وکیلانه » » علت حضور یک دخترِ سبز در راهپیمایی نه دی 88
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
علت حضور یک دخترِ سبز در راهپیمایی نه دی ۸۸
۵ام, دی ۱۳۹۰| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۳۸]

"از همون اول هم با شک و تردید به میرحسین رای دادیم! می‌دونی؟ اصلاً اصل شک‌م از شب مناظره، مناظره که چه عرض کنم گفتگوی دوستانه‌اش با کروبی شروع شد. وقتی دو نفری که قرار بود مثلاً هم رو نقد کنن هرچی دلشون خواست گفتند، آخرین نوبت به آقای موسوی رسید. زد به جاده خاکی و حرف رو کشوند به نه نقد بلکه تهمت دروغ‌ به احمدی. و این در حالی بود که پورحسین، مجری مناظره‌ ها رو می‌گم، بارها تذکر داده بود در مورد کسی که حضور نداره حرف نزنید و تلوزیون هم قبل از برنامه ها پخش می‌کرد که اگر کسی در مورد نامزد غائبی حرف بزنه حق حضوری برای اون نامزد در نظر گرفته می‌‌شه. و شروع شک من از اینجا شروع شد که وقتی پورحسین تذکر داد، آقای موسوی خشمگین شد و گفت:‌

 من از شما تعجب می‌کنم چرا وقتی کسان دیگر در اینجا صحبت می‌کنن چنین تذکری نمی‌دهید؟ من تمام وقتم را می‌دهم تا ایشان سه برابر من اینجا صحبت کنند و هر دروغی که می‌خواهد، بگوید. وقتی ایشان اینجا دروغ می‌گوید هیچکس چیزش رو نمی‌گیره. من اسم کسی را نبردمبنده یک فرد انقلابی هستم! حالا شما به بنده می‌گویید که من حرف نزنم؟ من اجازه می‌دهم که ایشان بیاید و حرف بزند و نماینده دادستانی هم نباشد که زمان را اندازه‌گیری کند و عیبی هم ندارد.!!"

تمام ماجراهای بعد از انتخابات هم مثل همین بود دقیقاً. قانون شکنی به اسم چرا به ما ظلم شده! به دروغ یک فرضی رو به وجود می‌آوردن. به دروغ داغش می‌کردن. به دروغ احساسات تزریق می‌کردند. در توجیه هم از یک چیزهای دیگه‌ایی مایه می‌ذاشتن. مثل همین بنده یک فرد انقلابی هستم که توجیه قانون‌شکنی‌اش کرد! اصلاً شما نگاه کنید یکی از حرفهاشون این بود که چرا احمدی وقت بیشتر داشته؟ خوب مگر خود آقای موسوی جلوی اونهمه آدم نگفت من اجازه می‌دم اصلاً نیازی نیست وقت هم محاسبه بشه؟ در کل من اومدم بگم اشتباه کردم به این آدم رای دادم. اینها به هیچ حرفی که می‌زنند پایبند نیستند. هیچ خط قرمزی ندارند. اینهمه هم گفتند ما رهبر و امام رو قبول داریم ولی چی؟ تو این چند ماه هم نشون دادن عرضه‌ی کنترل یک جریان رو ندارند چه برسه به اداره‌ی یک مملکت!!"

این سخنان بخش‌هایی بود از گفتگوی من با دختری که به آقای موسوی رای داده بود در روز نه دی ۱۳۸۸٫ چند روز قبل هم با یکی از دوستانی که مغازه‌ایی در خیابان انقلاب دارد و به میرحسین رای داده بود گفتگو می‌کرد. می‌گفت:
"میرحسین خیلی اشتباه کرد!! اگر اون جرزنی بچه‌گانه رو انجام نمی‌داد، وقت کشور اینهمه تلف نمی‌شد تو این چند سال هم می‌نشست یه تیم خوب تشکیل می‌داد، راحت واسه انتخابات بعدی کاندید می‌شد و شاید هم رای می‌آورد. اما نه! خدا رو شکر که با دست خودش، خودش و همه‌ی اصلاح طلبان رو به زباله‌دان تاریخ انداخت واِلا اگر کشور به دست اینها می‌افتاد بیچاره بودیم. تو اون چند ماه که دیدی چیکار کردن. اصلاً‌ یادم هم نیار. بی‌خیال"

مطالب مرتبط :
  سالگرد قمری ۹ دی و گوهری مهمتر از پهپاد امریکایی !
امسال برای من، سوم دی مهمتر از نهم دی است



۳۸ دیدگاه برای “علت حضور یک دخترِ سبز در راهپیمایی نه دی ۸۸”

  1. عشقستان اسماعیل گفت:

    سلام
    ولی خدایی اش اگر عقلش می رسید و می نشست و تیم تشکیل می داد و بدون رو کردن آنچه در درونش هست در انتخابات بعدی شرکت می کرد…..
    و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین
    من واقعا عاشق این آیه ام

    [پاسخ]

    جواد پاسخ در تاريخ دی ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۲۱:

    واقعا خیلی جالبه!!!!! این خانم که این قدر حساس و دقیق هستن و با دیدن یک مناظره ی آقای موسوی از ایشون متنفر شدن با دیدن این همه گندکاری دکتر و رهبر آخ هم نمیگن :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
    راستی این خانم کذایی شما از نامبردن هاشمی و فرزندانشون توسط محمود دچار حالت خاصی نشدن :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    ما رو بیشتر از این سیاه نکنید، یعنی دیگه جا واسه سیاه شدن نداریم :lol:

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ دی ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۲۳:

    اگر قبل از نظر دادن یه خورده فکر کنیم بد نیست ها
    نوشته که ایشون در انتخابات به موسوی رای داده. یعنی چی؟ یعنی از اول احمدی رو قبول نداشته که بخواد آخ بگه یا نگه بالام جان :-)
    و در اینجا بحثش سر کلاهی هست که میرحسین اینا سر برخی ها گذاشتن و گفتن ما قانون مدار هستیم و خط قرمزمون خون شهداست و نسبت به ولایت فقیه فلان هستیم و بهمان بعد تو اون چند ماه حماسه آفرینیشون معلوم شد چقدر به حرفهاشون پایبند بودن آره جواد جان

    [پاسخ]

  2. سلام
    دلم برای آدم های خواب زده می سوزه
    ای کاش بیدار بشن

    [پاسخ]

    جواد پاسخ در تاريخ دی ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۳۳:

    دلتون می سوزه واسه چی؟ نکنه فکر می کنید از یک نعمتی که شما برخوردار هستید اونها محروم هستن.
    البته یه جواریی درسته. شما کور هستید و اونها از نعمت کوری محروم هستند.

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ دی ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۵۵:

    جالبه برام این اعتراف ضمنی شما
    اما دلم واسه این میسوزه که کسی که خودش رو به خواب میزنه فرصتها رو از دست میده
    چون هر چی صداش کنن چون مثلا خوابه نمی تونه جواب بده خب
    حالا می خواد اونی که صداش می کنه رفیق باشه یا نباشه
    به هر حال بازنده ست: )

    [پاسخ]

  3. طاهر گفت:

    واقعا مشکلات شما خیلی زیاده و رویائی
    می تونین دروغ رو تعریف کنین و بعد به نفع خودتون بهره برداری کنین
    شما و امثال شما فقط وفقط ابزار کلمات شدین و عامل تخریب کشور(نمونه تسخیر سفارت انگلیس)

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ دی ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۲۶:

    شما که عامل شخم زدن کشور بودید عزیزم. (نمونه هفت ماهِ پس از انتخابات)

    [پاسخ]

  4. به به
    به به
    دوباره هجوم چندگانه اسامی مختلف با یک حرف مشترک :mrgreen:
    باباجان انقدر تابلوبازی آخه؟

    [پاسخ]

  5. رضا گفت:

    ممنون از شما امیرعلی باصفای عزیز
    اینجور خاطره نگاری از وقایع کار صدتا تحلیل رو میکنه به نظرم

    [پاسخ]

  6. سلام و شب خوش
    آقای صفای بزرگوار
    حالا که شما خاطره ای گفتید، موافقید که دوستان هم اگر خاطره ای از نه دی در ذهن دارند اینجا عنوان کنند؟: )

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۲۹:

    چرا که نه؟ خیلی هم عالی و خوبه بسم الله :)

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ دی ۵ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۳۹:

    خب پس خودم شروع می کنم
    مطابق معمول که از خانه به سمت میدان انقلاب می رفتیم، مسیر خیابان طالقانی رو در پیش گرفتیم. این اولین بار بود که اتوبوسها از تقاطع خیابان طالقانی و خیابان حافظ جلوتر نرفتند و این یعنی اینکه ما باید چیزی حدود دو ایستگاه رو پیاده می رفتیم تا به تقاطع ولی عصر برسیم. یعنی جایی که کسی منتظرمون بود که با هم به سمت میدان انقلاب بریم
    از هون اول راه هم جمعیت زیادی با ما همراه بودند اما هر چه به خیابان ولی عصر می رسیدیم موج جمعیت بیشتر می شد. کم کم صداها توی شعاری که گروههای همراه ما با میکروفون می دادند گم شد. به خاطر شلوغی مجبور شدیم که بیخیال میدان انقلاب بشیم و همراه جمعیت بریم به سمت چهارراه ولی عصر
    عجب جمعیتی بود. برای من که تا به اون روز تقریبا در همه راهپیمایی ها شرکت کرده بودم بی نظیر بود. چشم هام خیره شده بود از این حضور پرشکوه و گوشهام متعجب از شعارهایی که عمق دل آزردگی مردم از فتنه گران رو نشون میداد
    قلبم پر از خوشحالی بود به خاطر اینکه میدیدم خون حسین در رگ های شهر می جوشد
    بعدتر خبر حضور زنجیره وار جمعیت از پیچ شمران تا انقلاب رو شنیدم و همین طور از دورترین گوشه بلوار کشاورز تا میدان ولی عصر و از میدان تا آن جا که ما بودیم
    همه جا ما بودیم…یکدست…هم نفس…بدون شعارهایی که ساختارشکن باشد
    انگار رفقای سبز فقط زمانی بیرون می آمدن که پرنده پر نمی زد
    این موج یکدل جمعیت پسشان زده بود:)

    [پاسخ]

  7. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام بر اهالی باصفای حزب الله.
    چه قدر زیبا بود آن روز.
    همه بودند!!!
    یا حق

    [پاسخ]

  8. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    یاد اون روز می افتم خیلی حس خوبی پیدا می کنم. بعد از اون چند ماه سخت با اونهمه اعصاب خوردی، نه دی باعث تسلا شد.
    ممنون از این خاطره پرمحتواتون.

    [پاسخ]

  9. سلام دوست عزیز و بزرگوار
    امیدوارم حالتون خوب باشه و ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.
    از اینکه محبت دارید و بدون دعوت میاید کلبه ی شهدا ممنونم
    (صاحب خونه که دعوت نمیخواد)

    ماه صفر ماه بلاست صدقه فراموش نشه یکی برای خودتون و یکی برای امام زمان(عج)
    چند مدتیه نمیتونم خوب بهتون سر بزنم پوزش میطلبم.
    ایشالله سر فرصت از خجالتتون در میام.
    بعضی از دوستان سال گذشته بحث فتنه و بصیرت رو خوندن اما چون لازم میدونستم دوباره دعوتتو میکنم که بیاید و بخونید.
    مخصوصا خواهش میکنم از کسانی که این بحث رو نخوندن حتما تشریف بیارن و بخونن.
    با فتنه و بصیرت از صدر اسلام تا کنون منتظر حضور و نظرات زیباتون هستم.

    اللهم عجل لولیک الفرج

    ایشالله شهید شی.
    شهادت بنده ی حقیر
    التماس دعا

    [پاسخ]

  10. فطرس ملک گفت:

    سلام و عرض ادب
    بعد از مدتها گرفتاری و مشغله دیدن صفحه زیبای آینده از آن حزب الله است روح تازه ای بهم داد
    و همچنین متن عالی نه دی
    یاد یکی از بهترین روزای عمرم و یکی از با شکوه ترین حضورم در جمع ولایتمداران را برام تازه کرد
    به خودم میبالم

    خدا قوت

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۶ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۰۵:

    سلام و خوشحال شدم بعد از مدت‌ها از دیدن اسم شما :)
    موفق باشید

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ دی ۶ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۳۳:

    سلام
    ما هم بسیار خوشحالیم
    اتفاقا امروز به یادت بودم:) و حالا کامنتت رو دیدم

    [پاسخ]

    فطرس ملک پاسخ در تاريخ دی ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۱۳:

    ایشالا از این گرفتاریها قسمت شما بشه عزیزم :)

    [پاسخ]

  11. مهدی گفت:

    گند کاری دکتر و رهبر؟ به قول شیختون تو مناظره که میگفت: تو یکیشو بگو! بگو دیگه! یه گندکاری بگو! نکنه تعطیلی تاسیسات هسته ای رو میخوای بگی؟ نکنه تورم ۴۸ درصدرو میخوای بگی؟ نکنه …؟

    [پاسخ]

  12. نادر خسروی گفت:

    سلام بر شهیدان درود بر پدید اورندگان ۹ دی
    ولی یک گلگی هم دارم چرا از افریننده های اصلی ۹ دی سخنی در میان نیست …..مردم دلاور آذربایجان(مردم قهرمان تبریز و حومه که در ۸ دی میلیونی به خیابانها ریختند تا ۹ دی در دیگر منطق ایران اسلامی بوجود اید

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۶ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۵۵:

    بله قبول دارم. سابقاً هم مردم تبریز استارت چنین حرکاتی رو در طول تاریخ زده بودند

    [پاسخ]

  13. محسن گفت:

    سلام دوست عزیز
    با توجه به نزدیک بودن سالروز قیام تاریخی مردم در یوم الله ۹دی وبا عنایت به تاکیدات امام خامنه ای حفظه الله تعالی مبنی برتاکید وتوجه به عمق شعارهایی که درنه دی ۸۸ سرداده شد
    مطلبی را با عنوان شعارهایی که در۹ دی سر داده شد(متن،عکس،فیلم وصوت) نگاشته ام
    در صورت تمایل به مطالعه به وبلاگ این جانب رجوع کنید.
    برای سلامتی امام خامنه ای صلوات

    [پاسخ]

  14. میر یزید تیمتو بردارو برو

    [پاسخ]

  15. باید چکار کرد؟ تو زندگی مدام دور خودمون میچرخیم و درجا میزنیم

    کی قراره برسیم؟ کسی نمیتونه واسه این حرفم توجیهی بیاره.سوال من اینه، شهدا تو سن ما چه کارها میکردند و به کجاها رسیدند وما الان کجاییم؟

    چه باید کرد؟؟؟

    [پاسخ]

  16. آذرخش گفت:

    هوراااااااااااااااااااااااااااا
    بالاخره سایت آزاد شد
    هووووووررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااا

    [پاسخ]

  17. محسن گفت:

    بعضی ها اینقدر افسار افکارشون رو دادن دست این ماهواره ها ،‌هرچقدر هم آیه و نشونه بیاری که میر حسین خائن هست باز هم قبول نمی کنن .
    مغرهای اینها جوری شستشو داده شده که خود امام خمینی هم بیاد می گن تو راه رو اشتباه میری .
    واقعا متاسفم برای کسانی که خودشون رو ایرانی می دونن و لی از کسانی دم می زنن که تیشه به ریشه استقلال ایران می زنن.
    خدایا زودتر خائنین به اسلام وایران (میرحسین ، خاتمی ، کروبی ) رو خوار ذلیل و نابود کن .

    [پاسخ]

  18. nadem گفت:

    سلام
    گفتید میشه خاطره گفت یعنی نوشت؟
    منم میخوام یه خاطره بنویسم.میخونید؟
    دوست داشتید بخونید دوست نداشتید هم…

    من اونروز اونجا بودم.نهم دیماه۱۳۸۸
    منم مثل شما کلی لعن ونفرین نصیب هتک حرمت کنندگان عاشورا کردم و همه این مسایلو از چشم آقایان موسوی و کروبی و خاتمی و… میدیدم.منم علیه اونا شعار دادم و مرگ بر … گفتم.
    منم مثل شما هدف این گروه ضربه زدن به دین و نظام و اسلام میدونستم و الی آخر….
    ولی یه چیزی یه تلنگری باعث شد برای یه بارم که شده بدون جبهه گیری درباره این گروه فکر کنم.به جای اینکه فقط کیهان بخونم با اگه خیلی خواستم به خودم لطف کنم و نظر مخالفم را هم دیده باشم سری به بی بی سی و صدای آمریکا بزنم اومدم و نظر موسوی را از جایی که خودش اعلام کرده بود یعنی سایت فیلتر شده کلمه خوندم…..
    خیلی فرق داشت هم با کیهان هم با بی بی سی.
    کیهان و بی بی سی هردو یه چیز میگفتن اونم اینه که موسوی بر اندازه و….
    ولی حرفای خود موسوی بیانیه هاش و موضع گیری هاش چیز دیگه ای به من میگفت حتی عملش….
    دیدم ای بابا من همش داشتم میگفتم اگه موسوی با اینا نیست چرا وقتی گروه های ضد نظام و دشمنان این ملت میگن از موسوی حمایت میکنیم ازشون اعلام برائت نمیکنه…ولی موسوی بارها اعلام برائت کرده بود ولی این اعلام برائت ها جایی توی رسانه های یک طرفه ما نداشت.تازه حتی موسوی تاکید میکرد این گروه ها مرده اند مرده سیاسی شما زندشون نکنید.
    دیدم عجب!چیزایی که کیهان میگه با چیزایی که بی بی سی میگه یکسانه ولی موسوی خودش چیز دیگه ای میگه.
    دیدم ماهایی که ادعای دیانت میکنیم خیلی بدتر از اوناییم.
    اگه اون مثل ما ظواهر دینی را رعایت نمیکردند ولی..
    اونا دیگه به خونه مراجع حمله نکردند ولی ما کردیم
    اونا اگه به مسجد لولاگر حمله کردند ماها را در حال تیراندازی به خوشون بالای اون مسجد دیدند(فیلمش هست) ولی ما بدون اینکه بهمون تیراندازی کنند به مسجد آیت الله دستغیب حمله کردیم.
    اونا به دانشگاه و خوابگاه دانشجویی حمله نکردن و خوابگاه را رو سر دانشجوها خراب نکردن ولی ما کردیم.
    اونا کارت غدیر نداشتن ولی ما داشتیم.اونم مستقیم از طرف نهاد رهبری.
    اونا تو روز روشن آدم نکشتن و بعد بگن ما نبودیم دستمون بود.
    اونا فیلمای خونوادگی و شخصی ما را پخش نکردن ولی ما کردیم.
    اونا….
    ما…..
    بدتر از همه اینکه الان یه ساله میگیم موسوی خائن و مجرم و … ولی جرات اینو نداریم که یه محاکمه علنی درباره اش داشته باشیم.چون ممکنه حرفایی بزنه که معلوم سه تو این دوسال هرچی به مردم تو نماز جمعه ها و رسانه ها گفتیم دروغ بوده.
    راستی یه سوال:
    موسوی که۲۰سال دور از سیاست بوده باید بهتر به اوضاع کشور واقف باشه یا رهبری؟
    مطمئنا پاسخ رهبریه.
    حالا یه یادآوری:
    مناظره ها را یادتون هست.موسوی میگفت دولت فساد اقتصادی بالایی دارهفآماراش دروغه و با رمالا در ارتباطه و….
    مراسم ۱۴خرداد همون سال را چی؟یه روز بعد از مناظره موسوی با احمدی نژاد.اونم یادتونه؟خدا را شکر….
    یادتونه رهبری همه این حرف ها را تکذیب کرد و دولت را تطهیر.(البته از حق نگذریم برخی از حرفای احمدی نزاد را هم رد کرد)
    خب یه دو دوتا چارتا:
    یا رهبری از این فسادها خبر داشته و تکذیب کرده که …..
    یا رهبری اطلاعاتشون درباره موضوع به این مهمی کمتر از موسوی بوده که….
    هرکدومو دوست داشتی فرض کنید.
    من اصلا انتظار ندارم این کامنتو تایید کنید ولی به همه مقدسا قسمتون میدم برای یه بار هم که شده بدون تاثیر پذیری از رسانه ها و افراد و بدون در نظر گرفتن رای ویژه برای هرکسی سعی کنید حوادث این دوسال را با دقت بررسی کنید فقط تو را به خدا به کیهان و بی بی سی اکتفا نکنید و ببینید خود موسوی هم چی میگه.
    اللهم اهدنا الصراط المستقیم.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۳۹:

    دوست عزیزم سلام
    خیلی خلاصه عرض کنم که من هرگز کیهان منبع خبریم نبوده و نیست، هرگز هم صداوسیما منبع خبریم نبوده و نیست و هرگز یکجانبه به این موارد نگاه نکردم. همون زمان هم شاید یکی از اولین کسانی بودن که بیانیه‌های موسوی رو می‌خوندم. ایکاش شما هم این شک رو همون زمان برای خودتون به وجود می‌آوردید تا از شک به یقیق برسید که این بهترین راه هست.
    در مورد بخش اول حرفتون، همون زمان هم رهبری فرمودند اینکه معتقد باشیم به صورت مستقیم اینها به خارج وصل هستند شاید اشتباه باشه، بلکه اینها کارهایی کردند که در واقع در راستای منافع غربی‌ها بوده و شاید ناخواسته غربی‌ها از اونها حمایت کردند. میرحسین فقط و فقط و فقط در مورد سازمان منافقین صریح موضع گرفت و لاغیر! انبوه دیگرانِ ضد دین و ضد ایران رو نه از خودش نروند که هیچ بلکه صراحتاً در بیانه‌ی خودش نوشت هرکسی هدفش مقابله با وضع موجود باشه یک سبز هست و عضوی از جنبش!
    دوست خوبم خودتون تفسیر کنید اینجور حرف زدن و بسط دادن یعنی چی؟ (بماند که تا صبح می‌شه حرف زد در مورد اینکه چرا میرحسینی که اینهمه دم از قانون می‌زد از عصر همون روز انتخابات شروع به بی‌قانونی کرد، چرا ساعت‌ها مونده به پایان رای گیری خودش رو برنده‌ی انتخابات معرفی کرد؟ و هزار و یک چرای دیگه که اگر مایل بودید حتماً خوشحال می‌شم با شما گفتگو کنم)

    اما بخش دوم و اطلاع رهبری از مواردی که شما به دولت نسبت دادید، قطعاً و بدون شک هیچ کدوم از این موارد مورد ادعا در دولت نهم نبوده دولت دهم اما جای حرف داره. رهبری هم هیچ چیزی رو انکار نکردند الا اینکه تهمت رمالی و جن گیری و جادوگری به دولت قانونی زدن رو، در همون جایی که تهمت به شخص هاشمی رو هم مورد اعتراض قرار دادند و در همون جایی که به احمدی به خاطر سیاه نمایی گذشته هشدار دادند. می‌بینی رفیق؟ واقعیت اینه.
    هنوزم هم که هنوزه هرگز تهمت مسخره‌ و مشمئز کننده‌ی رمالی که آقای موسوی اون رو مطرح کردند اثبات نشده و بهتره بگم چقدر بی انصاف هستند کسانی که اینجور بچگانه در مورد دولت و رمالی در اون صحبت می کنند.
    بماند هزار و یک حرف دیگه در مورد آقای میرحسین موسوی.
    و اما یک توصیه هم دارم، دوست عزیزم سعی کن اگر اینجا رو می‌خونی از همین لحظه دنبال باش و به مقدس‌ترین مقداست شک کن و البته برو تحقیق از منابع معتبر و درست و از شک به یقیق برس تا خدای نکرده بعدها با شنیدن یک حرف مخالف عقیده ایی از جایی فوری به اعتقاداتت پشت نکنی. هر نوع سوال و حرفی هم هست من در خدمتم
    موفق باشی عزیز

    [پاسخ]

    nadem پاسخ در تاريخ دی ۱۲ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۵۷:

    سلام مجدد آقای صفا
    ضد دین و ضد ایران؟مثلا؟
    در ضمن بی قانونی رو ما اول شروع کردیم.با سخنرانی عضو شورای نگهبان به جای احمدی نژاد که کاندیدا بود.
    مگه سایتای خبری ما همین کار رو متقابلا انجام ندادن و همون شب اعلام نکردن احمدی نژاد پیروز انتخابات شده.
    من که صبح۲۳ خرداد یکی از دوستام باهام تماس گرفت و پیروزی احمدی نژاد رو بهم تبریک گفت و گفت که یکی از اقوامشون که تو سپاهه بهش خبر داده که۹ احمدی نزاد با قریب۲۲میلیون رای پیروز شده.
    اما درباره فضاحت های دولت احمدی نژاد هم چیز جدیدی نیست بلکه تا زمانی که اختلافات احمدی نژاد با رهبر ی روشن نشده بود روی اون سرپوش گذاشته میشد و بیان نمیشد ولی به محض اینکه اختلافات روشن شد افشاگری ها هم شروع شد.من به احمدی نژاد رای دادم ولی اشتباه بود.
    درباره رمالی هم که چیز زیادی از دست گیر شدن رمالانی به اتهام ارتباط با برخی افراد دولت نمیگذره.
    اما با همه اینا شما هنوز به من جواب ندادید که اون همه جنایت از بی حرمتای به برخی مراجع و حمله به خونه اونا گرفته تا کشتن مردم وزدن دانشجوها چطوری توجیه میشه.جنایات کوی چطوری توجیه میشه.فقط تو رو خدا نگید عناصر خودسر که دیگه باورم نمیشه.اگه خودسرن چرا باهشون برخورد نمیشه.من خودم عضو نهاد نمایندگی رهبری توی دانشگاه تهران بودم.چند روز قبل از ۱۶ آذر به خود من آقای نصیری معاون نهاد پیشنهاد میده کارت غدیر بین غیر دانشجویان بسیجی پخش کنم تا تعداد زیادی غیر بسیجی بتونن بیان تو دانشگاه و تعداد ما بیشتر باشه تا بخش خبری ۲۰:۳۰بتونه بیاد بگه حماسه دانشجویان.که همین باعث قطع ارتباط من با نهاد شد.
    رفتم بسیج مرکز دانشگاه تهران و خودم شدم یکی از انتظامات ۱۶ آذر ۸۸ روزی که هنوز ازش خجالت میکشم.
    شدم انتظامات تا درگیری ها کم تر باشه.یادم نمیره اونا عکس امام را به عنوان نماد خودشون بلند کرده بودند نمی دونم تلویزیون با چه یقینی و اونایی که باور کردن با چه استدلالی باور کردن که عکس اما رو دانشجوها پاره کردن.شما چند روز بعدش رو هم ندیدین که چندهزار دانشجوی سبز دانشگاه تهران عکس امام رو تو دستاشون بالا گرفته بودن.
    راستی آقای صفا!
    به من جواب ندادید مجوز این همه جنایت از کجا صادر شد.مجوز این همه دروغی که من به چشم خودم خلافش رادیدم.انتظار ندارید که دم خروس را نادیده بگیرم قسم حضرت عباس را باور کنم که.
    من قریب ۱۰ سال بسیجی بودم.بسیجی شده بودم بدون اینکه اجازه دهم حتی یک ÷رونده عادی داشته باشم تا مبادا برای منافعش باشد و فقط برای دین و مردمم باشد ولی امروز خجالت میکشم.
    میدونی چرا؟
    چون تو بسیج به جای اینکه انسانیت رو ترویج بدن به جای اینکه اخلاق و دین را ترویج بدن یه مدل بت پرستی اسلامی را ترویج میدن.شما هر کاری را می تونید انجام بدید اگه ولایت حکمشو داده باشه حتی اگه اون غیر قانونی و غیر شرعی باشه حتی نیاز به حکم ولی هم نیست همین که هدفتان مقدس است پس هرکاری خواستید بکنید.حالم به هم می خورد از این که هدف بخواهد وسیله را توجیه کند.
    نگویید این چیزها را نظام قبول ندارد و این ها خودسرن که قبلا گفتم باورم نمی شود.
    همین چند روز پیش چندتا از همین نیروهای خودسر!رفتند سفارت انگلیس را فتح کنند!نتیجه اش چه بود جز عذرخواهی های مکرر.جز تحقیر در دنیا.جز شناخته شدن ایران و ایرانی به بی حرمتی به قانون های بین المللی.جز به خطر افتادن امنیت ملی و جز حتی مضع گیری هم پیمانانمان علیه ما.چه کار کردند با این نیروهای خودسر.جالب است آقای مهدی طائب گفته حمله به سفارت کار خود انگلیسی ها بوده والا ما که به دوستان بسیجیمان هم مشکوک شدیم نکند انگلیسی بوده اند خبر نداشته ایم.
    خبر دارید یک جوان را به دلیل نوشتن مرگ بر روسیه بر روی دیوار سفارت روسیه به جرم اقدام علیه امنیت ملی به۴ سال حبس محکوم کردند به نظرت با این نیروهای خودسر چه باید کرد اگر عدالتی هست؟
    اما درباره اعتقاداتم آقای صفا!
    من از شک به همه چیز در دوم دبیرستان به ایمان رسیدم.به قول شهید مطهری شک مقدس.
    در پناه حق

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱۳ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۱۶:

    سلام دوست خوبم
    من از قانون شکنی شخص موسوی حرف می‌زنم شما از اطلاع دادن پیروزی در انتخابات توسط دوستتون که اقوامش تو سپاه هست؟ این منطقیه به نظرتون؟
    شما دقیقاً با ذکر لینک بفرمایید کی و کجا شورای نگهبان بجای دکتر احمدی حرف زده؟
    منکر اشتباه در جایی که شما دارید می‌فرمایید نمی‌شم اما این دلیل نمیشه که شما این رو به دیگر موارد ربط بدید، در نه دی نشون داده شد که کسی به زور و ساندیس و ژتون نیومده. اینکه کسانی اشتباه کردند قطعاً محکوم هست با اکثرشون برخورد شده خیلی‌هاشون تو دادگاه پرونده دارند. من با اطلاع دارم این رو می‌گم. شخص رهبری هم بارها و بارها تند روی رو محکوم کردند. اولین حرفی که بعد از نه دی زدند این بود که مبدا کسی به پشتوانه‌ی این مردم تند روی کنه. اینا همش وجود داره.
    ولی شما یک مورد برای من بیارید که شخص میرحسین نسبت به لخت کردن تعداد فراوانی انسان رهگذر عادی، بسیجی‌ها و غیره تو خیابون توسط سبزها در روز عاشورا واکنش نشون داده باشه و این مساله‌ایی که فیلمش موجود هست رو محکوم کرده باشه.
    اینکه در بین سبزها انسان‌های درستی وجود داشته که معتقد هم بودند درست و این اشتباه هست که همه رو با یک چوب زدن اما قبول داشته باش اولا تعداد کسانی که بی اعتقاد به امام و اسلام بودند به شدت بیشتر هست. (همین حالا در شبکه‌های اجتماعی ما داریم شب و روز باهاشون زندگی میکنیم دیگه، می‌بینیم به چه چیزی اعتقاد دارند به چیزی خیر!).
    در ثانی شخص میرحسین و کروبی هیچ واکنشی که به تندروی‌ها نداشتند بلکه همیشه تحریک کردند. وحشی‌های عاشورا رو مرد خداجو لقب دادند. کروبی مدعی تجاوز شد وقتی گفتند سند رو کن گفت یه خانمی زنگ زده به من که نمی‌شناسمش گفته وقتی می‌خواستن دستگیرم کنن یه مامور مرد دستم رو گرفته سوار ماشین کرده و من منظورم از تجاوز اینه!!
    میرحسین رسماً رفت داخل مجلس ترحیم آدم زنده شرکت کرد و…
    دوست خوبم اولاً بین بد و بدتر ببین کدوم کار بدتر هست، در ثانی اینکه کسانی بد کردند دلیل نمیشه به پای همه بنویسی، در ثالث شما اگر از بدرفتاری و بی‌اخلاقی بدت میاد که اون ور بیداد می‌کنه. همین پیمان عارف گفتند به خاطر توهین به رئیس جمهور شلاق خورده، حکم دادگاهش موجوده که به خاطر حمل مواد شلاق خورده! و هزار و یک مورد دیگه.
    انتقاد به جمهوری اسلامی هست خیلی هم هست خیلی، ولی اینهایی که شما می‌گی و اسمشون رو می‌بری مشکلشون، مشکلات جمهوری اسلامی نیست و دلشون برای ایران نسوخته این رو دیگه نمی‌شه انکار کرد.

    [پاسخ]

  19. nadem گفت:

    آقای صفا باز هم سلام
    من برام جالبه که نه فقط دوست من که سایت های طرفدار احمدی نژاد هم این حرفو زدند.راستی جالب تر اینکه دقیقا دوست من تعداد آرای احمدی نزاد را هم قبل از شمارش درست میگه.
    اون آقایی که عضو شورای نگهبان بودن و جای آقای احمدی نژاد صحبت کردن یه شخصیت حقوقی داره وان عضو شورای نگهبان بودنشه نه شخصیت حقیقی.انتظار ندارید که با وجود این مسایل بشه به شورای نگهبان اعتماد کرد.
    اما اینکه رهبری محکوم کردند.محکوم کردن خشک و خالی درحالی که قدرت برخورد باهاشون وجود داره چه معنی داره.شما انتظار ندارید باور کنم رهبری واقعا مخالف با این تندروی ها بودن واین فقط لقلقه زبانشون نبود که اگر این گونه نبود بعد از دوسال از ماجرای کوی باید یک اتفاقی می افتاد آن هم ماجرایی که بار دوم بود که اتفاق می افتاد.
    یا موردی که عرض کردم از طرف خود نهاد رهبری برای فریب افکار عمومی(کارت غدیر که حاضرم هرجای عالم خواستید با آقای نصیری معاونت نهاد رهبری دانشگاه تهران روبه رو شوم و قسم بخورم)
    یا مسئله حمله به سفارت یا حمله به بیت مراجع و مسجد و….
    یا هزاران مورد دیگر….. :?:
    دوست عزیز حاج آقای صفا
    من نه مخالف نظامم و نه دنبال براندازی! تمام حرف من اینه که باید این اشتباهات جبران بشه.باید این مفاسدی که توی نظام هست اصلاح بشه.
    درمورد آقایان موسوی و کروبی هم من تنها چیزی را که میتونم بپذیرم محاکمه علنی این آقایونه….
    من خودم دانشجوی حقوقم و با دیدن خیلی از مسایل به هیچ وجه به دستگاه قضایی اعتماد ندارم و جز محاکمه علنی هر چیز دیگری را فریب افکار عمومی میدونم و ضایع شدن حق.
    البته نه فقط محاکمه این آقایون بلکه محاکمه خیلی از افراد دیگه مثل قاضی مرتضوی که پاش توی قضیه کهریزک گیره.
    من طرفدار مهاجرانی و چه میدونم اکبر گنجی و این خزعبلات گویی های اینا نیستم.
    من از خیلیا انتظار ندارم که رفتارشون اسلامی و دینی باشه ولی از بسیج چرا از نهاد رهبری چرا از خود رهبری چرا
    من انتظار ندارم که مهاجرانی دروغ گویی نکند ولی از تریبون نمازجمعه پایتخت ام القرای جهان اسلام چه؟آیا آنجاهم دروغ پردازی؟
    راستی میدونید خود حصر خانگی دستاویز قانونی ندارد؟
    شما میدونید که بدون محاکمه امکان به وجود آوردن هیچ گونه محدودیتی برای هیچ کس وجود ندارد؟اینا که چیزایی نیست که رهبری ازش بی اطلاع باشند.
    به من نگفتید این همه دروغ های رسانه ای که مستقیما زیر نظر رهبری است درباره دانشگاه و جامعه چگونه قابل توجیه است.
    من دیگه نمیتونم خودم رو طرفدار رهبری بدونم که این همه بی قانونی و خلاف شرع زیر نظر خود ایشون و با اجازه خود ایشون انجام میشه.
    من دیگه هرگز نخواهم گفت جانم فدای رهبر تا رویه این است.
    من رهبری را نایب امام زمان میدانستم ولی دیگه نه!
    ( راستی وبلاگ من یه زمانی توی لینکاتون بود.اون موقع که توی بلاگفا بودید و بعدش که به خاطر قطعه۲۶ اومدید اینجا.البته فعلا تعطیله)

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱۳ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۳۴:

    سلام پس رفیق قدیمی :)
    می‌فهم‌مت عزیز. قبول دارم اشتباه‌هات رو و قبول دارم برای جبرانشون باید تلاش بشه ولی این تلاش نباید منجر به افتادن در دام کسانی بشه که خودشون هیچ چیز رو قبول ندارند واین اشکالات رو دستآویز قرار دادند.
    خوشحال هم شدم که هم‌رشته هستیم . اگر دوست داشتی واسم میل بزن تا بجا بیارمت :)
    alisafaizadeh@gmail.com

    [پاسخ]

    nadem پاسخ در تاريخ دی ۱۴ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۲۹:

    خب اگه همه اینا رو قبول دارید پس چرا یه ذره هم به این مسایل انتقاد وارد نمی کنید؟
    میل هم به روی چشم.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ دی ۱۴ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۴۳:

    http://24tir.ir/?p=7657
    http://24tir.ir/?p=13241
    http://24tir.ir/?p=12206
    http://24tir.ir/?p=9756
    http://24tir.ir/?p=9452
    http://24tir.ir/?p=8675
    http://24tir.ir/?p=14923
    http://24tir.ir/?p=6225
    http://24tir.ir/?p=5397
    http://24tir.ir/?p=5092
    http://24tir.ir/?p=8138
    http://24tir.ir/?p=10820
    فکر می‌کنم اینها فقط برخی از موارد در محدوده‌ی ۵ ماه گذشته باشه.

    [پاسخ]

  20. ناشناس گفت:

    ان شاالله به برکت این ماه محرم، دسته جمعی با ارباب پوستین پوشیده در لوای ولایت فقیه با شمر و یزید محشور بشید. از اسلام دروغ و کثافت کاری و آدم کشی رو به جهانیان نشون دادین و دارین برای خودتون هورا میکشید. خون ستار بهشتی کافی است که همه تان دسته جمعی با یزید محشور بشید ان شالله.

    [پاسخ]

    رهروشهدا پاسخ در تاريخ آذر ۴ام, ۱۳۹۱ ۱۴:۲۸:

    داد بر من
    داشتم می گفتم ایشالا ها

    خدایا توبه!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: