیعتاً باید موجی از خوشحالی را ایجاد کند. برای همه‌ی آنهایی که عدالت برایشان مهم است. برای همه‌ی خانواده‌هایی که فرزندانشان در جریانات ۸۸ مورد تعقیب قضایی قرار گرفتند و آرام و قرار از آن خانواده‌ها گرفته شد ولی از خانواده‌ی هاشمی نه، برای همه‌ی کسانی که در نه دی آمدند بیرون و فریاد زدند "تاجر ورشکسته برگرد به باغ پسته" و برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند خلاص بشوند از برده‌ی خاندان هاشمی بودن!

۲) گفتم برده، شاید تعجب کرده باشید. اما توضیح می‌دهم چرا برده. دوستان! مگر انسان چیزی بجز "مال" و "اعتقاد" می‌تواند داشته باشد؟‌
تا اینجای کار لااقل در حد اتهام بسیار جدی، بخش قابل توجهی از "مالِ" من و شمای نوعی را شخصی به نام "مهدی هاشمی" بالا کشیده و رفته به یلری تلری در آنسوی جهان و اصلاً‌ به شخصه ناامید هستم از پیگیری قضایی او و همین حالا که دارم این را می‌نویسم ترس دارم از فیلتر شدن وبلاگم به علت ذکر این موضوع و اهانت به ارباب!. از آن سو هم شاهزاده "فائزه‌ی هاشمی" از قبل از ۸۸ تا کنون هر توهینی که ممکن بود به "اعتقادات" ما نموده و آخر سر هم با دعوت کاسه لیسی به اسم "ر" در مجمع تشخیص مصلحت نظامی که خون پدر و برادر و خواهر امثال من و شما پای آن ریخته شده می‌رود و از آنجا در آغوش امن پدر هرچه که تا کنون نگفته را می‌گوید. (سطح تحصیلات فائزه را شما می‌دانید؟)
با وجود فقط همین دو مورد به شخصه احساس می کنم در این مملکت برده‌ی خاندان هاشمی هستم و آنها قوم برتر هستند که مصونیت آهنین دارند اما من باید حتی از نوشتن این سطور هم بترسم، شما را نمی‌دانم!

۳) متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلات جامعه‌ی ما "شعارزدگی" است و به جرات می‌توانم بگویم هیچ چیزی در این مملکت از "شعارزدگی" در امان نیست. کافی است "کلمه‌ی خاصی"، "رهنمود مهمی"، "اتفاق تاثیر گذاری" یا هرچیزی دیگر به وقوع بپیوندد آنگاه است که حضرات مسئول دور هم جمع شده و به فجیع‌ترین شکل ممکن به گونه ایی آنرا به "گند" می‌کشند که تنها ثمره اش "ایجاد حس تفر در مخاطب نسبت به آن امر" باشد.
فلذا دوست دارم تا دیر نشده نسبت به ورود آقایان مسول به "مساله‌ی ۹ دی" هشدار بدهم. نه دی مردمی‌ترین و انقلابی‌ترین تظاهرات نسل من است. فکر می‌کنم هر کس در ۹ دی حضور داشته حتماً این را با گوشت و پوست و استخوانش حس کرده. پس حضرات "کارمند جمهوری اسلامی" لطف بفرمایند برای بیلان کار دادن به مقامات بالاتر وارد این مقوله نشوند و اجازه بدهند این مقوله توسط "سربازان انقلاب اسلامی" پیگیری شود تا مانند سایر مسائل نگردد. به عنوان مصداق هم ذکر کنم یکی از بدسلیقه‌ترین کارها در خصوص ۹ دی، راه‌اندازی راهپیمایی به مناسبت سالگرد آن است که به نظرم هیچگونه موضوعیتی ندارد. و باز به عنوان مصداق عرض کنم مهمترین وظیفه در خصوص ۹ دی تبیین چیستی آن است.

در انتها لازم است عرض کنم به نظرم "تحقق آرمان‌های ۹ دی" بسیار مهمتر از "بزرگداشت ۹ دی" است. و امیدواریم با پشتیبانی و درخواست ما، عزم قوه محترم قضاء جزم تر شده و در "سوم دی" یکی از آرمان‌های بر زمین مانده‌ی "9دی" یعنی  رفع تبعیض شهروندی و سهم خواهی ویژه  محقق شود.

راستی! می‌گویند انگار ۳۰ آذر هم قرار است پایان امپراطوری فساد در  "دانشگاه آزاد" باشد.



۱۰۸ دیدگاه برای “امسال برای من، سوم دی مهمتر از نهم دی است”

  1. هومن گفت:

    راستی! می‌گویند انگار ۳۰ آذر هم قرار است پایان امپراطوری فساد در “دانشگاه آزاد” باشد.

    …………………………………………………………………
    من هر گز معنای فرار رو به جلو را نمی دانستم .خیلی از مردم هم همینطور بودند .
    ولی ظاهرا این است که شما در عین داشتن اتهامی قابل توجه ….موردی را مورد سوال قرار می دهی پیرامون همان اتهام و موقعیت جدیدی را می یابی ضمن جواب ندادن به ان اتهام .!!
    من فکر کنم اقای صفا خودتان در حال فرار به جلو هستید !
    اشاره به امپراطوری فساد چه معنی می دهد وقتی :
    -که یک انقلابی با مردم دیگر فرق دارد و این انقلابی اول قانون را قبول ندارد .
    – که فرزندان شهروندان بدون وابستگی امکان داشتن مناصب بالا را ندارند و لی فرزندان انقلابی می توانند …
    -که از انتشار ازاد جراید و مطبوعات بدتان می اید !
    -که از گردهمایی و احزاب بدتان می اید .
    -که از سوال از مسولین رتبه بالا بدتان می اید
    -که از ورود به مبحث رانت های اقتصاد مشکوک افرادیکه انقلابی هستند خود داری می کنید
    -که از دادگاه محاکمه کسانی که اعتراض می کنند حمایت می کنید …
    -که دولت مورد نظرتان در کارنامه خود رکورد بزرگترین فساد بانکی را دارد
    اقای صفا جامعه ای که شما ان را به مردم معرفی می کنید بالاترین مشخصه اش فساد اشکار است .
    شما برای مقابله سیاسی با فردی که خودش جز بدنه حکومت بوده الان یاد فساد می افتید .ما نمی گوییم او سالم است ولی اگر همین فرد افکارش مثل شما بود فساد را مطرح نمی کردید .
    شما افکاری دارید که تمایلات سیاسی فرد کلید مواضع شماست .اگر تایید کند انچه که شما دوست دارید می تواند هر کاری بکنند و این فساد بدی هست .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۲۶:

    خوب گرفتمت هومن جونم .
    اولاً جناب، شما که اینهمه دغدغه داری چرا در پست قبلی و پست هایی شبیه به اون یکهویی غیبت می‌ زنه؟ :)
    در ثانی همینجوری میبافی میری جلو؟ عین چیزی رو که امیرعلی گفته شما برعکس میکنی ازش سوال میکنی؟
    خودش مطلب رو درباره تبعیض نوشته شما متهمش به تبعیض میکنی؟ در مورد اون فساد بزرگ اقتصادی هم ایشون یکی از اولین کسانی بودند که واکنش نشون دادن اما امثال شما باز تو اون پست یهویی غیب شدید! :)) در مورد آزادی بیان اونهمه مطلب نوشتن باز شما غیب می‌شدید یهو :)) و…
    در کل توصیه میکنم یه بار دیگه با آرامش متن رو بخون عزیزم. اگر واقعاً برات عدالت و عدم تبعیض مهم باشه فکر میکنم نباید با این مطلب مشکلی داشته باشی

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۲۱:

    از آن سو هم شاهزاده “فائزه‌ی هاشمی” از قبل از ۸۸ تا کنون هر توهینی که ممکن بود به “اعتقادات” ما نموده و آخر سر هم با دعوت کاسه لیسی به اسم “ر” در مجمع تشخیص مصلحت نظامی که خون پدر و برادر و خواهر امثال من و شما پای آن ریخته شده می‌رود و از آنجا در آغوش امن پدر هرچه که تا کنون نگفته را می‌گوید. (سطح تحصیلات فائزه را شما می‌دانید؟)
    …………………………………………………………………
    اعتقادات شما ؟ یعنی به مذهب اسلام ؟یا همان گرایشسیاسی است که جز اعتقادات شده ؟ اجاز ه بدهید که بگویم اعتقاد اتی در کارنیست .مردم را زدند .اعتقاد به مذهب اجازه چنین رفتاری را نمی دهد .شما شورش را در اورده اید پشت این سینه چاک کردن فقط جلوگیری از اصلاحات است .انهم برای اینکه لطمه می خورید .
    این ها واضح است .چرا چیزی که شما به عنوان حفظ اعتقادات از ان یاد می کنید …تصادفا وجودش و حیاتش حافظ منافع شماست ؟
    ببینید چه بر سر رندگی مردم امد .دلاری که شد قیمت یورو .همین امروز ساعت یازده یکی از دوستان فارغ التحصیل کامپیوتر زنگ زد که پس از دوسال تعدیل نیرو شده .به همراه یک گروه از کارمندان که برای سیستم بانکی کار می کردند .امیدی به یافتن شغل نیست .
    برای شما فقط همان اعتقادات (البته از نوع سیاسی و نه نوع متعارف )مطرح است .زیرا گرفتاری ندارید .این را دقیقا می دانیم و این به لظف حمایت از دولت است .این برای کسی که دم از اعتقاد می زند مورد خوبی نیست .زمانی جوانان برای مبارزات بر علیه ستم خود زندگی ساده ای داشتند .ولی اینکه فرزندان حقوق بگیران مکفی باشید و این از ظاهرتان هم معلوم باشد و بعد بزنید توی دهان مخالفین خود ماجرای جالبی است .
    شما خبری از مردم ندارید .نمی دانید بیکاری در کشور نفت خیز که داره پولش صرف موارد دیگه می شه یعنی چی ؟مردم غصه می خورند .عده ای حوان هم بر علیه انگلیس شعار می دهند .حال این سوال را از تک تک انها بپرسیم که اقا یا خانم شما از این موارد چه فایده ای برای عموم شهروندان گرفتار پیش بینی می کنید ؟ فورا اشاره می کنید به داستانهای ظلم امریکا تو افغانستان – بحرین – فلسطین …ولی نمی گویید کی به ما ظلم کرده که به این شکل شدیم ؟
    در اخبار امد رهبر کره شمالی به درک واصل شد .شما تحلیلتان چیست ؟خیلی دوست دارم به جای خوشمزه گی دوستان مردم مدار و انقلابی ضد اصلاحات …در این مورد ما را اگاه نمایند

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۵۸:

    کل نفس ذائقه الموت؟
    از این واضح تر؟

    نکند که نگین انگشتری یک ارزشی در گلویش پریده که تحلیل بدهیم؟
    همه می میرند روزی.
    این اولین قانون حیات است

    [پاسخ]

    عابر پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۵۹:

    کجایی عمو هومن؟! یعنی میخوام این پست رو منفجر کنی ها!
    راستی روزایی که خواستی غیب شی اقلا یه ندا بده من جات کامنت بذارم. البته من هم کامنت نذارم نقصانی بوجود نمیاد چون همه حفظ شدن حرفات رو!
    بی معرفت یه کم از محسنات و انگشتر بنویس دلمون تنگه…!

    [پاسخ]

  2. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    عجب! نترسیدید؟
    متهم به قتل حسین غلام کبیری هم که تبرئه شد و همه چی آرومه!

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۴۹:

    حقمونه، قبول ندارید؟

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۱۵:

    چرا قبول دارم. حقمونه. هر بلایی سرمون بیاد حقمونه.

    [پاسخ]

  3. سلام
    بی ربط: سرعت سایت خوب شد

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۴۰:

    شکراً جهت اطلاع

    [پاسخ]

  4. سلام
    عجب متن پر جوش و خروشی
    به نظرم به نکته ای برای اضافه کردن احتیاج نداره. پس فقط از شما بابت این صراحت لهجه ممنونم

    انشاء الله که خدا به همه ما ثبات قدم و شجاعت در راه اسلام و جمهوری اسلامی عطا کند

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ دی ۲ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۰۹:

    به این لینک بروید
    http://www.alef.ir/vdciwwazrt1apw2.cbct.html?135552
    با احترام به شخصیت ایشان شما را دعوت میکنم مطالب را به دقت بخوانید .
    دیگه وارد سایت نمی شوم.نمی تونم . سرعت کمه .شاید پهنای باند کم باشه ..این موارد رایجه .ادمین باید اقدام کنه .برای پهنای باند باید هزینه پرداخت شود .

    [پاسخ]

  5. يكي گفت:

    شما کینه‌ی هاشمی به دل دارید نه درد عدالت.

    اگر درد عدالت است چرا فریاد لزوم پاسخگویی احمدی نژاد به سئوال نمایندگان مجلس سر نمی دهید؟

    چرا خواستار رسیدگی به شکایت خانواده هاشمی از احمدی نژاد نیستید؟!

    چرا برای پاسخگویی احمدی نژاد روزشماری نمی کنید؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۱۴:

    اگر بنا به این دلایل من کینه ی هاشمی و نه درد عدالت دارم؛ متقابلاً شما هم به همین دلایل کینه ی دکتر احمدی و نه درد عدم پاسخگویی را دارید.

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۳۵:

    ای کاش میشد چندین بار مثبت بدیم آقای صفا

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۳۲:

    ای کاش میشد چندین بار مثبت بدیم آقای صفا

    …………………………………………………………………
    برو میان مردم در یک فضای عمومی و بلند بلند افکار اقای صفار تکر ار کن البته به صورتی که قابل طرح باشد .ببین مردم مثبت می دهند ؟
    مدتی است که افرادی را با لباس مرتب و ریش سیم خارداری و انگشتر قهوای درشتی… در مترو می بینیم .ظاهرا به خاطر بنزین این کارمندان ارشد با حقوق مکفی در مترو پیدایشان شده .خدا را شاهد می گیرم امکان نداره درفضای اطراف خود اینها را با بارانی ها و پالتوها و کیف های گران حاوی لب تاپ هر روز نبینم .
    یادم به اهداف انقلاب می افتد .باز عده ای منفعت طلب خود را وارد شغلهای مهم کردند .نشانه ظاهریشان ….. همان سیمخاردار و انگشتر است .
    یکیشان یکروز در پاسخ به یک جوان لاغر اندام که میگفت یارانه ها ساخته ..می گفت ما باعث شدیم ناموستان در تهران امن بماند و دست امریکایی نیافتد !!!!
    البته پاداش ان زندگی مرفه است .

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۴۸:

    چرا دیگه از واژه محسنات استفاده نمی کنی؟
    درستون عوض شده؟

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۵۲:

    امروز یک جایی بودم، انصافا یادم افتاد به این توصیفات شما
    اما هر چه گشتم ندیدم محسنات و انگشتر را/ قبلا هم ندیده بودم البته
    به نتیجه قاطع رسیدم که همگی می آیند مترو..جهت توفیق زیارت جناب عالی: )
    فقط نمی دانم چرا وقتی ما در مترو هستیم آن ها نیستند. نمونه قاطع قوانین مورفی این می شود

    [پاسخ]

    عابر پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۵۱:

    هومن وژدانا کدوم خط رو سوار میشی؟!

    [پاسخ]

  6. آذرخش گفت:

    سلام
    نه این سوم دی نه هیچ سوم دی دیگه ای هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
    زهی خیال باطل ما و شما، با عرض صد معذرت البته.

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۱:۴۴:

    :| never make categorically statement

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۱:۴۸:

    البته یک a ناقابل جا افتاد
    a categorically…

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۱:۴۹:

    آخه نمی شه رهرو جان.
    با اوضاع کنونی من هیچ آینده ای نمی بینم برای رخ دادن یک اتفاق امیدوار کننده.
    مگر اینکه خلافش ثابت بشه. :x

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۰۴:

    به هر حال این هم یک قانونه:)

    درست نیست حکم مطلق بدیم

    یه وقتی یه چیزایی یهو سبز میشن سر راه. اگر واقعا دنبالش بگردی. البته ممکنه اونی نباشن که انتظار داری ولی هستن
    به عنوان تجربه اول هم خوبن. حتی اگر در اون حدی نباشن که باید. حتی اگر خواب باشن…حتی اگر ناوارد باشن..خوبه که هستن:)

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۱۲:

    امیدوارم اینطور باشه که شما می گی عزیز. در هر حال خیلی در این مورد منفی بین هستم.

    درباره قسمت آخر کامنتت هم بی نهایت کیف کردم از اشاره ات و فوق العاده ذوق زده شدم از ارتباط دو موضوع کاملا متفاوت به هم. الحق که هنرمندی. :-)

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۱۵:

    : )

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۱۳:

    اهان
    البته خطاب به دوستان ارزشی و مخاطبین با تفاوت عقیده عرض کنم که
    این جملات آخر بیشتر به عنوان یک شاهد مثال برای توضیح بیشتر بود. قطعا و یقینا قوه قضاییه خوابآلوده به درد هیچ کس و هیچ چیز نمیخوره

    امیدوارم این دادگاه پیش ِ رو به بهترین شکل اجرا بشه اما بیشتر برای من( حداقل) این شجاعت قوه قضاییه در تصمیم گیری و عدالت برای همه است که مهمه

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۰۰:

    با عرض پوزش از قوه قضاییه بنده هم با آذرخش موافقم

    [پاسخ]

  7. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    حرف های حضرت آقا که تمام شد گفتم
    خدا کند حکایت بزرگداشت ۹ دی چون کرسی آزاداندیشی نشود
    که برایش بودجه تصویب کنند و فشار بیاورند و سعی کنند برای همه چیز یک کرسی بچینند و عده ای را دور هم بجمعند و گزارشی رد کنند که به به!
    بعد با خودم گفتم
    خدا کند عموفیلترچی لااقل سرگرم بزرگداشت نه دی باشد.والا!
    یا حق

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۱:۴۲:

    والا :)

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۲۹ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۳۷:

    اقای ضفا از برنامه های دولت عدالت محور چه خبر ؟برای شما فقط مهم این است که به امریکا چی می گویند ؟ و کی مشت بر دهان انها بزنه .و لی زندگی مردم هم برایتان ارزشی ندارد .شما کوک شدید برای شعار دادن .

    [پاسخ]

    عشقستان اسماعیل پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۴۳:

    شما هم کوک شدی برای حرفهای تکراری و بی تفکر و ارزیابی زدن

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۰۶:۴۷:

    خدا کند عموفیلترچی لااقل سرگرم بزرگداشت نه دی باشد.والا!
    یا حق
    …………………………………………………………….
    به جای عمو …عمو گفتن چرا سراغی از جراحی اقتصادی عمو دکترتان نمی گیرید ؟
    چرا نمی گویید که چرا الان موج جدید مشکلات اقتصادی بر زندگی مردم سایه امی اندازد و دوباره اخراج ها و تعطیل شدن ها شروع شده .چرا به این فکر نمی کنید که فقط مفهوم حق زندگی به فراموشی سپرده شده است ؟
    مردم الان می دونند که شریک اقلیتی نیستند که در حال مقابله با همه چیز در دنیا هستند .زیرا این اقلیت شریک نمی پذیرد .
    از همه چیز این فرزندان برومند حرف می زنند به جز حقوق مردم .
    متاسفانه من چند روز اینجا نبودم .اقای صفا مطلبی در مورد دخترکی می نویسد که کنار پیاده رو می نشیند .حتی انتخاب تیتر ناز یک بد سلیقگی در وبلاگ نویسی است .این نوع جمله بندی سابقه ندارد .

    [پاسخ]

  8. افق گفت:

    بسم الله
    عجب روزانه نوشتی!!! چشمام از حدقه زده بیرون!!!

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۲۳:

    بارها اینجا از کره شمالی اسم بردم .و مسولین ایرانی را هوادار این حکومت دیکتاتور و ضد مردم خواندم .امروز نگاه کنید به نظریات مردم در اینترنت نسبت به رهبر کره شمالی و در می یابید هیچکس از او خوشش نمی اید .ولی حزب موتلفه غیر از این است :
    قانون نوشت: معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بلحاظ انتقال قدرت در کره شمالی به فرزند کیم جونگ ایل، رهبر فقید این کشور ، هیچ پیشرفتی در سیاست‌ خارجی این کشور رخ نخواهد داد، از سفر برخی اعضای حزب موتلفه اسلامی به کره شمالی در سال آینده خبر داد.

    حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار قانون و در تحلیل خود از وضعیت کره شمالی پس از مرگ کیم جونگ‌ایل،‌ رهبر کره شمالی گفت: رهبر کره شمالی از رهبران ضداستکباری آسیا و از متحدین چین و ایران در مسائل بین‌المللی به حساب می‌آمد و با توجه به موضع‌گیری‌های قاطع این کشور در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا،‌ به طور یقین می‌توان گفت که این فرد در معادلات سیاسی شرق آسیا تاثیرگذار بود.

    این کارشناس مسائل سیاسی خارجی با اشاره به انتقال قدرت به یکی از فرزندان کیم جونگ ایل،‌ اظهار کرد: با توجه به اینکه پس از مرگ رهبر کره شمالی، یکی از فرزندانش قدرت را در دست گرفته است تغییر چندانی در سیاست‌های کره شمالی در مسائل بین‌المللی صورت نخواهد گرفت.

    وی به همراهی کیم جونگ ایل با سیاست‌های بین‌المللی چین اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این کشور جز کشورهای تاثیرگذار در معادلات نظامی، ‌امنیتی و سیاسی منطقه بویژه در موضوع سلاح‌های هسته‌ای به حساب می‌آید، ‌به نظر می‌رسد که مرگ وی قدری موجب خوشحالی آمریکایی‌ها در منطقه خواهد شد و آمریکا یکی از ارکان مخالفان خود را در شرق آسیا حذف شده تلقی خواهد کرد.

    ترقی همچنین در مورد تحلیل خود از فضای سیاسی داخلی کره شمالی پس از مرگ رهبر این کشور،‌ اظهار کرد: تبعیت مردم از رهبر در کره شمالی حالت اجباری دارد و مرگ رهبر این کشور،‌ شوک عظیمی برای مردم تلقی خواهد شد. ممکن است با مرگ کیم جونگ ایل، تغییراتی در نظام سیاسی و همچنین ساختاری کره بوجود بیاید و از شدت وابستگی سیاست این کشور به کمونیسیم کاسته شده و به سمت پذیرش بیشتر مناسبات بین‌المللی و ارتباط بیشتر با سایر کشورها حرکت کند.

    وی ادامه داد: با توجه به وفاداری نیروهای نظامی و عموم اداره کنندگان کره شمالی به رهبری حزب کارگر، بعید است که شرایط خاصی در کره پدید بیاید و اگر از خارج، آمریکایی‌ها ثبات این جزیره را برهم نزنند و در آنجا رخنه نکنند، کره شمالی از این مرحله عبور خواهد کرد.

    معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه در پاسخ به این پرسش که با توجه به بسته بودن فضای سیاسی در کره شمالی،‌ حزب موتلفه چگونه توانسته با سفیر این کشور دیدار و علت دیدار نیز چه بوده است؟ گفت: علاوه بر اینکه در سال گذشته با سفیر این کشور دیدار کردیم، روز قبل از مرگ رهبر کره شمالی مجدد با سفیر این کشور دیدار کردیم. مذاکرات صورت گرفته بیشتر درباره تقویت روابط دو حزب موتلفه و حزب کارگر کره شمالی بود. همچنین در این نشست‌ها در مورد ایجاد فضای بازتر در کره شمالی از طریق حزب کارگر و فراهم کردن زمینه تعامل بیشتر بخش خصوصی ایران با تجار و بازرگانان کره و همچنین هماهنگی در اتحادیه احزاب آسیایی بحث و گفت‌وگو کردیم.

    این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه معتقدیم کره شمالی و حزب کارگر این ک شور آمادگی پذیرش الگوهای جدید حکومت‌داری مطلوب را دارد، ادامه داد:‌ به علت فضای بسته‌ای که در کره شمالی وجود داشته است،‌ فعالان و مسئولان سیاسی این کشور کمتر با تفکرات، اندیشه‌ها و راهکارهای حکومت‌های دیگر ارتباط و آشنایی دارند، لذا این ارتباط می‌تواند تحولاتی را در آینده کره فراهم کند.

    وی به وضعیت اقتصادی و فشاری که به مردم این کشور وارد می‌شود اشاره کرد و گفت: به خاطر حاکم بودن اندیشه‌های کمونیستی در این کشور، مردم کره ‌تقریبا یک زندگی یکنواخت و خسته کننده‌ای را می‌گذرانند از اینرو نیازمند ایجاد تحولاتی در مناسبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود با سایر کشورها هستند و ما فکر می‌کنیم روابط میان ایران و کره هم در زمینه اقتصادی برای رفع فقر و محرومیت در این کشور و هم در زمینه نظامی و سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای می‌تواند یک ضرورت تلقی شود.

    ترقی در پاسخ به این پرسش که با توجه به ارتباط دو حزب موتلفه و حزب کارگر کره شمالی، آیا برنامه‌ای برای حضور در مراسم تدفین رهبر کره شمالی دارید، اظهار کرد: در وظایف حزب، شرکت در چنین برنامه‌هایی گنجانده نشده است و باید در روابط دولت‌ها صورت گیرد.

    معاون امور‌بین‌الملل حزب موتلفه در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون اعضای حزب موتلفه برای دیدار با مسئولان حزب کارگر کره شمالی به این کشور سفر کرده‌اند، گفت: از سوی حزب کارگر برای سفر به این کشور از ما دعوت به عمل آمده است اما به دلیل بحث انتخابات مجلس، این سفر به سال آینده موکول شده است. ما نیز برنامه داریم تا در کنگره بعدی حزب،‌ از نماینده حزب کارگر کره شمالی برای حضور در کنگره دعوت کنیم.

    [پاسخ]

    عشقستان اسماعیل پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۴۴:

    سلام
    منم موافقم

    [پاسخ]

  9. عشقستان اسماعیل گفت:

    تحقق آرمان‌های ۹ دی” بسیار مهمتر از “بزرگداشت ۹ دی” است
    دقیقا
    و البته سلام
    دلم می سوزد که دیر تر از همه می رسم

    [پاسخ]

  10. شمر گفت:

    اگر انصاف و جرات و جسارت دارید به نامه خانک باکری به اقای نوریزاد جواب دهید انجا که می گوید:
    وقتی به آقای عزیز جعفری – فرمانده فعلی سپاه – نامه می نویسم، از پاسداری برای او می گویم که یک زمانی همسر او بودم و عاشقانه لباس سبز پاسداری اش را دوست می داشتم. پاسداری که دروغ نمی گفت. غیبت نمی کرد. تهمت نمی زد. او و دوستانش مصداق آیه ی شریفه اشداء علی الکفار رحماء بینهم بودند .عاقلانه تصمیم می گرفتند و عاشقانه عمل می کردند . به کسی ظلم نمی کردندو تسلیم ظلم هم نمی شدند. در آن زمان که یک عده از مردم روستای قارنای کردستان خودمان بدست متعصبین بی فکر کشته شدند، آنها برای کمک به مردم ستم دیده آنجا شتافتند و آنقدر عاشقانه در رنج آنان زار زدند و آسیب ها را درحد مقدور خود ترمیم کردند که مردمان کرد، آن پاسداران پاک را باور کردند. و دانستند که می شود پاسدار بود و برای رنج مردم گریست. اینجا چه؟ در روز روشن آن هم روز عاشورا ماشین از روی یک انسان بی گناه و فقط معترض دو بار می گذرد. آقایان نه تنها اعتراض نمی کنند و پوزش نمی خواهند بلکه چند روز بعد باید نظاره گر تظاهراتی باشیم که برای دفاع از ظلم پایه ریزی شده است.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۳۶:

    جناب شمر! خودش فامیل نداره این خانم باکری؟
    بابا لامروتا خانم پیغمبر هم وقتی می خواست سوء استفاده کنه اول می گفت عایشه بعد می گفت همسر پیامبر؛ شما یک تیکه می گید خانم باکری؟ :) خو اسم خودش رو بگو؛ رسم الانش رو بگو. بجای اینکه بگی همسر سابق باکری بنویس همسر فعلی وزیر اطلاعات؛ آقای یونسی. اونوقت بیا جوابت رو میدم.
    البته با این اسمی که انتخاب کردی نیازی به جواب نداری دیگه؛ حق داری عصبانی باشی از مردمی که ۹ دی اومده بودن بیرون

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۱۷:

    البته با این اسمی که انتخاب کردی نیازی به جواب نداری دیگه؛ حق داری عصبانی باشی از مردمی که ۹ دی اومده بودن بیرون
    …………………………………………………….
    متاسفانه دوستان اعتقادی ما هر گز پاسخ نمی دهند بلکه به مسایلی مانند نام اواتار می چسبند واقعا این دلیل نداشتن پاسخ نیست ؟
    به نحو عجیبی دچار نوعی باور هستند که به بیت امام حسین متصل هستند !!!و این را اثبات شده دارند و نیازی ندارند در مورد ان توضیح دهند .
    اینقدر خودخواهی در جاییکه با اتهام انواع فساد هم روبرو هستند !
    ببینید برای تشخیص اینکه ما راهی درست داریم یا انحراف داریم …به سرنوشت کشورهایی نگاه کنید که شبیه ما هستند -در حالیکه دنیا از روش ادره جامعه در کره شمالی متنفر است ما بیشتر شبیه انها هستیم.ضد دولتهای غربی -تمایل به درهای بسته -در حال تحقیقات اتمی – صنایع موشک سازی – برخورد امنیتی در جامعه -نوعی تقدس دادن به مسولین -ساختن فضایی رویایی از زندگی مانند نقاشی های روی جعبه مداد رنگی -شعار نویسی روی دیوار –
    اقای صفا لطفا نظر بدهید .چرا ما شبیه انها هستیم ؟

    [پاسخ]

  11. حربن ذی الجوشن گفت:

    ببین پسر خوب این یه جمله رو از یه نویسنده ناشناس برات می نویسم:

    اینجا چه؟ در روز روشن آن هم روز عاشورا ماشین از روی یک انسان بی گناه و فقط معترض دو بار می گذرد. آقایان نه تنها اعتراض نمی کنند و پوزش نمی خواهند بلکه چند روز بعد باید نظاره گر تظاهراتی باشیم که برای دفاع از ظلم پایه ریزی شده است.

    ببین ایشون میگه تو و امثال تو بجای دفاع از حق در روز ۹ دی برای دفاع از ظلم میای تو خیابون. افتاد؟
    به نظر من بعد از این حرفی که این خانم ناشناس زده همه شماها باید برین گم آب شین برین زیر زمین شماها یه منطق مسخره ای دارین اونم اینه
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد سگ اصحاب کهف چندروزی پی نیکان بگشت و مردم شد. این منطق باعث شده تمام ادمهای دوروبرتون خالی بشه و ریزش کنه و بجاش وقتی این انسانها را ازدست میدین میرین دنبال چند تا سگ تا بیاد توی غار فکرتون یا بقول معروف کهفتون تا امثال شماها روتون بشه بگین ما رویش داریم نه ریزش

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۴۰:

    عزیز دلم؛ روز ۹ دی چقدر آدم اومدن بیرون؟ اگر با همه ی اونها مشکل داری به من چه ربطی داره که تو با اکثریت مردم کشورت مشکل داری؟ یا میتونی خودت رو هم راحت کنی بگی اکثریت نفهمیدن ما فقط میفهمیم

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۵۵:

    همین قاطی پاتی کردن اسامی نشون میده که صرفا یک نظاره گرید. نه تفاوت در اسم آدمها رو متوجه میشید و نهبه تفاوت در رسمشون اهمیتی میدید
    این نگاه حتی از نگاه حداقلی هم بی ارزشتره…..

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۳:

    نه آقای صفا!
    دقت کنید خواهش می کنم. در روز نه دی عده زیادی که درخت بودند. آن یکی عده هم که ساندیس گرفته بودند. یه ذره بقیه هم که کارمندان دولت و دانش آموزان بودند که به زور آورده شده بودند. یه کم آخرش هم که معلومه دیگه! فوتوشاپ بودند. دیدید!
    مردم چیه؟ کی قراره دست از این توهمتون بردارید. مردم یا توی مترو هستند (حالا کدام خط مترو مهم نیستا) یا همین بی شمااااااار جمعیت نامه نگار! دقت کنید دیگه! چقدر آخه ما باید به شما بگیم؟!

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۲۳:

    دقت کنید خواهش می کنم. در روز نه دی عده زیادی که درخت بودند. آن یکی عده هم که ساندیس گرفته بودند. یه ذره بقیه هم که کارمندان دولت و دانش آموزان بودند که به زور آورده شده بودند. یه کم آخرش هم که معلومه دیگه! فوتوشاپ بودند. دیدید!
    ………………………………………………………………….
    باید نگاه کنیم که دولت روبرویمان اهل این موارد هست یا خیر :
    -ایا این مردان در عرصه سیاست و اداره ایران تمایلی به برتری جویی دارند که انگیزه پیدا کنند برای هماهنگی های ساندیسی یا خیر ؟
    -ایا این دولت می تواند به این فکر کند که همه این کارها به خاطر حفظ اسلام است و برای خود مجوز انجام هر کاری را صادر کند ؟
    -ایا مسولین راستگویی خود را با اعتراف به اشتباهها ثابت کرده اند ؟یا همیشه در حال اعلام پیروزی هستند و همین عظش زیاد انها را به پیروزی نشان می دهد .
    -ایا ما شاهد این هستیم که در اطراف خودمان تعداد زیادی از فرزندان انقلابی ها وجود داشته باشند ؟یزای مثال مدارس و کلاسهای اموزشی ؟
    همه موارد بالا می تواند نشان دهد که دولت برای این موارد برنامه ریزی دارد .البته این کاملاحقیقت دارد که این ظیف سیاسی وجود خارجی دارد و در اقلیت زیست می کند .در تمام تظاهرات سیاسی هم شرکت می کند .از ظاهرشان گاهی معلوم است که انسانهای خاصی هستند .
    ولی اگر قرار باشد نوعی امنیت برای مخالفین به وجود اید شاهد بزرگترین گردهمایی ها خواهید بود .حدس زدن این مورد خیلی ساده است .به هیچ عنوان موفقیتی جهت رفاه زندگی عموم در این کشور وجود ندارد و همیشه فرصت سوزی بوده .فقط عده ای که قیافه خاص دارند از منابع بهره برداری کرده اند .

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۴۹:

    عزیز دلم؛ روز ۹ دی چقدر آدم اومدن بیرون؟ اگر با همه ی اونها مشکل داری به من چه ربطی داره که تو با اکثریت مردم کشورت مشکل داری؟ یا میتونی خودت رو هم راحت کنی بگی اکثریت نفهمیدن ما فقط میفهمیم

    …………………………………………………………………
    این نظر را که اکثریت مشروعیت نمی ده از زبان بزرگترهایتان در می اید .اشتباه که نشنیدیم؟
    اقای صفا لطفا در بحث بهتر عمل نمایید .شما ابتدا اثبات نمایید که این مردم جز اکثریت هستند .و اگر این باشد چرا جلوی شفاف شده این مورد گرفته می شود ؟
    من خیلی ها را می شناسم که سوالات بسیاری دارند .و البته این انگشتر به دست ها و حقوق مکفی هم وجود دارند .انها در پستهایی مشول به کارند .فرزندانشان هم وبلاگ می نویسند و در اینترنت دشمن را رصد می کنند .این شکلی جور در نمی اید .اگر اکثریت هستید چرا انتخابات شکل ازاد نمی گیرد ؟چرا اجازه فعالیت حزبی داده نی شود ؟ چرا گردهمایی وجود ندارد ؟چرا فضای امنیتی داریم ؟

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۰:

    صرفا به خاطر حرف یه خانم ناشناس آدم تصمیم می گیره؟
    جل الخالق.

    [پاسخ]

  12. میلاد گفت:

    دارم به شما امیدوار میشم به اینده تون همه افرادی که مخالف رژیم شدن از هاشمی شروع کردن خیلی خوبه راه خوبی رو داری میری مطمئنم تا چند سال دیگه تو یه طبرزدی یا یه گنجی میشی همه اونا یه روز مثل تو از هاشمی کردندو بعدش به کلیت نظام رسیدند. همین نوریزاد هم همینجوری که تو داری میری مخالف شد.میدونی خیلی برام جالبه وقتی سرنوشت بعضی ها را از زمان ذوب در ولایت تا زمان بخار از ولایت را می بینم نمیدونم این ولایت یه دیگیه که هر کی رفت توش بجای ذوب بخار میشه

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۹:

    و این بود اوج استدلال یاران مخالفت

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۵:

    تشوییییق!!
    این کلمه ذوب در ولایت چقدر سنگین میزنه برای بعضیا. یه جورایی مثل اون دیوار حسینیه حزب الله است انگار! :wink:

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۲۷:

    این کلمه ذوب در ولایت چقدر سنگین میزنه برای بعضیا. یه جورایی مثل اون دیوار حسینیه حزب الله است انگار!
    …………………………………………………………….
    این هم اوج تفکر شماست !!!
    در اوردن شعارهایی که نشان از مرام جالب در مردم نمی باشد ایجاد واکنش می کند .این ذوب شدن یعنی چی ؟یعنی قیافه را گریم کنیم ؟یعنی رفتار ولایت گونه پیدا کنیم ؟
    یا در ادارات قدرت نمایی کنیم ؟این ها به جز مورد وسطی جالب نیستند .

    [پاسخ]

  13. بابک گفت:

    اگر نظر شما اینه که ادم های ۲۵ دی زیاد نبون
    بنظر من آدم های ۹ دی خم زیاد نبودن
    همشون؟
    چرا شما فکر می کنید جمعیت شما زیاده؟

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۱:

    من حافظه م ضعیفه
    ۲۵ دی کِی بید؟

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۳:

    فکر کنم منظورش ۲۵ خرداد بوده. همین یه روز رو که بیشتر ندارن. یه جمعیتی یک روز توی یک شهر اومدن بیرون. از فرداشم دیگه نیومدن. بقیه ای که دوباره اومدن که البته خییییلی بیشمااار هم بودن البته! از خجالت سطل آشغالها و عابربانکها و آسفالت کف خیابون درومدن. احتمالا منظورش همون ۲۵ خرداد بوده رهرو جان.
    یه روز، یه شهر. منظورش همون یه روز یه شهره. فکر کنم البته ها! همون یه دونه روز توی تاریخ رو میگه که فقط توی تهران یه عده ای اومدن. منظورش همون یه روزه. البته مطمئن نیستما! حدس میزنم. آخه روز دیگه ای یادم نمیاد. فقط همون یه دونه روز توی تهران رو یادم میاد. چمی دونم. والا دیگه جمعیت یادم نمیاد خب! چی کار کنم؟
    ۹ دی توی چند تا شهر بود؟ همه شهرهای ایران؟ یا فقط تهران بود؟
    این ۲۲ بهمن چه خبره هر سال توی همه شهرها مردم میان بیرون؟ روز پیروزی انقلاب نیست؟ اشتباه میکنم؟ این چه معنی داره؟ هر سال توی همه شهرها؟
    گیج شدم واقعا!! :wink:

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۵۸:

    یه جمعیتی یک روز توی یک شهر اومدن بیرون. از فرداشم دیگه نیومدن. بقیه ای که دوباره اومدن که البته خییییلی بیشمااار هم بودن البته! از خجالت سطل آشغالها و عابربانکها و آسفالت کف خیابون درومدن
    …………………………………………………………….
    بله کاملا درست / شما جمعیتی هستید که شجاعانه و ۲۴ ساعته در راهپیمایی هستید و البته از دیوار سفارت هم بالا می رویید .
    ولی مخالفین ترسو و متزل زل هستند .سوالی دارم .حاضرید صادقانه پاسخ بدهید ؟
    ایا با مردمی که به صورت مخالف راهپیمایی می کردند برخورد نمی شود ؟
    ایا تصویر همین مردم در اینترنت برای شناساییگذاشته نمی شد ؟
    ایا لباس شخصی برخورد نمی کرد ؟
    تضمین می دهید که یک شاغل که چندر غاز می گیرد پس از شناسایی شغلش را از دست ندهد ؟و به گدایی نیافتد ؟
    ایا در تریبون ها گفته نشد که خونتان پای خودتان است اگر بیایید؟

    [پاسخ]

    بابک پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۲۸:

    منظورم ۲۵ خرداده اینا رو هم نمی فهمی؟؟

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۸:

    آدم های ۲۵ دی کیا هستن؟
    ۲۵ دی چه خبره؟
    پ نه پ شما فکر کنید جمعیتتون زیاده!

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۲۰:

    +آدرخش و + افق
    حساس نشید لطفا……..حساس نشید :mrgreen:

    + جناب بابک
    راستش شما انقدر به فتح الفتوحات w) انگشت شمار خودتون مینازید که نفهمیدم دقیقا کدوم رو میفرمایی
    هر چند تفاوت ماهوی باهم ندارند

    از نظر شخص من این مقایسه عددی هولناک!!!! شما فقط یک چیز رو میرسونه. یا شما ساکن تهران نیستی بزرگوار یا در هر دو تاریخ ذکر شده، در محیط امن!!!!!!!!!!!! منزل مشغول استراحت بودی
    که این دو عدد و دو جمعیت را قابل مقایسه میدونی، در حالی که عملا قیاس مع الفارقند

    بعد هم اینکه ما میگیم زیادیم چون واقعا زیادیم. این زیادی هم ربطی به شرایط مساعد محیطی و اینا نداره. در هر شرایطی در صحنه ایم. دقیقش رو خوای میشه اینکه
    مــــــــــــــــــــــــــــــــــا بیشماریم
    باور نداری ؟؟؟؟؟؟ خب نمیشه کاری ش کرد. والا :|

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۲۰:

    منظور من این بود که کلا توی تاریخ ایران اسلامی، یک روز اونم فقط توی تهران اومدن بیرون. همون یه دونه روز. بر فرض هم که زیاد بودن. همون یه دونه روز بود اونم فقط توی تهران.
    حالا اومده مقایسه میکنه با سی و چند سال حضور هر ساله مردم، توی تمام شهرها حتا روستاهای کوچیک.
    خیلی سخته فهمیدن اینکه وقتی هرسال مردم ، ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب با اون جمعیت عظیم، توی همه شهرها و روستاها میان بیرون یعنی چی؟
    یا اینکه در روز نه دی مردم با اون جمعیت عظیم توی شهرهای کوچیک و بزرگ و روستاها اومدن بیرون، در عکس العمل به چه رفتاری بوده و هدفش چی بوده؟ سخته؟
    آخه دوتا مساله رو باهم مقایسه کنن آدم بهشون نخنده. والا
    تاکید می کنم یک روز در یک شهر رو مقایسه میکنه با حضور هرساله در همه شهرها و روستاها! خنده داره دیگه!
    بعد میگن مسخره نکنید منطقی بحث کنید! چی بگیم به اینا؟!

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۲۳:

    منظور من این بود که کلا توی تاریخ ایران اسلامی، یک روز اونم فقط توی تهران اومدن بیرون. همون یه دونه روز. بر فرض هم که زیاد بودن. همون یه دونه روز بود اونم فقط توی تهران.
    حالا اومده مقایسه میکنه با سی و چند سال حضور هر ساله مردم، توی تمام شهرها حتا روستاهای کوچیک.
    خیلی سخته فهمیدن اینکه وقتی هرسال مردم ، ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب با اون جمعیت عظیم، توی همه شهرها و روستاها میان بیرون یعنی چی؟
    یا اینکه در روز نه دی مردم با اون جمعیت عظیم توی شهرهای کوچیک و بزرگ و روستاها اومدن بیرون، در عکس العمل به چه رفتاری بوده و هدفش چی بوده؟ سخته؟
    آخه دوتا مساله رو باهم مقایسه کنن آدم بهشون نخنده. والا
    تاکید می کنم یک روز در یک شهر رو مقایسه میکنه با حضور هرساله در همه شهرها و روستاها! خنده داره دیگه!
    بعد میگن مسخره نکنید منطقی بحث کنید! چی بگیم به اینا؟!

    ………………………………………………………………
    چرا یک انسان باید برای انچه که وجود خارجی ندارد اصرار کند .چه انگیزه و پاداشی برای او وجود دارد ؟
    این انسان فراموش می کند که تاریخ ثابت می کند در زمان انقلاب راهپیمایی و گرد همایی های روستائیان نبوده که چهره سیاسی ایران را مشخص کرده !
    چرا الان فرزندان انقلابیون به روستا ها دلشان خوش می شود ؟ایا ما در انجا مردمی داریم که به اخبار دنیا و تحولات دسترسی بیشتری دارند و یا سطح سواد سیاسی بالا تر است ؟
    مسلما جواب منفی است .پس دلیل جیست ؟من فکر کنم دلیلش تجسم فضایی است که در ان جمعیت روستاها را بسیار زیاد تر شهرها مطرح می کند و همه هم انسانهای متدین و رایشان هم اقای احمدی نژاد است .و با ورود انها ناگهان صندو ق های رای پر می شود و هیچ نظام سیاسی و حزبی مستقر در شهرها یارای مقابله را ندارند . این داستان را می توانیم با افتخار در دنیا بازگو می کنیم .ما ملتی هستیم متفاوت !!
    و در مورد مردمی که خسته شده اند از دروغ از ریا از تکرار شعارهای کشورهای کمونیستی از اینکه اقلیت با زور به اکثریت حکومت کند .
    از اینکه توجهی به زندگی شهروندان ایرانی نداریم و لی برای زندگی مردم دنیا برنامه داریم .
    همین مردم اقدام به راهپیمایی می کنند بدون برنامه ریزی .با بیم از برخورد .و داستانهایی که وجود دارد .
    اینها برای قلوبی که روشن هستند به حقایق همه گویا و روشن است .ولی برای فرزند انقلابی پذیرش محال است .

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۲۶:

    تازه همون یه روز رو هم تاریخش رو قاطی می کنن!!! :lol: :lol: :lol:

    [پاسخ]

    بابک پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۲۱:

    اگر شما زیاد هستید (برفرض محال)
    ما هم زیاد هستیم
    —————————
    نمی دونم شما کجا زندگی می کنید
    ولی افرادی از شما جز افراد مرتبط با حکومت باقی نمونده؟
    منظور من افراد عادی جامعه هستند.نه افراد ای که منافع شون به حکومت وابسطه است
    ———————-
    در رابطه با راهپیمایی ها با من شوخی نکنید
    برادر من دبیرستانیه بهش گفتن اگه بیای راهپیمایی نمره و ساندیس می دیم
    ۹ دی هم مکر حکومت تو خاموش کردن اعتراضات بود
    ولی هنوز هم خاموش نشده داره بزرگ بزرگ تر می شه
    منتظر یه اتقاق هست یک اتفاق که دوباره بیاد
    ولی این دفعه همتون و با خودش می بره!!

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۵۳:

    گنجیشک لالا.مهتاب لالا. بابک خوابیده تا نمی دونم کِی والا! :wink:

    من فکر می کردم دیگه اقلا خجالت بکشن بگن ساندیس! اسم سنگ پا بد دررفته ها!

    بعد داداش شما رفت؟ بعدترش انقدر اسیر ساندیس و نمره بود که با اینکه قبول نداشت رفت؟!

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۰۷:

    + بابک
    توی ایمیل خبر دار شدم که جوابم رو دادید
    خواستم جوابتون رو بدم. دیدم افق بزرگوار جوابتون رو دادن
    پس من دیگه حرفی نمی زنم

    فقط یه چیزی
    بدجوری با اون عبارت بر فرض محال توی پرانتز حال کردم :mrgreen: :mrgreen:

    [پاسخ]

    بابک پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۵۷:

    برعکس نمی دونم شما چند سالتونه
    ولی من یک زمانی طرف دار سر سخت بودم
    من اون موقه خواب بودم نه الان
    الان احساس می کنم تازه از خواب بیدار شدم
    ————
    شوخی نکردم واقعا ساندیس دادن بهشون
    اونم برا نمره رفت

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ آذر ۳۰ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۲۵:

    اگه برادر عقب مونده تو گشنه ساندیسه دلیل نمی شه همه ملت باشن که.
    اونم تازه اسکلش کرده بودن گفتن ساندیس.

    [پاسخ]

    بابک پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۵۸:

    برادر من عقب مونده نیست این مغز تو هست که بیماره و عقب مونده است.
    ببین اونو اسگل نکردن همه مردم ایرانو اسگل کردن بخصوص خود تورو
    که الان داری ازشون طرف داری می کنی
    اره اگر نمی گفتن نمره و ساندیس می دیم هیچکی نمی رفت

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۵۰:

    آذرخش جان شما چند نمره گرفتید رفتید راهپیمایی؟
    من بخاطر ۱۰ بار ۲۲ بهمن و یه بار نه دی و یکی دوبار راهپیمایی روز قدس یه دونه بیست گرفتم. گفتن بقیه راهپیمایی ها رو بعدا توی دوره دکتری جبران میکنن. البته من چون معده ام به ساندیس حساسه قرار شد بهم یه دونه دلستر بدن.
    رهرو جان شما چند نمره گرفتین؟
    آقای صفا شما چی به خاطر نمره بود یا ساندیس؟
    جناب عبدالله شما بخاطر چی رفتید؟
    عشقستان عزیز هم که کارمندن مجبور بودن برن.
    بعد..دیگه..دیگه.. همینا بودیم دیگه! کلا ما چهار پنج نفر بودیم و داداش جناب بابک توی راهپیمایی دیگه! درسته؟
    بنده خداها میگن این راهپیمایی ها جریانش چیه! ما باور نمیکنیم.

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۰۴:

    منو حساب نکردی ها :(

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۰۵:

    من شرمندم. عذرخواهی میکنم. نیست جمعیت زیاد نبود فکر کردم اسم همه شرکت کنندگان در راهپیمایی رو گفتم.
    خب الان میپرسم :? ن.خ جان شما چی گرفتید؟ ساندیس یا نمره؟

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۰۵:

    به جون کلاغا( به قول یه جغلی)
    من چون تو راهپیمایی کمتر از صد قدم راه رفتما بهم اجازه دفاع از تز ندادن
    الهی همه کلاغا بمیرن اگه دروغ بگم؟

    میگما مسئلهٌ
    این حرفم که الان خلاف حقوق بشر ( از نوع آمریکایی) نیستش؟ هست؟

    [پاسخ]

    بابک پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۰۱:

    عمری دیگه از شما باقی نمونده
    دو راه بیشتر ندارید
    یا با مردم ایران هم صدا می شوید بر علیه حکومت فاسد
    یا با حکومت طاقوت هم صدا می شود و مقابل مردم قرار می گیرید

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۴۰:

    طاقوت؟؟؟؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۲۹:

    بعد هم اینکه ما میگیم زیادیم چون واقعا زیادیم. این زیادی هم ربطی به شرایط مساعد محیطی و اینا نداره. در هر شرایطی در صحنه ایم. دقیقش رو خوای میشه اینکه
    مــــــــــــــــــــــــــــــــــا بیشماریم
    ………………………………………………………………..
    دقیقا من تایید می کنم .اگرکارمندان ادرات و حقوق مکفی بگیران را به خط کنید شما بیشمارید .

    [پاسخ]

  14. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    مستند مدار ۱۰ درجه رو دیدید؟ خیلی کیف کردم. غرور و اعتماد به نفسم درجش زده بالا. والا.
    یه عده بودن ناوگروهها و رزم ناوها و نیروی دریایی رو مسخره میکردن. کوشن؟؟ خیلی بیشمار بودن که! کوشن؟

    [پاسخ]

  15. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    عرض کنم خدمتتان که امروز سی ام بود…
    همین
    یا حق

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۵۶:

    ….

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۰۴:

    تازه خبر ندارید
    الان اول دی هست

    [پاسخ]

  16. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سپاسمند برای لینک ها و به ویژه مصاحبه با دختر شهید طهرانی مقدم
    یا حق

    [پاسخ]

  17. عبدالله گفت:

    یا وارث
    فکر می کردم به این یک دقیقه که چه قدر امشب ارزشمند شده.
    اصلا چه قدر در زندگی ام به دقیقه هایم فکر می کنم؟
    اگر یک دقیقه دیگر فقط زنده باشم چه می کنم؟
    یک دقیقه وقت دارم چه کنم؟
    دعای فرج می خوانم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلا برحمتک یا ارحم الراحمین

    یا حق

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۳۰:

    آخه انصافا دعای فرج هم امتیاز منفی داره؟!

    [پاسخ]

  18. افق گفت:

    به هومن
    یه سوال فنی دارم. شما توانایی ارسال پیام به صورت خلاقانه و خودجوش رو ندارید؟ حتما باید یک قسمت از کامنت بچه ها رو کپی کنید و بعدش یه انشای بی ربط بنویسید؟
    یه کم خلاقیت داشته باش! هم برای خودت بهتره هم برای روحیه ما! کسل شدیم. چند وقته کامنتهای شما خیلی تکراری شده، حس خوندنش نیست. حوصلمون سر رفته.
    از خودتون یه کم استعداد بروز بدید.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۵۹:

    به هومن
    یه سوال فنی دارم. شما توانایی ارسال پیام به صورت خلاقانه و خودجوش رو ندارید؟ حتما باید یک قسمت از کامنت بچه ها رو کپی کنید و بعدش یه انشای بی ربط بنویسید؟
    یه کم خلاقیت داشته باش! هم برای خودت بهتره هم برای روحیه ما! کسل شدیم. چند وقته کامنتهای شما خیلی تکراری شده، حس خوندنش نیست. حوصلمون سر رفته.
    از خودتون یه کم استعداد بروز بدید.

    ………………………………………………………………
    برای اینه که اطلاعات نداری .یادت رفته که نوشتم اغلب شما استعداد ندارید ؟.ببخشید از صراحت لهجه .
    اگر سلولهای خاکستری فعالی باقی مانده توجه کنید .این گونه نمایش کامنت ها مربوط به روشی است به نام فروم .
    وقتی تعداد پاسخ ها بالا می رود و به ۱۰۰ می رسد باید ان را فروم دانست نه وبلاگ .
    در فروم ۹۰ درصد نوشته ها مثل بنده است .برای نمایش پاسخ ها و مشخص شدن مخاطب بخشی به نام نقل قول وجود دارد و در ان بخشی از نوشته کسی کپی شده و بعد پاسخ دیده می شود .
    خوب اگر این مطلب را متوجه شدی نگاهی به نوشته های خودتان بکنید .می خواهید من انها را کنار هم بگذارم ببینید چقدر تنوع علمی دارد ؟ چند تا نظریه مستقل سیاسی و اجتماعی داره ؟چند روش دفاع داره ؟ چقدر ابتکار داره ؟
    البته ناراحت نشوید دوستانتان هم مثل خودتان هستند .شما ببینید این یا وارث را !!واقعا شاد می شوید وقتی متن یک شکلش را می خوانید ؟او میخ شده !!!
    حال نگاهی کنید به نویسنده وبلاگ .اقای صفا .اخوندی که می خواهد به مردم توصیه کند راست گویی اساس تمام روابط انسانی انسانی است .و راستگویی تنها این نیست که بپرسند مداد پاک کن من دست تو است ؟و تو بگویی اری .

    و برای همین سعی می کند موضوعات روز را بیابد و لی در این راه موفقیتی ندارد ….به مرگ دیکتاتور کره شمالی واکنش نشان نمی دهد ..
    می دانید چرا ؟برای اینکه موتور ایدولوژیش در این ورطه می سوزد .نمی تواند چیزی بگوید .نمی گه که چرا مسولین جمهوری اسلامی با کره شمالی روابط داشتند .
    اینها حوصله ادم را سر نمی بره .
    من فقط امدم اینجا زیرا برایم جالب است که فرزندان انقلابیون را ببینم که چگونه می توانند ظلم پدر راادامه دهند .
    برایم خیلی طبیعی است که نتوانید مطلب بنویسید و در ان حمله کنید .ولی می تونید یک موضوع دست دوم بگذارند و شما بگویید عجب دریای خروشانی !!!!
    این رفتاری علمی و با ارزش است ؟

    نوشتم اگر انسانید باید بدانید چیزی وجود دارد به عنوان حقوق انسانی که برای شناختنش نیاز به دین نیست .انقدر ساده است که خودش مطرح می شود و خودش اثبات می شود .قیافه تان خاص است .در حالیکه وضع مالی خوبی دارید دلتان برای هیچ مستعضفی عملا نمی سوزد .ولی به نحو مضحکی وانمود می کنید که مستعضفین دنیا منتظر شماهستند !
    این مسخره نیست ؟
    در حالیکه ۳۰ سال اخیر نمایش گند زدن به زندگی حتی پرنده هاست در این مملکت !!!!!این پیام را می دهید که اینده از ان شماست !!!!!!!!!
    من که فکر می کنم با بمب اتمی بشه فهمید که چگونه اینده از ان شماست .
    .

    [پاسخ]

  19. بابک گفت:

    منم یک زمانی مثل شما بودم
    دین پدرم و داشتم،پدرم هم دین پدرشو بدون تحقیق قبول کرده بود. و ..
    تحقیق کردم دیدم دین که شما هیچ مفهوم خاصی نداره بی معنیه
    فقط باعث شده یک عده از این راه شکم شون گنده تر بشه و به امثال من بخندن
    دین ای که شما بهش اعتقاد دارید شبهه و اشکال زیاد داره فکر کنم خود شما ها هم در مورد دین خودتون زیاد تجقیق نکردید و اعتقادادتون بیشتر از پای منبر اومده تا از راه تحقیق …

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۳۰:

    قرررررربانت. عسیسیمی . بوس برات اصن :)
    الهی قربونت بشم من؛ اگر اشکال و شبهه ایی داری بسم الله بوگو با هم حرف بزنیم چرا همه رو مثل خودت می‌بینی؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ دی ۲ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۴۹:

    امیرعلی صفا پاسخ در تاریخ دی ۱م, ۱۳۹۰ ۲۰:۳۰:

    قرررررربانت. عسیسیمی . بوس برات اصن :)
    الهی قربونت بشم من؛ اگر اشکال و شبهه ایی داری بسم الله بوگو با هم حرف بزنیم چرا همه رو مثل خودت می‌بینی؟
    ……………………………………………………………..
    اقای صفا شما هم همه را مثل خودتان می بینید ! نوشته هایتان مشخص است .در ضمن من موافق نیستم با این که شما اعتقادات سیاسیتان عوض می شه .شما برنامه ریزی شده اید که حتی با دین مسایلی واضح ان را انحرافی بخوانید.
    بدین ترتیب اصل تفکر از شما گرفته شده و وجود خارجی ندارد .با این سرعت بسیار کم سایت شما دیگه باید خداحافظی کرد .شکنجه اوره این سرعت .

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۲ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۰:

    یک سوال یک جواب:
    من به این دوستمون می‌گم هراشکال و مطلبی داری بگو تا با هم گفت‌وگو کنیم شما می‌گی این وضعیت شکنجه آوره؟

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ دی ۲ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۴۹:

    بدین وسیله تبدیل شما از بیداری به ربات را تبریک عرض می کنم آقای صفا :mrgreen:

    [پاسخ]

  20. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    خواندن گزارش جلسه یادم آورد طومار ادیبانه جاسبی را که ز فردوسی هم مدد گرفته بودو عجب جان سوز بود.
    ببخشید این طرح ها ی شونصد فوریتی برای چه مواقعی است؟
    چه کسانی حق استفاده دارند؟
    بعد بره طرح باز هم جلسه پشت درهای بسته تشکیل میشه؟
    این محل جلسه پنجره نداره آیا؟

    یا حق

    [پاسخ]

  21. بابک گفت:

    می ترسم بگم شما هاهم اعتقادادتو نو از دست بدید؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۱۲:

    شما راحت باشید بفرمایید بسم الله

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۳۱:

    بسم الله

    [پاسخ]

    بابک پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۱۵:

    بزرگترین ابهام دین شما شخصی است که به اون امام زمان می گویید؟
    این شخص کیست؟
    ایا شما جریان متولد شدن او را خوانده اید؟بنظر شما با عقل و منطق جور در می اید؟
    نایب امام زمان به چه معنی ای است؟ایا قبل از انقلاب ۵۷ نایب ای وجود داشت؟یا ایشان بعد از انقلاب نایب پیدا کردند؟
    بعد از ظهور چه کار می خواهد انجام دهد؟
    ایا به دنیا اعلام جنگ می کند؟
    ایا هر کسی که مخالف عقاید او باشد می کشد؟
    اگر دنیا دین شما را نخواهند باید بمیرند؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۳۶:

    آ بریکلا دوست عزیز حالا شد.
    فقط خسته نشو و پا به پای من بیا.
    اینکه فرمودی دین شما، یعنی اینکه شما دینی دیگه داری و اعتقادی به اسلام ندارید؟ اعتقاد به اسلام دارید ولی شیعه خیر؟ شیعه ۱۲ امامی خیر؟ شیعه هستید ولی نسبت به بحث امام زمان مشکل دارید؟ اگر اعتقاد نداشته باشید هیچ مشکلی نیست ها
    این رو فقط عرض می‌کنم چون باید مشخص باشه پایه‌ی بحث چیه و شما به چه چیزی اعتقاد داری تا بشه بر اساس اون بحث کرد. قرآن رو قبول دارید؟ این ها رو برای من مشخص بفرمایید لطفاً تا به تک تک سوالات شما جواب بدم.
    اگر به قرآن اعتقاد داشته باشید اینجا به لحاظ دلایل قرآنی وجود امام زمان اثبات شده:
    http://safakish.blogfa.com/post-119.aspx

    اگر مسائل علمی هست اینجا به لحاظ علمی:
    http://www.rasekhoon.net/article/show-27711.aspx

    اگر به لحاظ اهل تسنن هست اینجا:
    http://porseman.org/showarticle.aspx?id=801

    اگر هم کلاً‌ اسلام و قرآن رو قبول ندارید که اول باید در مورد اونها بحث بشه سپس در مورد امام مهدی (عج).
    رهبر نائب امام زمان به اون معنایی که شما فکر می‌کنید نیست، بلکه ولی فقیه جایگزین امام در وقتی هست که امام نباشه، و هیچ ادعایی هم نیست که با امام زمان در ارتباط هست. زمان خود امامان هم در شهرهایی که امام حضور نداشته کسانی به عنوان جایگزین او بودن.
    مخالفت یا موافقت با اسلام هیچ ربطی در زندگی در جامعه نداره، این اکثریت هستند که تصمیم می‌گیرند. اکثریت نخواهند دختر و داماد پیامبر هم که معصوم هستند و منصوب رسول خدا، خانه نشنین می‌شوند بیست و یک سال!‌ مردم اما اگر بخواهند کسی که اسلام‌شناسان او را بهتر از دیگران می‌دانند تحت شرایط به شدت سفت و سخت، اجازه زمام‌داری در چارچوب رای اکثریت پیدا می‌کنه.
    به دنیا هم ربطی نداره که دین ما رو بخواد یا نخواد. به مردم کشور من ربط داره که فعلاً می‌خوان.

    [پاسخ]

    بابک پاسخ در تاريخ دی ۱ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۹:

    دلایل شما برای من قانع کننده نیست
    ارجاع های شما به کتاب های دینی است
    شما شرح تولد ایشان را خوانده اید؟
    در زمان تولد امام حسن عسگری تحت نظر بودند.بیت شان خودشان همسرانشان…
    تحت نظر بودند اگر همسر ایشان حامله می شدند حتما کشته می شدند.
    من منابع تاریخی می خوام از شما نه دینی؟
    استدلال منطقی نه احساسی؟
    ———————————–
    مثلا اگر این شخص نباشد اتفاق خاصی می افتد؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۲ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۰۸:

    رفیق دعوا که با هم نداریم:)
    شما جواب منو بدید لطفاً. به خدای اسلام، قرآن، حضرت محمد معتقد هستید؟ به تشیع چی؟ ابتدا باید اینها رو بگی تا من بدونم بر اساس چه چیزی با شما گفتگو کنم.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ دی ۲ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۵۷:

    صفا:مخالفت یا موافقت با اسلام هیچ ربطی در زندگی در جامعه نداره، این اکثریت هستند که تصمیم می‌گیرند
    هومن:شما یک طلبه راستگو هستید ؟در کشور ما اکثریت دارند تصمیم می گیرند ؟ایا برهان وجود اکثریت در رای بیرون امده از صندوق …کسی است مثل خودت ؟ایا مخالف تو تایید می کند این مورد را ؟یا انها در زندانند ؟
    شرم اوره !!!
    اگر در کشور ما تصمیمات اکثریت در امورات وجود داشت چرا جامعه افسرده و نا امید است ؟شما به جای بازی با جملاتی که به درد خودتان می خورد حدا قل گوشهایتان را باز کنید و صدای مرد زجر کشیده را بشنویید .کسانی که به خاطر ظلم پدران شما اینک در فقر و انواع مشکلات دست و پا می زنند .

    [پاسخ]

  22. بابک گفت:

    نه من به شما نمی گوییم به چه چیزی اعتقاد دارم یا ندارم
    چون اگر چیزی بگویم شما از بر علیه من استفاده می کنید
    بجای جواب سوالات من را بخاطر اعتقادم محکوم می کنید
    شما جواب سوالات من رو بدون در نظر گرقتن اعتقاد من جواب بده؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۲ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۱۳:

    من خودم عرض کردم چنین کاری نمی‌کنم چون الان در مقام بحث هستیم و اگر چنین کاری کنم ضعف خودم رو نشون دادم.
    ولی قبول کن باید بدونم بر اساس چی با شما باید گفتگو کنیم. اگر شما اعتقادی به خدا و پیامبر و قرآن ندارید، یا اگر شما اساساً شیعه رو قبول ندارید نیازی نیست در مورد امام زمان گفتگو کنیم. چون امام زمان فرع بر این مسائل هست و در امتداد اون‌هاست. خودش یک چیز مستقل نیست که بدون توجه به اینها بشه در موردش حرف زد.
    مثل یک برق‌کشی ساختمان که باید مشخص بشه سیم‌ها تا کجا سوخته و از اونجا شروع به ترمیم‌ش کرد.

    [پاسخ]

  23. بابک گفت:

    من یک مهندس هستم
    معز من مانند مغز شما کار نمی کند
    همه چیز باید با محاسبه و دقیق انجام بدم تا جواب بگیرم
    وقتی تو متن تفکر شیعه یک اشکال بزرگ وجور دارد من چطور می تونم انونو قبول کنم
    اگر من قران قبول داشته باشم شما برای من از قران استدلال می اورید
    ولی این درست نیست
    شما قران رو به نفع خودتون تفسیر می کنید
    من از شما دلیل تاریخی خواستم شما جوابی ندارید؟
    مثل اینکه سواد شما هم از دین خودتون از پای منبر و بر مبنی احساسات بوجود اومده نه بر اساس منطق و دلیل …

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۲ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۳۵:

    مهندس جان؛ وقتی کسی یه تعمیر کار میاره خونه میگه فلان چراغ خرابه، طبیعتاً تعمیرکار سوال می‌کنه کلید این چراغ کجاست؟ کنتور برق شما کجاست؟ برق‌تون سه فازه؟ و یکسری سوالات دیگه تا بتونه به روشن شدن چراغ کمک کنه. این‌هایی که من پرسیدم یه امری کاملاً قابل قبول هست. نمی‌دونم رشته‌ی شما چیه ولی اگر من بیام از شما سوال بپرسم در مورد یه مساله تخصصی از ریاضی مهندسی بعد نگم به شما که من اساساً جدول ضرب و فلان فرمول رو هم نمی‌دونم، واسه شما قابل قبوله؟
    اما باز هم اگر مشکل شما فقط بحث تاریخی صرف هست اینجا رو مطالعه بفرمایید:
    http://toraath.com/index.php?name=Sections&req=viewarticle&artid=162&page=1

    [پاسخ]

  24. سلام
    سایت بسیار پر محتوایی دارید
    من در روز چندبار مراجعه میکنم.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱۴ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۴۶:

    مممنونم رفیق

    [پاسخ]

  25. وووووووووووو گفت:

    من مینا هستم ۲۸ ساله.قابل توجه بعضی ها !!قصد تعریف ندارم امامنم خیلی مهندسم(البته با توجه به رزومم….)
    کیلو متر ۱۸ جاده مخصوص کارمی کنم.تمام واقایع ۸۸از نزدیک دنبال کردم .هر جا که فکرش بکنی بودم…..البته نه جاهای (……!!)اشتباه نشه :mrgreen: ww
    بابا دکتر مهندسای مملکت ….کسایی که ادعای منطق داریداندازه یک دو دو تا چهار تای ساده به خودتون فشار بیارید…… :roll:
    بابا جون نمی خای که قانون سوم نیوتن اثبات کنی
    فقط کافیه اونو به کار بگیری عسل طلا.می دونی که چی رو می گم؟
    (وای یعنی چی رو میگه؟!!…هدفش چیه؟براچی می گه اونو؟مگه اسم نداره؟ حالیش نییست… ww
    بی خیال خیلی طولانیش کردم وقت دکتر مهندسای مملکتوگرفتم!
    شرمنده :oops:
    من نه حرب اللهی هستم به قول بعضی ها….!!ونه تو مخم لامپ ۴۰wروشن کردن
    برادرهای من”دوستای من
    بین خوب و خوب تر بین بدو بدتر باید یکی رو انتخاب کرد؟البته اگه نمی گی دیکتاتورم :evil: که میگم باید!!

    من مادر همه پسر

    [پاسخ]

  26. وووووووووووو گفت:

    شرمنده دستم رفت رو اینبر………… :mrgreen: :mrgreen:
    جمله اخر اصلا ریطی به موضوع نداره (من مادر همه پسران زمینم.این جمله پس زمینه ذهنمه چون مامانم روزی هزار بار تکرارمی کنه.بازم شرمنده
    :mrgreen: خمله اخرم اینه
    بگذار تو را : تکذیب کنند این چیز تازه ای نیست…

    [پاسخ]

  27. […] سالگرد قمری ۹ دی و گوهری مهمتر از پهپاد امریکایی ! • امسال برای من، سوم دی مهمتر از نهم دی […]

  28. سلام مطالب خوبی ارائه دادید استفاده کردیم ممنونم از زحماتتون دوست عزیز

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: