وکیلانه » » اشتباه کردم
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
اشتباه کردم
۱۸ام, مرداد ۱۳۹۱| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۵۵]

اگر آدم برای دل‌ش وبلاگ بنویسد زیاد مشکلی نیست، اما وقتی احساس می‌کند در خصوص موضوعات پیرامون‌ش حرفی برای گفتن دارد و در وبلاگ‌ش سیاسی اجتماعی می‌نویسد انگار مجبور است کمی سریع و جسور باشد. جوان هم که باشد احساسات قاطی ماجرا می‌شود و وقتی اهل گفت‌وگو و مناظره هم باشد انگار یک نوع لجاجتِ خفیف زیر لایه‌های عقلانیت‌ش ریشه می‌دواند. از آن طرف هم مجبور است تمام فکر خودش در خصوص یک موضوع را در یک نوشته‌ی کوتاه خلاصه کند که امکان هر برداشتی از آن میسر  خواهد بود، وقتِ ویرایش و غیره هم ندارد، همه‌ی این‌ها که گفتم اما دلیل نمی‌شود!

رک و راست باید بگویم اشتباه کردم. در خصوصِ قضیه تسخیر سفارت انگلیسِ خبیث تحلیل درستی نداشتم و ثمره‌اش که این نوشته‌ی وبلاگی باشد اشتباه بوده. از عزیزانی که این نوشته موجب شد وقتی از آنها تضییع شود عذر می‌خواهم و در این شب‌های عزیز از خدا می‌خواهم به من توفیق تقوا عنایت کند که اگر تقوا باشد پشت‌بند آن بصیرت و نگاه عاقلانه خواهد آمد.

مناسبتِ این نوشته‌ هم توییتی است که از طریق اکانت دفتر رهبر انقلاب در توییتر منتشر شد: “رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان: در قضیه اخیر اشغال آن سفارت خبیث [انگلیس]، احساسات جوانان درست بود ولی رفتنشان درست نبود “.

البته بعد از آن در متنِ بیاناتِ منتشره در سایت (khamenei.ir)  چنین جمله‌ای را نیافتم!! حالا آیا من دقت نکردم یا سانسور شده یا … نمی‌دانم.

توصیه می‌کنم حتماً متن این بیانات بخصوص بخش‌های مربوط به احساسات جوانان را بخوانید.



۵۵ دیدگاه برای “اشتباه کردم”

  1. ناشناس گفت:

    مشکل اینجاست که در تحلیل خیلی دیگر از مسائل هم اشتباه می کنید.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۰:۲۳:

    اشتباه یا درست، الحمدلله اونقدر شهامت و وجود دارم که به اسمِ واقعی خودم حرفهام رو بزنم نه اینکه برای نوشتنِ یک کامنت هم نتونسته باشم یه اسمِ ولو فرضی برای خودم انتخاب کنم.

    موفق باشی عزیز

    [پاسخ]

    ناشناس 2 پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۲:۴۷:

    اقای صفا در پاسخ به ناشناس دچار اشتباهی دیگر شدید.شما نویسنده وبلاگ هستید و لذا نام واقعی خود را درج می کنید و اگر هم درج نمی کردید مهم نبود. خیلی وقتها هم نویسنده ها اسم مستعار دارند.
    با افکار شما و راه حل ها و تحلیل ها کار داریم نه اسم شما .
    در ضمن شما به نفع دولت و جریانی که بر سر کار است می نویسید ایا این شهامت است که نام خود را درج کنید؟

    [پاسخ]

    ناشناس 2 پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۲:۵۱:

    من هم قبول دارم شما دارای اشتباهات زیادی هستید.دلیلش این است در یک برهه تاریخی با فردی همراه شدید که امروز دلیل بسیاری از گرفتاریهای مردم است.ایا شما اشتباه نکردید؟
    بر علیه کسی نوشتید که هشدار داد بر علیه سو مدبریت این کاندید!با در امد نفت ما فقیر تر شدیم.لذا انچه که شما را همسو می کند با افرادی که فقر را به مردم دادند اشتباه قلمداد می گردد.فقر ارزوهای شهروندان ایرانی را از بین برد و این اشتباهی نابخشودنی است.

    [پاسخ]

    سید حسن نصرالله پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱ ۰۶:۴۹:

    این شهامت نیست، من هم اگر لباس شخصی های چماق دار پشتم بودن با اسم واقعی که سهله، به زندانی ها تجاوز می کردم بدون اینکه صورتم رو بپوشونم.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۱:۱۷:

    اگر اینو نمیگفتی خیلی تعجب میکردم. احساس می کردم امثال شما رو اشتباه شناختم:wink:

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۱:۲۱:

    جمله فوق خطاب به ناشناس شماره نمی دونم چند بود:دی

    [پاسخ]

  2. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    اولا که ماشاالله به شما بخاطر این پست چون از هر کسی بر نمیاد.
    ثانیا اینکه من هم نشنیدم توی صحبتها در این مورد. در مورد فرودگاه و رفتن به غزه رو شنیدم اما در این مورد رو نه. شاید در صحبتهای دیگه ایشون بوده نه صحبتهای اخیرشون.
    ثالثا اینکه بر فرض صحت این موضوع که این جمله فرمایش حضرت آقا هست، ما هم که حمایت کردیم همینایی که شما فرمودید..

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۰:۲۴:

    حالا منم دقیقاً نمی‌دونم چی شده ولی تجربه نشون داده چیزی رو که سایت منتشر نکنه صداوسیما هم یه جوری حذف‌ش می‌کنه که عمراً کسی متوجه بشه :)

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۱:۲۰:

    بله. منم می دونم. ولی خب مگه توی توئیتر از طرف دفتر ننوشتن؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۲:۴۵:

    بله از طرف دفتره

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۲:۵۷:

    پس نمیخواستن پخش نشه یا حذف بشه.

    [پاسخ]

    ناشناس 2 پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۲:۵۷:

    مواضع شما رفته رفته به سمت انتقاد جدی می رود .اتهام سانسور زدن به سازمانی که ریسش ادعای ولایت مداری دارد معنیش چیست؟
    اقای صفا امروز شما نگاهتان به گفته های رهبر مذهبیتان است.اگر اعتراف به اشتباه می کنید در اثر این مورد است.
    ولی تاخیر است بین روی دادن اشتباه و متوجه ان شدن!هزینه ای که در این تاخیر متوجه منافع ملی می شود راچگونه جبران می کنید؟

    [پاسخ]

    ناشناس 2 پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۳:۲۱:

    محمد جواد محمودی در تلویزیون در بحث علل کاهش جمعیت و کم شدن زاد و ولد به همه چیز اشاره می کند به جز ان علتی که ۹۰ درصد موثر است!خانواده ای که مسکن کوچک دارد.برای پرداخت کرایه همین مسکن دچار مشکل است کجا چهار فرزند را نگاه دارد؟
    ایا فکر می کند مردم ایران حیوان هستند که در طویله توله ها را هم نگاه دارند؟واقعا حرص خوردم.وقتی زوج جوان می بینند که شکم خود را سیر نمی توانند بکنند لباس نمی توانند بخرندهزینه پزشک را نمی توان پرداخت چگونه ممکن است به فکر زاد و ولد بیافتند؟ ایا مسولین این شرایط را می بینند؟یا وضع مالی خودشان مانع تشخیص مشکلات شهروندان است؟اقای صفا چرا موضع نمی گیرید در برابر این موضوع ؟ایا موافق داشتن ۴ فرزند در اپارتمان۴۰ متری هستید؟

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱ ۲۳:۵۹:

    در طبیعت موجودی وجود دارد به نام “مگس”. این موجود علاقه زیادی دارد به زباله و کثافات. جالب اینجاست که هر وقت به زباله ای نزدیک می شود صدای وزوزش بلندتر و بلندتر می شود. گاهی بعضی انسان!ها هم اخلاقی شبیه مگس پیدا می کنند. در شرایطی که در اطرافشان خوب های زیادی وجود دارد دوست دارند دنبال زشتی ها بروند. و وقتی به این زشتی ها می رسند جوری سر و صدا راه می اندازند که انگار چه کشف کرده اند.
    بارالها! ما را از اخلاق مگسی دور بفرما. آمیییییین!

    [پاسخ]

    ناشناس 2 پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۰۸:۲۹:

    در فرهنگ محاوره عامه مثالهایی وجود دارد از پررویی کسانی که انحراف اخلاقی دارند و وقتی از فعل فساد خلاص می شوند مابقی را متهم می کنند.شرم کنید از این وقاحت و پررویی!

    [پاسخ]

    عابر پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۴:۳۰:

    ببین کی از وقاحت حرف میزنه

    [پاسخ]

    ناشناس3 پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۰:۰۵:

    بارالها! انسان های متوهم را هم شفا عنایت فرما..
    همه مریض های اسلام را شفا عنایت فرما.

    [پاسخ]

  3. سلام
    آخ که چقدر این متن دلپذیر بود
    آخ که چقدر الان خوشحالم:)

    شکر که هستید و خدا انشاء الله حفظتان کند و بر ایمانتان بیفزاید

    [پاسخ]

  4. خئلی جسارتا منو ببخشیدها
    ولی
    چه شیر تو شیری شده این ناشناس بازی

    خو ناشناس
    ینی فک می کنی اسم بنویسی یا ننویسی فرقی در ماجرا می کنه؟ شما اصن بنویس باراک اوباما کامنت بده
    واسه ما بیشتر از اسم شما رسم شما مهمه
    والا

    [پاسخ]

  5. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام بر اهالی باصفای حزب الله.
    دم شجاعتتان درد نکنه.
    چه قدر ولایت پذیری لذت بخشه.
    خدایا بی نهایت بار شکرت برای ولی مقتدای حزب الله.
    اولین جمله های سخنرانی دل آدم رو می لرزوند.اصلا همه جانشان را آورده اند برای شنیدن حرفهایتان.آقا بفرمایید و البته دعایمان کنید که مطیعان خوبی باشیم.
    یا حق

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۶:۰۰:

    کاملا موافقم. ولایت پذیری واقعا لذت بخشه. خدایا شکر

    [پاسخ]

  6. سرباز گفت:

    شاید بهتر بود در جواب ناشناس(کامنت اول) می نوشتید:
    “الحمدلله اونقدر شهامت و وجود دارم که وقتی اشتباهم رو فهمیدم به اشتباهم اعتراف کنم و سعی کنم ادامه پیدا نکنه.”

    [پاسخ]

  7. الفبا گفت:

    سلام به همه دوستای خوبم
    التماس دعا

    [پاسخ]

  8. ناشناس شماره ۹۹۹۹۹۹۵ هستم

    خواستم بگم که ما بیشماریم
    واسه همین هی شماره جدا میزنیم با هم قاطی نشیم
    چرا آخه شما نمیتونین قضاوت به جا داشته باشید؟

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۵:۵۹:

    :mrgreen: :mrgreen:

    [پاسخ]

    ناشناس3 پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۷:۳۳:

    لطفا به همان متنی که در رابطه دفاع از حمله به سفارت انگلیس است که خود آقای صفا گذاشتند مراجعه کنید
    و پیام های خود را یک بار کامل مطالعه بفرمایید!

    [پاسخ]

    رهروشهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۸:۳۳:

    خب به نظرم اون پیام ها ربطی به بیشمار بودن ما یا شما نداشت

    صرفا دفاع از عقیده و عملی بود که در زمان خودش درست به نظر می رسید و ما ازش دفاع کردیم:)
    و حالا هم که حرف سید و مولا و رهبرمون رو شنیدیم معنای اشتباه کردن رو متوجه شدیم
    یکی از زیباترین و قشنگ ترین حسهای زندگی زیر سایه ولایت ولی فقیه اینه که به آنچه میدانی عمل می کنی و تا زمانی که معلمی به این تدبیر و بزرگی داری از چنین جسارتی وحشتی نداری
    تحلیل می کنی و نظر می دهی و اطلاعات ذهنی ت رو کنار هم میگذاری و خوشبختی کامل در اینه که وقای متوجه اشتباهت شدی چون همون معلم بهت اشتباهت رو تذکر داره سرخوش از آن که چیزی آموختی اشتباهت رو می پذیری
    اسفند ۹۰ چنین متنی نوشتم
    http://forasalkhair.mihanblog.com/post/archive/1390/12
    و بعد آقایم و رهبرم در سخنرانی سال نو در حرم رضوی به من آموختند که منصف باشم و نکات مثبت و منفی رو یک جا ببینم؛ نتیجه این درس شد این متن
    http://forasalkhair.mihanblog.com/post/193
    ===
    من خیلی خیلی خیلی خودم رو خوشبخت میدونم و شکر این خوشبختی رو هم به جا میارم:)
    از همه کسایی هم که کامنتام در اون پست ذیل توضیحات آقای صفا شد، مثل خود آقای صفا عذر میخوام
    :)
    و چنین رهبری ما داریم
    شکر به خاطر ولایتش و محبتش و وجودش و حضورش و تدبیرش و عشقش

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۸:۵۵:

    من خیلی خوشحالم که با چنین انسانهای نابی دوستم. ولی خدائیش من رفتم کامنتها رو خوندم طبق معمول بحث بر سر مساله تا یه جایی بوده. بعد بحث رسیده به تقلب و پرروبازی بعضیا. من برای اون کامنتها عذرخواهی نمی کنم.

    [پاسخ]

    رهروشهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۹:۰۱:

    خب من فقط کامنتای خودم رو خوندم و ندیدم چنین چیزی رو:)
    اما اگه بوده بعله که عذر نمیخوام
    من صرفا از درست دانستن تام و تمام ورود دانشجوها به سفارت عذر میخوام
    اونم چون آقا گفتن که کار غلطی بود و اشتباه واجب العذرخواهی!!!! است

    [پاسخ]

    علی پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱ ۱۲:۰۰:

    خوب این نشون میده شما آدم باشعوری نیستی. از این ببعد بهتره منتظر باشی اول آقا فرمان بدهند بعد عمل کنید، نه سر خود و این همه هزینه روی دست نظام بگذارید. رفتن در سفارت انگلیس باعث شد آمریکا به هدفش یعنی تحریم نفت ایران راحت تر برسه و حالا مردم باید ۲ ساعت توی صف مرغ بایستند.

    [پاسخ]

    رهروشهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱ ۱۵:۴۰:

    بله بله بله
    مرغ عزیز
    مرغی که هم تو عزا میخوریم هم تو عروسی
    حالا شد شاخص اقتتصاد ایران
    دولت بححححححححححححححححححححححران زده انگلیس جفت پا پرید وسط بازار مرغ و مردم دو ساعت توصف وایسادن
    :)

    [پاسخ]

    علی پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۱ ۱۱:۳۹:

    شما مثل اینکه وضع مالیتون خوبه و فشار گرانی را احساس نمکنی! به نظرم اسمتون را عوض کنید بهتر است. شهدا شهید نشدند که یک عده مفت بخورند و ما زیر بار گرونی سرویس بشیم. در ضمن چرا میزنی به مسخره بازی رهرو شهدا؟ اشتباه کردی سکوت کن ما به اندازه کافی مشکل داریم که حوصله دلقک بازی را نداشته باشیم

    [پاسخ]

    رهروشهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۱ ۱۹:۴۴:

    من دلقک بازی نمی کنم
    شما مسخره بازی می کنین که دعوای بین یه سری آدم تو داخل رو به انگلیس ربط میدید
    انگلیس اگی می فهمید با موضوعی مثل مرغ میتونه مشکل ایجاد کنه خیلی پیش میکرد
    وقتی یه عده هستن که نمیذارن محموله کنجاله شون که غذای مرغه ترخیص بشه و تو گمرک احتکار می کنن احتیاجی به دخالت خارجی نیست:)
    شما هم اگر میخواید جواب منطقی بشنوید منطقی حرف بزنین

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۱ ۲۳:۱۹:

    جناب علی باشعور. جواب ما رو ندادی!

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱ ۱۶:۰۶:

    جناب علی؛ میشه لطفا از اونهمه شعورتون استفاده کنید و بفرمایید آمریکا چرا ایران رو تحریم می کنه؟

    [پاسخ]

    ناشناس2 پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۱ ۰۰:۳۹:

    ا
    چنانچه جماعتی فاقد هوش ذکاوت و شعور باشند منابع خدادای را هم ظایع می شود.همان چیزی که متاسفانه درایران روی داد .به جای پاسخ دادن به این تخریب ها به دنبال نفوذی و جاسوس گشتید وتهمت زدید .حال نادانی سفره مردم را هم خالی کرد و انها را عصبانی .
    کدام انسان با هوشی فرصت های خود را ازبین می برد . در قرن حاضر که دیتا در حجم بالایی برای شهروندان ارسال می شود در ایران سعی می شود انها نسبت به فکرکردن بدبین نماییم و سپس فرد دیگری به جای انها فکر کند .شما با افتخار به این موارد اشاره می کنید و جوامع ازاد را متهم به فساد پنهان و اخرو عاقبت بد می دانید .ولی هر گز نمی گویید که جرا اکثر مردم به فکر مهاجرت می افتند در ایران

    [پاسخ]

    ناشناس2 پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۱ ۰۰:۴۲:

    یکی از موارد مشکوک تفکر شما بد نشان دادن احزاب سیاسی است .تا جاییکه احزاب را مساوی با حرکت شیطان می اورید.ولی مشخص است که احزاب در مقابل قدرت طلبی می ایستند .چرا متوجه نمی شوید که از چیزی دفاع می کنید که اساسی ندارد .

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۸:۱۷:

    میگم رهرو جان الان که رفتم اون پست رو دوباره خوندم دیدم چقدر اون پست هم ناشناس داشته :wink:

    [پاسخ]

    رهروشهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۸:۳۸:

    ا؟ واقعا؟
    :دی
    دست گلشون درد نکنه
    والا
    :wink:

    [پاسخ]

    ناشناس 2 پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۱ ۰۸:۰۳:

    پس از ۳۴ سال امروز دنیا تجربه حکومت دینی را در ایران می بینند.اگر فرض را بگذاریم بر اینی که حکومت دینی می تواند نجا ت بخش جوامع باشد چه کسانی باعث شدند که کشورهای دیگر علنا بگویند مثل ما نخواهند شد ؟اینها هم در مورد مردم و هم در مورد دین جفا کردند.
    نتایج فعلی و فشارهایی را که به مردم وارد می شود و ارزوهایی که از انها بر باد داده شد بر عهده کیست؟

    [پاسخ]

  9. من گفت:

    توییتر مگه عامل استکبار و انقلاب نرم و رنگی و جنبش سبز و … نیست؟ توییتر مگه فیلتر نیست؟ مگه استفاده از فیلتر شکن حرام نیست؟ نکنه شیلنگ مجزای اینترنت دارن توی دفتر؟! لطفا نظرتون رو در این مورد بفرمایید.

    با تشکر

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۵:۳۵:

    عزیز دلم توییتر از اینجا فیلتر نیست
    https://embr.in/index.php
    ذیل هر توییت هم مشخصه که از چه طریقی توییت شده، توییت مذکور هم از همین embr ارسال شده

    [پاسخ]

    من پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۷:۲۷:

    مرسی از جوابتون.

    ولی به نظرتون این قابل قبوله؟ یعنی شما می‌فرمایید که دسترسی به سایتی که از نظر نظام دسترسی بهش ممنوع تشخیص داده شده (و طبق نظر رهبر جایز نیست) از طریقی که بهش فیلترشکن نگن صحیحه؟ خنده دار نیست این؟ فکر کنم دیده بودم که شما هم به خیلی از فیلترینگ‌ها انتقاد داشتید، اما با توجه به برداشت من از عقایدتون، قانون نظام مقدس (مخصوصا قسمتیش رو که رهبر هم به صورت شفاف بهش اشاره کرده) رو که نمی‌شه پیچوند،‌ یا می‌شه؟

    پیشاپیش ممنون.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱ ۱۷:۴۷:

    خوب من و برخیای دیگه داریم از این سایتی استفاده می‌کنیم که فیلتر نیست، ضمن اینکه رو گوشی منم یه اپ دارم که فیلتر نیست، اگر استفاده ازش مشمول این می‌شد که شما می‌فرمایید باید فیلترش می‌کردن خوب.

    [پاسخ]

    ناشناس2 پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱ ۱۴:۱۷:

    برخی عاشق یک هنرپیشه می شوند و حتی خودکشی می کنند .
    اینکه لحظه به لحظه عشق به رهبر مذهبی پیدا کنید
    هیچ موردی منفی ندارد ولی اگر بخواهید به واسطه این مورد زندگی شهروندان را نابود کنید مشکل پیدا می شود .
    سوال و انتقاد این است که چگونه فضای جامعه ما که مشکلات اقتصادی بیشمار برای مردم به وجود اورده اجازه اختلاص و ثروت اندوزی و بی انضباتی پولی داده می شود؟چرا اینجا به دنبال مسول نمی رویید؟ایا همین جا نخواندید که در ابتدای انقلاب شهردار تهران را به جرم ایجاد ترافیک و جلوگیری از پیشرفت امت اسلامی مفسد اعلام کردند؟به جای دری وری گفتن دفاع کنید.

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۱ ۱۵:۳۲:

    در طبیعت موجودی وجود دارد به نام “مگس”. این موجود علاقه زیادی دارد به زباله و کثافات. جالب اینجاست که هر وقت به زباله ای نزدیک می شود صدای وزوزش بلندتر و بلندتر می شود. گاهی بعضی انسان!ها هم اخلاقی شبیه مگس پیدا می کنند. در شرایطی که در اطرافشان خوب های زیادی وجود دارد دوست دارند دنبال زشتی ها بروند. و وقتی به این زشتی ها می رسند جوری سر و صدا راه می اندازند که انگار چه کشف کرده اند.
    بارالها! ما را از اخلاق مگسی دور بفرما. آمیییییین!

    [پاسخ]

    ناشماس 2 پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۱ ۱۹:۱۷:

    اقای شریعتمداری مدیر مسول روزنامه کیهان علاقه بسیاری دارند که از زندگی حیوانات برای مباحث و مناظره ها مثال بیاورند.علت روی اوردن به زندگی حیوانات در مباحث جدی نبود تفکر و عدم مهارت کافی درموضوع بحث کردن است.از سویی این کارموجب سیک شدن شخصیت افراداست.مقایسه زندگی انسان با حشرات از سوی مدعیان ارزش در این سایت نیز از شباهت عجیب این عدالت مداران حکایت دارد .

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۱ ۲۳:۱۸:

    بعد جریان کلیله و دمنه چیه؟ عجب نویسنده سبکی داشته!! :wink:
    این شعر روبهی قالب پنیری دید هم عجب شعری بود که چون تفکر و عدم مهارت در موضوع بحث بوده سروده شده!! شخصیت شاعرش هم خیلی سبک شد. :wink:
    در ضمن من کجا و جناب شریعتمداری کجا. از لطف شما ممنونم که بنده رو تا سطح ایشون و کتابها و اشعار قدیم حکمی پارسی بالا آوردید. :wink:
    ضمنا بارالها! ما را از اخلاق مگسی دور بفرما. آمیییییین!

    [پاسخ]

  10. ناشناس گفت:

    چوپان عصایش را بالاگرفت …گوسپندان از سویی دیگر رفتند.

    [پاسخ]

  11. به گزارش روابط عمومی مجمع خادم الشهداء شهرستان دزفول،اولین پاسداشت شهدای دزفول در نهضت جهانی اسلام، همزمان با روز بین المللی مقاومت اسلامی درایام الله ماه مبارک رمضان برگزار میگردد.این برنامه ضمن معرفی بعضی ازشهدای بعضی کشورهای اسلامی به معرفی شخصیت دوتن ازشهدای شهرستان دزفول که خارج از مرزهای ایران اسلامی و در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رسیده اند می پردازد.
    سردار شهید حاج عبدالحمیدبادروج که در حادثه حج خونین سال ۶۶در مکه معظمه به شهادت رسیدند.
    شهیدمحمد حسن اثنی عشری که این شهید بزرگوار در فلسطین اشغالی و در راه آزادی قدس شریف وحمایت از مردم مظلوم قبله اول مسلمین جام شهادت سرکشیدند.
    زمان :دوشنبه شب ساعت ۲۱:۳۰
    مکان: دزفول،خیابان نشاط، سالن کانون ایثار

    [پاسخ]

  12. سلام
    خوشحال میشم نظر شما رو در رابطه با نماهنگ صوتی بدونم
    http://ingholt.ir/?p=362

    [پاسخ]

  13. سوسو گفت:

    سلام.تعریف وتمجید از شما جای خود.
    .
    اما از یه نکته لطفا هیچ وقت غافل نشیم.پای فشردن روی موضع یا حرفی و اصرار بر اون تا زمانی که خود ِرهبر انقلاب اون رو منع کنند راه و روش خوبی نیست.
    گرچه خدا رو شکر خیلی هم اتفاق نمیفته اما چه بسا همین رفتار های کم هم باعث دفع کسانی بشه که از حقیقت اطلاع درستی ندارند و اتفاقا برای اونها نوشتن هم مهمه چون مهمان خوان گسترده ماهواره و ضد انقلاب می شوند.
    اینجا نوشتم چون می دونم افرادی مثل شما یا آقای حسین قدیانی و … شاخص هستید بین بچه های مذهبی.از شما به خاطر توانایی درک و تحلیل توقع بیشتری هست.
    خیلی مهمه که اون اتفاقی که نوشتید یعنی احساسات جوانی غلبه نکنه بر نوشته ها.
    طبیعتا حضرت آقا ریز کار های ما رو نمی تونن تذکر بدهند.
    من جزو کسانی هستم که آدم های بزرگ وتوانابا سعه صدر اون رو جزو ارادتمندان این نظام اسلامی کرده اند.
    هر چقدر سعه صدر و عقلانیت بیشتر حکمفرما باشه طبیعتا افراد بیشتری پی به این حقیقت ناب می برند ودشمن بیشتر ناامید میشه.
    و من الله توفیق.

    [پاسخ]

  14. سوسو گفت:

    این دوتا انتقاد رو هم مد نظر داشته باشید لطفا:
    .
    ۱ولی تاخیر است بین روی دادن اشتباه و متوجه آن شدن!هزینه ای که در این تاخیر متوجه منافع ملی می شود راچگونه جبران می کنید؟

    ۲شما به نفع دولت و جریانی که بر سر کار است می نویسید ایا این شهامت است که نام خود را درج کنید؟

    بدون اینکه به گوینده اون توجه داشته باشید.
    البته زمان ثابت کرده که حکومت اسلامی تهدیدی برای نظر مخالف نیست.چه بسا پلیسش هم کتک می خورد!!! اما طبق آنچه در مورد خودم نوشتم به این نکات هم توجه کنید.
    موفق وموید به تاییدات الهی باشید :)

    [پاسخ]

  15. سلام
    در خصوص این جمله رهبری و حواشی پیرامون آن با مطلبی تحت عنوان “قلب واقعیت یا سانسور مسئله این است !!!” در وبلاگ همسازی منتظر نظرات شما هستمhttp://hamsazi313.blogfa.com
    /

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: