وکیلانه » » استفتائی تازه از ره‌بر حکیم انقلاب برای بلاگرها + یک نکته
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
استفتائی تازه از ره‌بر حکیم انقلاب برای بلاگرها + یک نکته
۲۰ام, مرداد ۱۳۹۰| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۹۸]

.

وبلاگ زیاد می‌خوانم، خیلی زیاد. اما اصلاً‌ عادت به کامنت گذاشتن ندارم. در عین حال چند وقتی است بر خودم لازم دیدم که هر وقت، هر کجا، چیزی دیدم که خلاف شرع و اخلاق بود، بنا بر وظیفه دینی با یک کلیک، خصوصی  یادآوری کنم که لطفاً اخلاق فراموش نشود!

در ۲ مورد مصرانه، پیگیر تذکر هم می‌شوم. اول، جایی که تهمتی به کسی زده شده باشد، دوم، جایی که به اسم مقابله با بدحجابی، تصاویر بدحجابی منتشر شده باشد. در خصوص مورد دوم، یک‌بار همین‌جا هم نوشتم که : روشنگری یا اشاعه فحشا و تجاوز به حریم شخصی ؟!

مکرر هم در گودر، نوت شر کردم. اما متاسفانه با جماعتی طرف هستیم که یا نمی‌فهمند یا خود را به نفهمی زده اند. کار زشت آنها در انتشار چنین تصاویری نه تنها تجاوز به حریم خصوصی دیگران، اشاعه فحشا، به گناه انداختن سایرین و قبح زدایی از بدی‌هاست، که بلکه دهن کجی به اخلاقیات، انسانیت و شرافت هم هست و از همه مهمتر موجب تنگ شدن فضا برای کسانی است که به واقع درد دین دارند.

دلم می‌خواست از نیت خیر این دوستان و غیرت دینی‌شان هم بگویم، اما اصرار و پافشاری آنها بر یک کار زشت و آوردن عذر بدتر از گناه برای این اعمال، منصرفم کرد. چون بالاخره همانگونه که باید در مقابل بی حجابی و فساد غیرت داشت، باید در مقابل “بی منطقی” و “سطحی نگری” و “دین را ساده انگاری” و “خراب کردن اسم دین” هم غیرت داشت.

القصه،زیاده طول ندهم. بعد از همه‌ی اینها تصمیم گرفتم حالا که از زبان ما قبول نمی‌کنند، همین مطلب را از ره‌بر حکیم انقلاب سوال کنم. با هم سوال من و پاسخ (فتوای) معظم له را مطالعه می‌کنیم :

سوال:
با سلام و عرض ادب
اخیراً برخی دلسوزان، جهت مقابله با بدحجابی، تصاویر بدحجابی در اماکن عمومی را در اینترنت قرار می‌دهند و در توجیه این کار بیان می‌کنند که می‌خواهند از این طریق تذکر به مسولین داده شود تا فکری کنند.
با توجه به عدم رعایت حدود اسلامی در این تصاویر و مفسده دار بودن آنها، تهیه و انتشار چنین تصاویری چه حکمی دارد.

پاسخ :
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
تذکر لازم است و معقول به مسئولین براى انجام وظایف‌شان مطلوب و شایسته است؛ لکن در فرض سؤال پخش تصاویر مفسده‌انگیز که نوعى اشاعه‌ى فحشا است آن هم در سطح عموم جامعه، خود نوعى امر منکر و خلاف شرع است و این‌گونه امور باید از طریق مراجع ذى‌ربط پى‌گیرى شود.

موفق و مؤید باشید

برای بهتر دیدن، روی تصویر کلیک کنید. این از این!

دیروز هم ره‌بر دانای انقلاب در پاسخ به درخواست یکی از دانشجویان درباره طرح دیدگاه‌های انتخاباتی فرمودند: “وقت طرح و بیان مسائل انتخاباتی هنوز نرسیده ! و انشاءالله در آینده بیان خواهد شد.”

و نیز :
“بر مبنای منطق اسلام، قطعاً نمی توان به صرف اتهام، اصطلاحاً دست به افشاگری زد.” ایشان خاطرنشان کردند: “حتی در مواردی که جرم اثبات شده است بجز مواردی که نفسِ افشاگری، دارای مصلحت و فایده است، اسلام اجازه افشاگری نمی دهد چرا که با این کار خانواده و وابستگان مجرم، بدون هیچ تقصیری، دچار آسیب می‌شوند.”

حالا هی برو مثل کلاس اولی‌ها بنویس “قالیباف” برای ست کردن لباس‌ش با پرده‌ی اتاق‌ش مشاور گرفته، یا “لاریجانی” به فلانی پول داده که براش در فلان جا خونه بخره!



۹۸ دیدگاه برای “استفتائی تازه از ره‌بر حکیم انقلاب برای بلاگرها + یک نکته”

  1. هومن گفت:

    حفظ ابروی افراد و رعایت حقوق مردم …حتی مجرمین نشان از تمدن و پیشرفتگی جامعه دارد .و این را بدانید که اگر به حقوق مجرمین احترام بگذاریم ….خیلی از انتقادات خاموش می شود .
    ایا بیاد می اورید لباس زنانه کردند بر تن دانشجویی که اقدام به سخنرانی سیاسی کرده بود ؟
    چقدر خوب است …روزهای بد اخلاقی و تهمت زدن به دیگران پایان پذیرد .این اخلاق چنان باعث سرگرمی ایرانیان شده که حتی در ادارات …کارمندان از گرفتاری هکاران خود شاد می شوند و اگر تخلفی صورت گیرد …با یک کلاغ …چهل کلاغ کردن…طرف را قبل از اثبات جرم …مجازات می کنند .فرهنگ ایرانی چرا تنزل یافته ؟
    در تریبون نماز جمعه می شنویم که تهمت گرفتن دلار …به مخالفین سیاسی زده می شود .ولی پس از ان ماجرا دنبال نمی شود .
    شاید خیلی از موارد هم تهمت باشد به اقای احمدی نژاد.مانند فالوده خوردن با جن ها ..
    البته خود ایشان هم گفتند بعید است که مکانیزنم انتخاباتی امریکا اجازه دهد یک سیاهپوست بشود ریس جمهور …یعنی سیستم انتخاباتیشان فاسد است …ولی اینطور نشد .

    [پاسخ]

    نیما پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۴۱:

    جالبه که بیشترین تهمت ها و دروغ علیه دولت مظلوم و انقلابی زده شده است، اما مثال شما فقط به دفاع از قالیباف و لاریجانی برمی گردد!
    برادر گرامی، طبق فتوای رهبری معلوم است که گناهکارترین گروه ها مخالفان گسترده تهمت زن علیه دولت هستند که رهبری عزیز هم بارها، ناراحتی خودشان را از آنان نشان داده اند. اما به گوش ولایتندارشان نمی رود.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۵۵:

    احتمالا منظور شما با من بوده و اشتباهی در پاسخ به هومن جان نوشتی.
    خوب خدا رو شکر نمردیم و برچسب ضدیت با دکتر احمدی رو هم دشت کردیم. اینهمه گفتن مشایی چی، حالا شما هم بگو ضد احمدی. این به اون در :)
    از شوخی گذشته به قدر کافی به آقایونی که دولت رو له می کنن گفتیم. اینجا بحث تبلیغات زودهنگام انتخاباتی و روشهای غیر درست اون بود و البته خوشحالم که شما به درستی دولت رو مظلوم خطاب کردید.

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۴۳:

    ایووووول هومن
    اینو خوب اومدی
    فالوده خوردن با جن ها :lol: :D :P

    [پاسخ]

  2. سلام.
    آقای ما گرفتار مدعیان شدند. همین مدعیان با رفتار و گفتارشان بزرگترین ضربه ها رو وارد می کنند.

    [پاسخ]

  3. سبز گفت:

    مرگ بر …..

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۵۰:

    یحتمل منظورتون ضدولایت فقیه بوده :)

    آفرین
    مرگ بر ضد ولایت فقیه

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۲۷:

    ما هم میگیم مرگ بر ضد ولایت فقیه :)

    [پاسخ]

  4. وارث گفت:

    سلام همسنگر
    به موضوع جالبی اشاره کردید با اون استفتاء
    موضوعی که فکر ما رو درگیر کرده بود ولی حواسمون نبود از آقا بپرسیمش.
    صحبتهای آقا در مورد افشا نکردن رو قبلا هم شنیدم ولی هنوز نتونستم درست درک کنم که منظورش به مفاسد سیاسیه یا مفاسد اقتصادی یا جرائم ساده مثل آفتابه دزدی.
    شما یه چیزی بگید بلکه ما هم متوجه بشیم.
    ولی اون بحث انتخابات رو که آقا گفتن دست نگه دارید قبول دارم ولی نمیدونم چرا اونهایی که باید دست نگه دارن دست نگه نمیدارن.
    موفق و موید باشید زیر سایه آقا امام زمان و در رکاب امام خامنه ای

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۵۰:

    ببینید بزرگوار به قول یکی از اساتید، حلال و حرام در اسلام متری و کیلویی نیسیت. حلال حلال است و حرام حرام. احکام مروبط به آنها ربطی به کوچکی و بزرگی شان ندارد.
    هر جرم و اتهامی چه کوچیک؛ چه بزرگ مشمول همین قاعده اس.

    [پاسخ]

  5. سلام
    چه کار خوبی کردید

    ای کاش یاد بگیریم که همیشه به جای بحث و جدل از آنکه فصل الخطابمان است( حالا هر کس که مجع تقلید ماست) سوال کنیم

    و چه خوب که رهبری داریم از جنس نور که هر کجا به سوالی و مشکلی برخوردیم با نگاه به فرمایشات ایشان راه را می یابیم..

    ممنون بابت این پست

    [پاسخ]

  6. ن.خ گفت:

    lدمت گرم سردار! :D
    رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن انتقاد شدید از عملکرد شورای امنیت سازمان ملل متحد در بی توجهی به آزادی خواهان انگلستان و حمایت از حکومت مستکبر این کشور گفت: از شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل هم که کارکردش فقط حمایت از مستکبران و تصویب قطعنامه علیه آزادی خواهان است انتظاری نیست که از محرومان انگلیس دفاع کند. اما اگر مجمع عمومی سازمان ملل تصویب کند سازمان بسیج آماده است تعدادی از گردان های عاشورا و الزهرا (س) را به عنوان نیروی پاسدار صلح و حائل میان نیروهای سرکوبگر رژیم پادشاهی و مردم انگلیس به لندن لیورپول و بیرمنگام اعزام کند تا ناظر بر اجرای حقوق بشر و به عنوان نیروی بازدارنده از اعمال خشونت انجام وظیفه کند.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۵۶:

    امروز ویدیویی در یکی از کانالهای خارجی دیدم که …یکی از همین افراد که در حال مبارزه با حکومت سلطنتی انگلیس است به همراه دوستانش …جلوی جوانی را می گیرند و محتویات کیفش را خالی می کنند و سپس اجازه عبور به او می دهند .دوستانی که به فکر مقابله با بی بی سی فضول هستند …مراقب افتادن در دامی نباشند که متوجه انهاست .اینها ظاهرا همانطور که مجری ان شبکه می گفت نه هدفی ازادی خواهانه دارند و اصلا هدف ندارند !و در حال غارت و سرقت هستند .
    هرچند که مسولیت زندگی اینها به عهده دولت انگلیس است …ولی بیاد بیاورید که تا دولت خودمان به وظایفش اعتراف نکرده …نمی توان به انها ایراد گرفت .

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۱۶:

    ببخشید یه سوال بی ربط می پرسم. کاملا بدون غرضه.
    حکمت این “…” ها میان جملات شما چیه؟ هر چی فکر می کنم هیچ دلیلی نداره. یعنی اصلا جاش نیست.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۸:۰۶:

    من زمانی پی بردم که شما متنی را می نویسید که با لحن محاوره ای خودتان تنظیم شده و طرفی که می خواند به دردسر می افتد زیرا اغلب جملات نمی تواند مانند محاوره مکث داشته باشد .و بدون مکث خواندن مشکل می شود .نقطه چین برای من جای خای کلمات و یا چیزی شبیه ان نیست بلکه سکوت و یک نوع جدا شدن جملات است بدون اینکه در جملات و مفاهیم یک نوع درهم امیختگی به وجود اید .مثل زمانیکه ما حرف می زنیم و چند ثانیه سکوت …..نوشتن نمی تواند حالات فرد را منتقل کند و از این رو در متن های عادی ضعف بسیاری است .

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۶:

    خوب این هدف با کاما هم بدست میاد.
    نیازی به نقطه چین نیست. کلا ادبیات جدید اختراع کردید دیگه. ایول.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۴۷:

    این اختراع ادبیات جدید نیست .ادبیات جدید شامل اصطلاحات غیرعادی مانند ایول است .در غیر این صورت ایجاد مشخص سکوت طولانی تر در اینجا بیشتر از این سرمنشا می گیرد که خواننده کم مهارت قادر به خواندن صحیح نمی باشد و لذا جملات از هم جدا می شوند .
    تایپ نمونه شفاهی باید دارای سکوت بین جملات باشد .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۴۹:

    با عرض معذرت البته.
    جناب آذرخش به نظرم هر کسی حق داره هر جوری که دوست داشته باشه بنویسه
    اشکالی که شما وارد کردید درست نیست .
    بالاخره ایشون هم اینجوری راحت تره

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۵۲:

    خدمت جناب هومن باید عرض کنم موافق نیستم با صحبت هاتون و اگه دلیل شخصی می آوردید مثلا اینکه اینجوری دوست دارید بنویسید و راحت تر هستید منطقی تر بود.
    اما خدمت آقا رضا، برخلاف چیزی که بالا گفتم بحث دلخواه نویسنده نیست. مسئله خواننده است که با این مکث ها دچار مشکل می شه. طبیعتا عنوان خواننده کم مهارت به من به عنوان یک روزنامه نگار، ویراستار و کسی که هر روز کتاب می خونه و مطالعه می کنه، اطلاق نمی شه اما از این بعد نخواستم صحبت کنم.
    جماعتی که به شکل افراطی سنگ زبان پارسی و نژاد آریایی رو به سینه می زنه و از استفاده یک کلمه عربی در جملات حرص می خوره باید بیشتر از اینا قواعد و قوانین زبان پارسی رو رعایت کنه.
    آقا هومن نفرمایید که شما جزو این جماعت نیستید.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۲۶:

    مثل اینکه ول کن نیستند !نمی دانم جواب کسی را که دیدش به نقطه گذاشتن من سیاسی است را چگونه بدهم ؟چند نقطه …عربی نوشتن نیست !!خیانت به ادبیات نیست !!سلاموعلیکم غلیظ عربی نیست !!بله ما مدعی پاسداری از زبان پارسی هستیم و شما ظاهرا از این موضوع ناراحتید.اگر کسی دیگر اینجا تایید کند که گذاشتن نقطه به علامت سکوت و وقفه انهم برای این است که می دانم اغلب افراد در خواندن سرعت ندارند و لذار با این نقاط جملات از هم جدا می شوند و اهنگ گفتگو می گیرند .بازهم الان می گوید این مدعیان زبان فارسی !ما را چراغ نفتی گرفته !!کسی که بر سر نقطه ها افشاگری می کند !

    [پاسخ]

    آذرخش پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۱۰:

    من جیزی نمی گم.
    فقط توجه دوستان رو به این کامنت مدعی پاسداری از زبان پارسی جلب می کنم. دیگه خودتون پیدا کنید چند تا غلط داره. نتونستید خودم بهتون نشون می دم:

    “من فکر می کنم که جنگ سالهاست تمام شده و انتخاب نام رهرو شهدا برای شما فقط نامی است که به بقیه بفهماند که هنوز داری از شهید شدن …شهدا استفاده می کنید .ایکاش حد اقل همسنگر انها بودی …..تا شاید به ارزویت می رسیدی که همان شهید شدن است .
    بنده سلطنت طلب نیستم ولی مثل شما هم چشم به واقعیات نمی بندم .وقتی فساد در جامعه ما تمام زندگی را تحت شعاعقرار داده باید بگویم انزمان بهتر بود و انقلاب در تمام کشورها زیان هم وارد کرده .”

    فقط یک نکته. این جمله شما:
    “انتخاب نام رهرو شهدا برای شما فقط نامی است که به بقیه بفهماند که هنوز داری از شهید شدن …شهدا استفاده می کنید .”
    اینجا دو کلمه شدن و شهدا با اعراب کسره به هم مرتبط هستن. اینجا چرا باید مکث انجام بشه که شما برای کمک به خواننده مکث کردید؟
    برادر من من ناراحت نیستم که شما از زبان پارسی حمایت می کنید. ناراحت هستم که اهمیتی بهش نمی دید. شما این کار خودتون رو با صحبت های محاوره ای مقایسه می کنید که هیچ ربطی نداره.
    در ضمن اگه به راحت تر بودن نویسنده باشه که آقا رضا فرمودن من از فردا با خط میخی اینجا می نویسم. اینجوری راحت ترم.

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۴۵:

    مثلا انتظار داشتی بی بی سی جونت بگه این معترضان که اهداف آزادی خواهانه دارند ؟
    کلا سیستمت با حاله ها :mrgreen:
    شما هم یه کم چشم و گوشت رو باز کن.اصلا منطقی نیست دقیقا مثل رسانه ملی انگلیس حرف بزنی ها. :D

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۱۴:

    من از بی بی سی متنفرم .بی بی سی در سال ۵۷ نوعی هیجان را به حرکت مردم ما تزریق کرد که بعدها چند نسل گرفتار شدند .امروز من معتقد به انقلابی بودن نیستم .انقلاب تمام داشته های یک ملت را در اتش خشم خود از بین می برد .و این اتفاق در همه جا افتاده و معتلق به ما نیست .ما تمام هنرمندان را از دست دادیم و بسیاری فرار کردند .
    خیلی از سرمایه داران ما هم از کشور خارج شدند .ما بر علیه سرمایه داری شعار دادیم و انها را فراری دادیم و الان سرمایه دار داریم که تسبیح دستش است و ذکر می گوید و یا اصلا بی دین است .و برای مردم ارزشی هم قایل نیستند .اروپا می رود و بچه هایشان در کشورهای خارجی درس می خوانند .
    اگر خوب بود چرا انها را فراری دادیم ؟

    در حقیقت مجموعه ای از اشتباهات که قابل برگشت نبود زیان هایی را وارد اوردند .
    می بایست نوعی رفرم و انتخابات اتفاق می افتاد و جامعه بدور از هیجانات توسط نخبه ها روشن گری می شدند .امروز نماینده مجلس که فرزند انقلابی بزرگی به نام مطهری است …با فریاد مرگ بر امریکا اظهاراتش قطع می شود .ایا این افراد مطمنند که یک امریکایی داره حرف می زنه ؟یا ارث پدرشان در مجلس است ؟ایا مردم ما اینقدر فهم ندارند که بدانند اینها منظورشاتن از فشار اوردن چیست ؟اگر این شعارها خوب است چرا در هیچ کشوری که سرش به تنش می ارزد وجود ندارد ؟ایا مطمنید که ما با این نحو مجلس داری پیشرفت واقعی می کنیم ؟

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۸:

    ایول دوستان
    کشف شد
    هومن خان سلطنت طلب تشریف دارن
    از اول می گفتید خب :mrgreen:

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۵۴:

    من فکر می کنم که جنگ سالهاست تمام شده و انتخاب نام رهرو شهدا برای شما فقط نامی است که به بقیه بفهماند که هنوز داری از شهید شدن …شهدا استفاده می کنید .ایکاش حد اقل همسنگر انها بودی …..تا شاید به ارزویت می رسیدی که همان شهید شدن است .
    بنده سلطنت طلب نیستم ولی مثل شما هم چشم به واقعیات نمی بندم .وقتی فساد در جامعه ما تمام زندگی را تحت شعاعقرار داده باید بگویم انزمان بهتر بود و انقلاب در تمام کشورها زیان هم وارد کرده .

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۲۵:

    جنگ ما جنگ عقیده است

    تا زمانی که عقیده ای هست که می خواهد اسلام ناب محمدی را حذف کند ما برای شهادت آماده ایم

    این تنها چیزی است که از کلام شما بر می آید و من نمی فهمم چرا برآشفته شده اید
    آنهایی که از شهید شدن شهدا استفاده می کنند کسان دیگری هستند…آنها که الان نقل محافل خود شما هستند
    اگر میخواهید راجع به شما درست قضاوت کنند درست صحبت کنید

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۳۶:

    به این مطلب توجه کنید :
    وقتی خبر شهادت محمدم را گرفتیم، رفتیم جایی که جنازه‌ها آنجا بود. هشت جنازه بود ند که موقع تشییع ، آن ها را به خانواده‌هایشان نشان دادند. من با اصرار به یکی از بچه های تعاون گفتم برادر! می‌خواهم پسرم را ببینم. ننه‌جان! می‌خواهم من هم محمدم را ببینم. گفتند نمی‌شود. بعد از کلی التماس کردن من گفتند برای چی می‌خواهی او را ببینی؟ گفتم می‌خواهم صورتش را ببوسم، گفتند نمی‌شود، محمد سر ندارد. گفتم سرش را داد برای امام حسین(ع)،روی جنازه را باز کنید، می‌خواهم دستش را ببوسم . گفتند این هم نمی‌شود، دستش قطع شده. گفتم این را هم داد برای ابوالفضل ، پس باز کنید لااقل سینه محمدم را ببوسم. گفتند این هم امکان ندارد، بدنش لهیده و تکه‌تکه است. دیگر اصرار نکردم و افتادم به سجده که خدا را شکر کنم. آن ها فکر کردند من حالم به هم خورده. چند تا از کارکنان سپاه هم حالشان بد شده بود. خم شدند من را بلند کنند که گفتم من حالم خوب است ، خواستم خدا را شکر کنم. محمدم را هدیه دادم.
    ……………………………
    این از گفته های مادر یک شهید ۱۴ ساله است (البته از روی عکسش حدس می زنم )این دیگه جنگ عقیده نیست .جنگ احساسات مذهبی است .پدر خانواده پس از اثابت توپ به تنها فرزند پسرش در هنگام کندن سنگر …از خانمش جدا می شود .روانی می شود .وخانم بعدها می شود زندانبان بند زنان .چرا باید ما عقلانیت خود را اینگونه فدا کنیم ؟ چرا نوجوان کم سن وسال را مقابل گلوله توپ بگذاریم ؟این عقل نیست .تمام کشورها در مقابل حمله دشمن از خود جانفشانی می کنند .خلبانان ژاپنی با هواپیما خود را به ناوهای امریکا می زنند .این چه تفکری است که می گوید ما متفاوتیم ؟زن ما تفاوت دارد ؟الان این بچه کم سن و سال در بدترین وضعیت توسط بعثی های از خدا بی خبر مورد هدف قرار می گیرد و اینجا فردی پای کامپیوتر خود زیر کولر نشسته و خود را به این بچه ها می چسباند .و می گوید جنگ ما جنگ عقیده است !!.انگیزه اش چیست ؟ تسلط بر انچه که نامش فرصت است که باید در اختیار همه قرار گیرد .در غیر این صورت چگونه تحمل حتی پشه های سمج جبهه را موقع خواب داشته چه برسد به سرباز عوضی عراقی !!

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۲۰:

    عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۰۱:

    جناب هومن خان
    احتمالا انتظار داشتی که من با خواندن این چند خط تو تمام فکر و ذکرم این شود که در برابر این جواب کوبنده چه باید بگویم. اما ۲ نکته:
    *****اول****
    جمله ای که گفتم: “جنگ ما جنگ عقیده است” حرف خودم نبود…از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) بود. از شما که رئیس جنبشتان اصرار بر این دارد که گفتمان امام حاکم شود و تا جایی پیش می رود که امضای امام را پایین تراکتهای تبلیغاتی اش مُهر می کند بعید است این واکنش
    *****دوم***
    حرف های شما مرا با یاد ادعاهای نخ نما شده دهه شصت انداخت
    پیش از شما مخملباف هم در کتابی از این خزعبلات به هم بافته بود و البته آرش حجازی هم اخیرا در کتابی همین ها را گفته است
    دران این حرف ها خیلی وقت است که به سر آمده اما برای اینکه خیالتان را راحت کنم می گویم که این چنگ چه جنگ عقیده باشد چه جنگ احساسات ضامن بقای کشور و به تبع آن من و شماست
    اگر همین جوانان غیوری که میانیگین سنی شان از ۲۵ یا ۲۶ تجاوز نمی کرد نبودند ایران الان در بهترین وضعیت شرایطی شبیه عراق داشت. باید غصه نسل کشی و تولد نوزادان هیولایی را یک جا می خورد
    در این جنگ هر چه که بود حتی یک سانت از خاک کشور به دشت دشمن نیفتاد آن هم در شرایطی که در روزهای اول جنگ صدام ملعون معتقد بود به زودی در تهران شام خواهد خورد
    پس بدان و آگاه باش که ما به لحظه لحظه دفاع هشت ساله خودمان افتخار می کنیم و تا دیکتاتوری و استعمار و استکبار هست به این جنگ عقیده خودمان ادامه می دهیم

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۲۷:

    اگر همین جوانان غیوری که میانیگین سنی شان از ۲۵ یا ۲۶ تجاوز نمی کرد نبودند ایران الان در بهترین وضعیت شرایطی شبیه عراق داشت.
    …………………………………………………………….
    کدام میانگین را می گویی ؟ من جوان ۱۳ ساله را می گویم .شما طوری صحبت می کنید که انگار اشتباهی صورت نگرفته .دفاع از کشور در تمام دوران تاریخ وجود داشته .چرا مردم را بیم می دهید و برای اثبات خودتان انها را می ترسانید .اگر امریکا به ایران حمله نمی کند شاید بزرگترین دلیلش سنگینی جامعه ایرانی باشد در دنیا .فرهنگ و تمدن قدیمی ایران باشد .و همچنین غیرت مردمی که حتی با شما مخالفند .ایا شما افتخار حضور در جنگ را داشته اید ؟ایا در بدنتان قطعات بمب های عراقی های کثیف را حمل می کنید ؟ولی تمام افتخارات جنگ را مصادره می کنید و گویی همه زبونند و تنها شما سرداران کره زمین هستید .و این باعث تردید مردم است نسبت به شما .زمانی که عراق با تانکها در حال پیشروی بود من مردی بازنشسته را دیدم که چهره مذهبی نداشت امده بود درب لشگر ۹۲ زرهی و گریه می کرد و می گفت تانکم را بهید تا بروم به مقابله با عراقیها .او خدمه اصلی هدایت تانکهای انگلیسی بود .
    بله اگر فکر می کنی که بدون برادران ارزشی الان عراقی ها یا دیگر اجنبی ها در ایران داشتند قدم می زدند مطمنا از اطلاعات کم شماست .
    نظامی های ما تمام مردان شجاعی بودند و هستند .

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۰۹:

    قطعا و یقینا و بدون شک اشتباهی صورت نگرفته
    باید از تمامیت ارضی و هویت دینی دفاع کرد
    اینکه من گفتم چه منافاتی با جمله آخر شما داشت؟
    کلا دنبال بهانه اید برای اینکه حرف خودتون رو بزنین
    اینطور که پیداست این شمایید که جنگ رو مصادره به مطلوب می کنین نه ما

    و اگر آمریکا به کشور ما حمله نمی کند علتش این است که مطمئن است از جوانان غیور مسلمان و غیر مسلمان ایرانی شکسن سختی خواهد خورد. هر چند شنیده ام از همفکران شما که اگر زمانی جنگی رخ دهد به جنگ نخواهند رفت و نمی جنگند اما جای نگرانی نیست.ایران اسلامی نیروی رزمنده نظامی یا غیر نظامی شجاع حق طلب زیاد دارد

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۴۵:

    هومن تو قبول میکنی به خاطر چند تا جنبش سبزی که خلاف کاری می کردن کل جنبش سبز رو خلاف کار بدونیم؟
    نه خودت بگو قبول میکنی؟
    این تصاویری که با سگ افتادن به جون مردم رو دیدی؟
    شما یی که واسه یه حرفی الکی حرف درآوردین و خس و خاشک رو هی علم کردین دیدین دیوید کامرون چی گفته؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۸:۳۶:

    مردمی که منتقد دولتند عموما اخبارو تحلیلهای صدا و سیما را دور از واقعیت می بینند . .زمانی که می بینندچه کسانی در اعتراضات انتخابات ۸۸ شرکت کردند و چگونه صدا و سیما انها ارازل و اوباش نامید …مردم اعتمادشان از دست می رود .الان هم همین صدا و سیما اتفاقی را که در لندن روی داده را نوعی اعتراض اجتماعی با ارزش می خواند .من شاهد بودم که طیف فکری همراه شما در ان گیرو دار(انتخابات۸۸) نیاز داشت انگی را به معترضین بچسباند و انها را کسانی معرفی کنند که اشورای حسینی را با رقص و پایکوبی به زوال کشاندند .در حالیکه ما همه می دانیم که جوانان ایرانی اعتقادی عجیب به امامان خود دارند و اینکه ما دوربین دستمان بگیریم و برویم بگردیم صحنه ای خارقالعاده و کمیاب پیدا کنیم و بگویم …ای مردم ارزشی که پای تلویزیون نشستید الان ببینید که چگونه حرمت می شکند این سبزها ؟!!!!!!!
    و از ان طرف بگویند که این اقای موسوی است که موقع نخست وزیر بودن دستور می داد دستها را که در پیراهن استین کوتاه بوده را رنگ کنند !!!
    نه اقا ……
    ببینید چند تا از همین مسولین در انگلیس بوده اند ؟چندتا همین الان هستند ؟چقدر از این جوانان ارزشی همین الان در انجا دارند درس می خوانند که برگردند و اینجا بشوند ریس !!!!اینها دقیقا شرایط انجا را می دانند .ولی فرصت تبلیغات را از دست نمی دهند .
    برادر من کشوری که دمکراسی دارد و برای شنود مطبوعاتی …ان کار را می کند و دادگاه تشکیل می دهد و برای افکار عمومی ارزش قایل است و انتخابات ازاد دارد ….را شما با دوتا تصویر سگ می خواهید بکنید هم ارز دولت ما که وقتی کسی را در تظاهرات بگیرند دیگر حسابش پاک است !!!و بازداشت شده ها صف می کشند که به نوبت اکسیژن از یر درب بازداشتگاه پیدا کنند ؟من و شما می دانیم که کسانی که معتقد و متعصب هستند و پست انتظامی دارند …اگر جوانی را بگیرند که ظاهرش ارزشی نباشد و مخالفت کرده باشد …اورا نفله می کنند .
    بله وقتی می بینید که عده ای جوان مردم را لخت می کنند ویا فروشگاهها را غارت می کنند .. مسولین ما هم می خواهند برای این افراد کمیته پی گیری حقوق بشر بفرستند …می شود نوعی بازی بچگانه و درجه ۳ که رقیب تو همان اتهامها را به خودت می زند و می خندد .
    ریس جمهور ما عکس زنی خارجی را در جیب دارد و وقتی خبرنگاران از او بپرسند چرا در ایران حقوق بشر وجود ندارد …این عکس را بیرون بیاورد و می گوید چرا این خانم محجبه مصری را در المان یه نفر با چاقو می زنه ؟باید گریه کرد .چرا برای دفاع از یک تفکر مدعی ارزش ..از مرزهای ایران بیرون می رود ایشان و اشاره به جنایت یک فرد روسی در المان می کند ؟چرا با یک خانم محجبه مصری احساس همبستگی دارد ولی مردم ایران را خس و خاشاک می نامد ؟
    در میان سبزها جریانی برای غارت مردم وجود نداشت .و این جنبش در مورد اینکه چرا به سوالات در مورد شبهات انتخابات پاسخی داده نشد ه اعتراض می کرد

    [پاسخ]

    م.طاهري پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۴۴:

    شاید جریانی برای غارت وجود نداشت ولی جریانی برای آتش زدن مساجد و حمله به عزاداری سید الشهدا وجود داشت که صد مرتبه بدتر از جریان غارت گر هستند و از هر اوباشی اوباش تر!

    “ریس جمهور ما عکس زنی خارجی را در جیب دارد و وقتی خبرنگاران از او بپرسند چرا در ایران حقوق بشر وجود ندارد …این عکس را بیرون بیاورد و می گوید چرا این خانم محجبه مصری را در المان یه نفر با چاقو می زنه ؟باید گریه کرد .چرا برای دفاع از یک تفکر مدعی ارزش ..از مرزهای ایران بیرون می رود ایشان و اشاره به جنایت یک فرد روسی در المان می کند ؟چرا با یک خانم محجبه مصری احساس همبستگی دارد ولی مردم ایران را خس و خاشاک می نامد ”

    جواب در حرف های خودت هست. رئیس جمهور یهو عکس رو از جیبش در آورد یا قتی خبرنگار به مساله حقوق بشر در ایران پرداخت؟

    وقتی خبرنگاری( طبق دستورالبته!) خودش رو به ندیدن می زنه و اوضاع مشابه کشورهای غربی را نادیده می گیره و می خواهد رئیس جمهور کشور دیگری رو وادار کنه به اعتراف که در کشورش حقوق بشر نیست، هوشمندانه ترین اقدام رئیس جمهور بود که بهش ثابت کنه اگه حرفت حقوق بشره نه تبلیغات علیه ایران چرا ماجرای آلمان را نمی بینی

    رئیس جمهور این بحث رو شروع نکرد، فقط روی کسی رو که اشک تمساح می ریخت با منطق کم کرد

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۵۰:

    وقتی خبرنگاری( طبق دستورالبته!) خودش رو به ندیدن می زنه و اوضاع مشابه کشورهای غربی را نادیده می گیره و می خواهد رئیس جمهور کشور دیگری رو وادار کنه به اعتراف که در کشورش حقوق بشر نیست، هوشمندانه ترین اقدام رئیس جمهور بود که بهش ثابت کنه اگه حرفت حقوق بشره نه تبلیغات علیه ایران چرا ماجرای آلمان را نمی بینی

    ……………………………………………………….
    خبرنگار و دنیا از این پاسخ هاج و واج شدند …انها پرسیدند شما که ریس اجرایی هستید در مورد اجرا نشدن حقوق بشر در ایران چی دارید بگویید و ایشان هم گفت ببینید یک المانی روسی تبار با چاقو یک زن محجه را کشته ؟ چرا ؟
    ……………………………………..
    شاید جریانی برای غارت وجود نداشت ولی جریانی برای آتش زدن مساجد و حمله به عزاداری سید الشهدا وجود داشت که صد مرتبه بدتر از جریان غارت گر هستند و از هر اوباشی اوباش تر!

    ……………
    پاسخ :خوبه که اعتراف دارید غارتی در کار نبوده ولی شما فیلم هایی که از بالای یک مسجد به مردم شلیک می کردند را دیدید ؟
    خوبه که سند وجود دارد .ان موقع این افراد برای حرمت مسجد چقدر احترام قایلند ؟که از بالای بام ان به مردم تیراندازی می کنند.
    و طوری وانمود می کنید که به عزاداری امام حسین واقعا حمله شده !!!این ادعا پذیرفته نیست و کاملا نیازی بود که جریان تمامیت خواه و خشن روی ان حساب می کرد که خشم در مردم عادی به وجود اورند که چه نشستید اینها کافرند !!!یزیدند …
    به هر حال از دید مردم غیر وابسته این تلاشی است که طرف خشن برای بازسازی وجه خود می کند .
    خانم مسنی در فامیل ما وجود دارد که با پای علیل در راهپیمایی معترضین شرکت کرد او می گفت باور نمی کردم این دولت اینگونه باشد و این چنین برای قدرت مردمش را ندید بگیرد .ایشان تصو.رش این بود که دشمنان انقلاب همواره معترض دولت هستند .

    [پاسخ]

    م.طاهري پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۳۰:

    “خبرنگار و دنیا از این پاسخ هاج و واج شدند …انها پرسیدند شما که ریس اجرایی هستید در مورد اجرا نشدن حقوق بشر در ایران چی دارید بگویید و ایشان هم گفت ببینید یک المانی روسی تبار با چاقو یک زن محجه را کشته ؟ چرا ؟”

    باز حرف اول رو تکرار کردی. به این می گن فرافکنی!
    پرسیدی چرا این کار رو کرد؟ من توضح دادم که خواست ثابت کنه خبرنگاری که مدعی است چون دلش برای حقوق بشر می سوزه اینو می پرسه حرف بی خود می زنه و گرنه دلش برای مروه شروینی هم می سوخت
    طرف خواست بگه تو ایران اینجوری، رئیس جمهور زد تو دهنش که اگر مساله طراحی شده هم نباشه کف خیابون اتفاق افتاده نه توی یکی از به اصطلاح امن ترین مراکز جهان یعنی دادگاه!

    خبرنگارها هم هاج و واج شدن چون بدجور با منطق زد تو دهنشون

    ————————————————————————-

    غارت در کار نبود فتنه ای بود به قصد براندازی!

    اون فیلم رو جلوی بچه دو ساله هم بگذاری می گه منتاژه
    نمی دونم کجا زندگی می کنید اما اگر در تهران بودید می تونستید برید و با چشم ببینید چه قسمت هایی با منتاژ به اون مسجد اضافه شده
    نمی شه چند ساعته معماری مسجد رو عوض کرد که؟

    حالا من از شما که ظاهراً هنوز اغتشاش گران را فقط معترض دولت می دانید می پرسم فیلمی رو که درش شعار جمهوری ایرانی می دادن رو دیدین؟
    فیلمی رو که درش یک نفر رو جلوی چشم بقیه برهنه می کنن دیدین؟
    فیلمی رو که نشون می ده چطور از دیوارهای پایگاه بسیج بالا می رن رو دیدین؟
    بروید قانون اساسی هر کشوری رو که دوست دارید بخونید، اگر یکی فقط یکی محض نمونه پیدا کردید که حمله به پایگاه نظامی که درش سلاح هست بی اهمیت باشه و ماموران پایگاه اجازه مقابله نداشته باشن همین جا اعلام کنید

    راستی شما که حمایت می کنید از این جماعت متعرض به دین و مردم زمانی که آزاد اندیشان تو خیابون چادر از سر خود من کشیدن کجا بودید؟

    ما هم باور نمی کردیم بی صفتی این جماعت تا این حد باشه

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۵۹:

    چه اصرای دارید که خس و خاشاک رو به خودتون بگیرید. برای یک بار هم که شده به روح اعلی حضرت همایونی قسمتون میدم برید و متن سخنرانی احمدی نژاد تو میدون ولیعصر رو بخونید.
    اگر جز اون گروهی که خس خاشاک نامیده شد بودید که حق دارید به خودتون بگیرید ولی اگه نبودید که نیاز نیست خودتون رو خس و خاشاک بنامید

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۵۳:

    زمانی که شاه از ایران رفت احتمالا شما به دنیا نیامده بودید .طرفداران او فرقی باشما داشتند …مردم را مسخره نمی کردند و در مباحث با سواد نشان می دادند .ولی شما اغلب تمایل ندارید که متفکر جلوه کنید .نگاهی به ادبیات ریس جمهورتان بکنید .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۴۵:

    واقعاً فکر میکنی شاه بجز یه مشت وطن فروش فاسد طرفدار هم داشته که حالا باسواد باشن یا غیر باسواد؟
    لطفاً یه دو تا از این طرفداران رو بگو . نه جان من بگو
    می خوام بدونم

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۳۹:

    من سوالی دارم ؟ شما به جز خودت و دوستانت و افرادی که قبول داری …ظاهرا همه را وطن فروش می خوانی .ولی کسی خودت را به عنوان یک ایرانی با دغدغه ایران و وطن نمی شناسد و اثبات ان این استکه از نام ناسیونالیست خوشتان نمی اید .این عادت شما شده که یکسری نسبت ناروا حاضر داشته باشید برای انسانهایی که بدرستی انها را نمی شناسید .

    [پاسخ]

    م.طاهري پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۶:۳۷:

    اون ناسیونالیست هاش که عاشق ایران هستند کجا بودند زمان جنگ؟ زمان حمله به ایران؟

    توده میلیونی مردم که ما ازشون حرف می زنیم هم عشقشون رو به اسلام ثابت کردن هم به ایران. با خون ثابت کردن
    انقلاب کردن برای نجات ایران و پاش خون دادن

    به فرض آدم کش بودن رژیم! جماعتی که شما حرفش رو می زنی و شعار می دادن “جانم فدای ایران” چرا نمی یان هزار هزار خون بدن و جان فدا کنن در راه باورشون؟

    ادعای ناسیونالیست بودن هم برای جماعتی که شما ازشون حرف می زنی زیادی زیاده! پا از گلیم دراز کردنه

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۰۳:۴۷:

    متوجه شدید تو کامنت چی گفته بودم دیگه؟ گفتم تشریف ببرید متن سخنرانی رییس جمهور رو بخونید و بعد ببینید جز اون دسته ای که خس و خاشاک قرار گرفتند هستید یا خیر.اگر هستید که عرضی نیست ولی اگر خودتون رو جز اون دسته ندیدید لطفا اینقدر به خودتون توهین نکنید و خودتون رو خس و خاشاک ننامید

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۱۵:

    هفته نامه یالثارات نوشت:

    با توجه به اقدامات اخیر انگلیس در انتخابات اخیر ایران اعم از جاسوسی، ساماندهی اغتشاشات، پناه دادن به مجرمان، پوشش و بزرگنمایی این اتفاقات، پیشنهاد می​شود وزارت امور خارجه ایران در اقدامی از خواسته​های بحق مردم انگلیس حمایت کرده و سفیر خود را فرا خواند.

    همچنین به وزارت خارجه پیشنهاد می​کنیم درهای سفارت را برای مجروحان و معترضان بازگذارد. لازم به یادآوری است که که سفارت انگلستان در ایران در زمان اغتشاشات درهای خود را به روی اغتشاشگران باز می​گذاشت.
    …………………………………………………………..
    به نظر می رسد یالثارات یادش می رود که نیروهای امنیتی ایران چگونه با معترضین برخورد می کردند و اینگونه برخوردی در کشورهایی که انتخابات ازاد و دمکراسی دارند ابدابرخورد امنیتی یا اینکه اتهام ضد انقلاب بزنند ندارند .برای همین سفارت انگلیس در های خود را باز می کرد .
    کشور ما الگو شده برای مقابله با مردم معترض …مثل کشور سوریه که از الگوی ما استفاده می کند . .ولی انگلیس نمی تواند به حقوق مجرمین بی تفاوت باشد .

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۰۳:۴۴:

    به انگلیس چه ربطی داشت که در سفارتش رو باز کنه؟ سر پیاز بود یا ته پیاز؟

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۰۷:۴۰:

    همانوطر که شما خودتان را غیم فلسطینی ها می خوانید!

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۱۶:

    اخوی!جناب! برادر! هموطن!
    میگم به انگلیس چه ربطی داشت که در سفارتخانه اش را باز کند، شما میگی چون شما قیم فلسطین میدونید خودتون رو.
    ایران تو فلسطین در سفارتخانه اش را اگر داشت و باز کرد به روی آنها آن وقت شما میتوانی قیم بودن را در پاسخ به سوال من بیاورید

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۰۹:

    زیباکلام در پاسخ به این سؤال که انگلیس کشوری است که همواره اعلام کرده مهد دموکراسی و حقوق بشر است. اما می‌بینیم که برخورد پلیس این کشور با معترضان درست نیست. آیا می‌پذیرید که پلیس انگلیس برای کنترل ناآرامی‌ها از حیوانات وحشی همچون سگ استفاده کند؟ اظهار داشت: اتفاقاً من انگلیس را مهد دموکراسی می‌دانم و اتفاقاً می‌توانم بگویم که رفتار پلیس انگلیس می‌تواند برای پلیس ایران، سوریه و بحرین سرمشق باشد.
    …………………………………………………………
    تفاوت پلیس در لندن با پلیس ایران و سوریه در چیست که اقای زیبا کلام اینگونه می گوید ؟در لندن پلیس مورد انتقاد است و همه انتظار دارند که کرامت انسانی مجرم ها را هم در نظر بگیرند و این شاید به خاطر مجرمها نباشد و به خاطر مابقی انسانها باشد که تمایل دارند واقعا بشر متمدن شناخته شوند .
    در اینجا دوستان ما در همین اینترنت بارها خواستار اعدام سران مخالفین شدند .ببینید چقدر در نشان دادن خشونت اصرار دارند .و الان هم تکذیب می کنند …درست مانند خس و خاشاک گفتن که الان با شکنجه جملات و اعمالچانه زنی می خواهند ان را از اذهان خارج کنند کنند !!

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۲۱:۴۶:

    اون وقت این چه ربطی داشت به سوال من؟
    من پرسیدم به انگلیس چه ربطی داشت که در سفارتخانه اش را باز کند.
    در مورد خس و خاشاک ماشالله خودگیری بالایی دارند دوستان. حداقل یکبار به خودتون زحمت میدادید و دور از هیاهو و احیانا تعصب میرفتید برای رضای خدا مروری میکردید که خس و خاشاک به چه کسانی اطلاق شده بود.
    اما دلیلیتون رو برای باز بودن در سفارت انگلیس نگفتید.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۲۳:۴۷:

    دلیلش واضح است .مثل اینکه بخواهی قران بخوانی در میان کافران .و من باید بگویم که یک سفارت خارجی به کسانی پناه می داد که مورد تهاجم افرادی مثل شما بودند .همانطور که بعضی خانه ها در را بر روی مردم باز کردند تا مورد ضرب و شتم قرار نگیرند .یا اینکه دستگیر نشوند .
    مثل سال ۵۷ که مردم در خانه هایشان را باز می کردند برای انها که در کوچه بن بست گرفتار شده بودند .این کار توسط پدران شماو عموهای ارزشیتان تکرار شد و در حافظه تاریخ جا گرفت .هر گروهی که به قدرت می رسند دچار همان اشتباهات سلطنت شاه می گردد مگر دولتی باشد که با انتخابات ازاد وقانونی بر سر کار بیاید .در ان صورت فساد برچیده می شود .
    دیگر سلطنت قابل بازگشت به کشور ایران نیست مردم از ان عبور کردند .رویای این مردم هر روز که می گذرد واضح تر می شود .ساز و کار مدنی و انتخاباتی که توجه به کاندیدی دارد که مدح کسی را نمی گوید و در برابر قانون تسلیم است .دارای فساد مالی نیست .و فقط برای منافع ملی و زندگی بهتر شهروندان ایرانی زحمت می کشد .مردم نماینده ای را می خواهند که در مجلس به جای مرگ بر …گفتن به منافع مردم خود توجه کنند .به جای راهپیمایی اقدام به تشکیل کموسیون های تحقیق نمایند .
    اگر در برداشت های بنده شک دارید بروید روحیه مردم را ببینید کسی دیگر حال و حوصله کارهای عادی را ندارد .مردم اغلب افسرده هستند .می دانید وقتی انسان نمی تواند در سرنوشت خود تاثیر داشته باشد و ازادیهایش محدود می شود و از نظر اقتصادی هم مورد ظلم است .افسرده می شود .شما وقتی می بینید که یک دختر بچه را می کشند که ببرند درون ون گشتی که به حجاب تذکر می دهدو او جیغ می زند و التماس می کند می توانید بخندید ؟و می دانم الان مقدس نماها می ایند و از شریعت می گویند .مردم گرفتارند و دلایل ان را خوب می دانید و نمی توانید مسولیت این خموده گی را بیاندازید بر سر اقای خاتمی بزرگوار یا دولت امریکا .در سک کشور ازاد وقتی مردم با مشکلات اقتصادی در گیرند ولی حد اقال دلشان خوش است که دولت انها را دوست دارد و برایشان تلاش می کند .نه اینکه انها را خس و خاشاک بنامد

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۰۶:۰۹:

    با اجازه آقای صفا این آخرین کامنت من خطاب به جناب هومن است.
    جناب هموطن ،هومن خان!
    دلایل شما برای باز بودن درهای یک سفارت آن هم در خاک کشور میزبان را شنیدیم و قضاوت هم به عهده خوانندگان. حالا چطور شده که انگلیس به خودش اجازه میدهد که همچین غلط بزرگی را بکند و در سفارتش را به روی کسانی که طبق قانون کشور میزبان ،متهم و یا مجرم شناخته میشوند باز کند به عهده کسانی که خودشان را به خواب نزده اند. پس اگر فردا روزی سفارت ایران هم در انگلیس تشخیص داد که رفتار پلیس با متهمان و کسانی که در خیابان آشوب میکنند اشتباه است این حق را خواهد داشت که در را به روی مردم انگلیس باز کند، حرفی نیست.

    اینکه مردم این کشور درهای خانه هایشان را باز کردند ربطی به انگلستان نداشت که هر غلطی دلش خواست بکند.مردم این کشور، مردم همین کشور هستند نه میهمان این کشور.

    نگاه شما به جنگ و شهادت و رهرو و پیرو شهدا بودن و البته به قول شما احساسات مذهبی هم در نوع خود جالب بود.این پاراگراف را رونوشت میدهم به دوستان جنبش سبزی که در چند پست قبل تر ادعا میکردند جنبششان هر فرد با هر فکر و مذهب و اندیشه ای را در خود جای میدهد و در صورت رسیدن به حکومت این توانایی را داشتند که توازن را برقرا کنند.
    شماها خودتان هم نمیدانید که چه میخواهید و طبق اعتراف حر جنبش تان اسیر شعار شده اید.

    [پاسخ]

    ن.خ پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۰۶:۲۵:

    و البته ذکر این نکته که رونوشت به همه ی آن ۱۵ میلیونی که به دو کاندیدای دیگر رای دادند نیست.به هر حال ما ارزشی ها ،عمو یا دائی یا بستگانی هم داریم که از انتخابشان پشیمان هستند. :)

    [پاسخ]

  7. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    خدا را شکر که راه بری داریم علوی تبار.
    خدا را شکر در میان بغض های غیبت می توانیم به چهره ی پرنورش نگاه کنیم و سخنان حکیمانه اش را بشنویم.
    خدا را شکر به اندازه ای که تنها او به آن علم دارد.

    نکته قابل توجهی بود.کاش بشنوند و بپذیرند.
    یا حق

    [پاسخ]

  8. قمر گفت:

    سلام برادر احسنت به شما
    ای کاش تمام عزیزانی که دغدغه دین دارند در همچین مواردی به حکم شرع عمل نمایند
    نه آنچه می فهمند و گمان صحت هم دارند

    و من الله توفیق…

    [پاسخ]

  9. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    ممنون از مطلب به جا و خوبتون.

    [پاسخ]

  10. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام امام رئوفم
    می خواهم چشم ببندم و بیایم صحن انقلاب.
    دستم را گره بزنم به پنجره فولاد.
    می خواهم چشم بدوزم به گنبد زیبایت و زیارتنامه بخوانم.
    می خواهم ماه را ببینم که در امتداد نور گنبدت سرک می کشد.
    می خواهم تا سحر صدایت بزنم
    به انتظار اذان روز یازدهم بایستم
    می خواهم ندبه خوان شوم در حرمت.
    من فرزند همین خاکم و چشم امیدم به شماست
    آقای مهربان
    جمعه هم آمد.
    یا علی بن موسی
    یا ابالحسن
    یا سلطان
    یا رضا

    یا حق

    [پاسخ]

    افق پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۴۱:

    واقعا این کار زیبای جناب عبدالله جای تقدیر داره..
    هر شب که درد دلهای ایشون با یکی از ائمه معصوم رو میخونم میون این بحثها انگار یک دفعه زمان متوقف میشه و همه چیز آروم میگیره.. انگار میشه یک لحظه یه نفس آروم کشید و…یک سلام.
    ممنون

    [پاسخ]

  11. رضا گفت:

    یورو نیوز داره میگه این اعتراضات به خاطر فقط و تبعیض و بی عدالتیه . اما سبزهای عدالت گستر :) میگن نع اینا اراذل و اوباشن
    خوب اگر اینا به خاطر این کارها اراذل و اوباش باشن که شما اراذل و اوباش ترین که :roll:

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۰۴:

    اگر اینا به خاطر این کارها اراذل و اوباش باشن که شما اراذل و اوباش ترین که

    [پاسخ]

    شما ازاد هستید به هر کسی خواستید بگویید ارازل و اوباش ….ولی در حقیقت نوعی قضاوت در مورد گفتار شما به وجود می اید .و انتظار می رود که بتوانید دلایلی را برای این اعتقاد ارایه بدهید .
    در سال ۵۷ شهروندان ایران که روازنه به رادیو بی بی سی گوش می دادند اقدام به نوعی اعتراض و در نهایت انقلاب کردند .صحنه های اتش زدن اتوموبیل ها و تخریب اماکنی مانند بانکها وجود دارد .ولی ما نمی توانیم انها را ارازل و اوباش بخوانیم .
    زیرا ارازل و اوباش وقتی اقدام به تخریب و غارت می کند هدفش ارمانهایی نیست که بعدا باعث ایجاد زندگی بهتر باشد .و یا بخواهد بنیانهایی که جامعه را اداره می کند بر چیند .
    هرچند ارازل و اوباش هم معتقد به بی عدالتی هستند و می گویند چرا زندگیما باید در رفاه اقتصادی کمتر باشد و خشمگین اقدام به سرقت و تخریب می کند .
    خوب برای تشخیص این دو گروه چه معیارهایی وجود دارد ؟
    -ایا می توان یک دانشجو ی معترض را ارازل و اوباش فرض کرد ؟
    -ایا می توان جوانان معتلق به طبقه متوسط را که خواهان فرصت های مساوی با دیگران برای شغل و پیشرفت و یا ازادی هستند را ارازل دانست ؟
    -ایا معترضان واقعی جلوی مردم را می گیرند و او را پس از لخت کردن رها کنند ؟
    -ایا می توان تشخیص داد که یک جریان معترض و تخریب گر عصبانی در یک کشور که می توان…که با انتخابات ازاد دولت را تغییر داد …از مردمی معقول و ازادیخواه شگل گرفته باشد ؟این مردم عصبانی در نهایت چه نوع تغییری را می خواهند ؟
    -ایا می توان هر گونه اعتراض و رفتار خشنی را به بی عدالتی نسبت دادکه در مورد فرد عصبانی روی داده ؟اگر شما پاسخ مثبت می دهید چرا اعتراض بخشی عمده از مردم و جوانان ما را در انتخابات ۸۸ را از بی عدالتی که در مورد انها روا داشته شده نمی دانید و صرفا این قشر که درصد بزرگی هم هستند را خائن و وطن فروش و تحریک شده رادیو و تلویزیون بی گانه بر علیه دولتی ارزشی …معرفی می کنید ؟در حالیکه می دانید جوانان ما نسبت به معترضین کنونی در لندن …بسیار موجه و با نجابت هستند .و چرا لندنی ها به معترضین خود انگ تحت تاثیر پرس تی وی بودن را نمی زنند ؟

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۱۹:

    نه دیگه نشد
    تو به معترضان لندنی به خاطر چند تا عکس گفتی اراذل و اوباش
    منم گفتم اگر بناست اونا به خاطر چند تا عکس اراذل و اوباش باشن که سبزها هم به همین دلیل باید اراذل و اوباش نامیده بشن
    دقت کن! من نگفتم اراذل و اوباش با توجه به استدلال تو این برداشت میشه .
    اینو جواب بده

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۵۹:

    راست می گویی مچم را گرفتی !راستی چرا چندتا عکس دلیل نمی شه ؟ارزشی ها با فتو شاپ کردن چند تا عکس سعی می کردند نشان دهند که شهروندان ایرانی محترم در این اعتراضات وجود خارجی نداشته اند .
    الان هم پس از ان واقعه عکس هایی که یک یاجوان پشتشان به اتش است و دهانشان پوشیده و دارند به سمت خواننده یا بیننده می دوند …در مقالات سایت های ارزشی وجود دارد .

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۲۲:۴۸:

    من کاری فعلا به این حرفا ندارم
    حرف فعلاً سر اینه که یک بام و دو هوا نداشته باشیم
    اگر اونجا به خاطر به قول شما چند تا دزد همه رو دزد خطاب میکنن، اینجا هم اجازه پیدا میکنیم که به خاطر چند تا خرابکار بقیه رو خراب کار بدونیم
    راستی اینو خوندی:
    http://rajanews.com/Detail.asp?id=98650
    مال خودتونه ها

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۱۵:

    روشن است که شما تصور می کنید که دفاعتان از یک جریان مشروع است .و من هم سالها پیش همین فکر را می کردم .ولی وقتی انسانهایی را دیدم که ذکر می گفتند ولی در مقابل زجر و فقر مردم اصلا ذره ای تعهد نداشتند و فقط فکر خودشان بودند رفته رفته روشن شدم .زمانی کتابهای دکتر شریعتی تربیت می کرد جوان انقلابی را ولی الان پدر انگشتر به دست که حقوق مکفی دارد تربیت می کند جوان ارزشی را .
    ان زمان بچه مذهبی نمونه مثبت ترین و با اخلاق ترین و فداکارترین انسان بود ولی الان ناگهان بد ترین دشنام را به یک زن می دهند .این نمی تواند تا ثیر مذهب باشد .من هم ساده نیستم که متوجه نشوم انسانهایی که مذهبی واقعی هستند گوشه گیر هستند و خود را الوده نمی سازند .

    [پاسخ]

    عشقستان اسماعیل پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۱۲:

    انسانهایی که مذهبی واقعی هستند گوشه گیر هستند و خود را الوده نمی سازند .

    زهی خیال باطل
    دیانت ما عین سایست ماست و سیاست ما عین دیانت ما
    این روز ها که طرح ضیافت اندیشه در دانشگاهی که کار میکنم بر گزار میشود
    و جوانان مذهبی و درسخوان و نمره الف را میبینم که با شور و شوق در اجتماع نیز حضور فعال دارند
    به وجد می آیم

    امروز صبح به این فکر می کردم که قصد شما از حضور در این فضا روشن شدن ذهن خود و یا احیانا مخاطبتان نیست
    بلکه لجوجانه و سر سختانه هر الفی را میی گیرید تا یای مورد نظر خودتان را بگویید
    از این رهذار هرگز به جایی نخواهید رسید

    [پاسخ]

  12. سلام

    ممنون از استفتائی که انجام دادید و منتشر کردید. کار خیلی خوبی است اما تفسیر و تعیین مصداقش کمی سخت است ولی در هر حال باید مراقب بود.

    التماس دعا

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۱ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۰۱:

    فکر می‌کنم کاملا واضحه. تهیه و انتشار هر تصویری که حجاب شرعی در اون رعایت نشده باشه حرامه

    [پاسخ]

  13. ن.خ گفت:

    سرود انتظار تو ترانه دلم شده

    و هم امید دیدنت بهانه دلم شده

    غروب جمعه آمد و دوباره این دلم گرفت

    نیامدی و باز هم دلم هوای غم گرفت

    [پاسخ]

  14. پیک صبح گفت:

    شبکه ی جهانی جام جم – پخش جمهوری اسلامی ایران – همزمان با قربانی شدن کودکان مظلوم سومالی اقدام به پخش می کند

    ( ادامه اش رو توی وبم ببینید . دیدگاه یادتون نره )

    [پاسخ]

  15. هومن گفت:

    وزارت امور خارجه با دعوت از کاردار انگلیس در تهران از برخورد پلیس این کشور با معترضین ابراز نگرانی کرد.

    در پی برخورد خشونت بار پلیس انگلیس با معترضین در این کشور رئیس اداره اول غرب اروپای وزارت امورخارجه کشورمان صبح روز پنج شنبه با دعوت کاردار انگلیس در تهران مراتب نگرانی جمهوری اسلامی ایران در قبال برخورد خشن نیروهای پلیس انگلیس با معترضین را به اطلاع وی رساند و خواستار توجه به مطالبات و درخواستهای واقعی معترضین شد .

    در همین ارتباط کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس نیز مراتب نگرانی جمهوری اسلامی ایران از برخوردهای صورت گرفته با معترضان را به طرف انگلیسی منتقل خواهد کرد.
    ………………………………………………………….
    من خیلی دوست داشتم قیافه این سفیر را ان موقع می دیدم .

    [پاسخ]

  16. افق گفت:

    سلام
    خداقوت
    چقدر حرفهای امروز دانشجویان با ره بر عزیز صریح و رک بود.. خوشم اومد

    [پاسخ]

  17. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سکوت شرم مرا نام زیبای شما می شکند
    بهانه ی قرار من می شوید با خدا
    بانگ حی علی خیر العمل می آید حتی از نفس کشیدن ها
    انگار بهار آمده و دوازدهمین روزش را بدرقه کرده
    حال آنکه
    سکوت شرم مرا نام زیبای شما می شکند
    یا جواد الائمه
    یا محمد بن علی
    یا تقی

    یا حق

    [پاسخ]

  18. هیچستان گفت:

    سلام
    خیلی با وبت حال کردم لینک شدی با افتخار
    پرواز نصیبت
    یاعلی

    [پاسخ]

  19. زینب سادات گفت:

    سلام
    خود من از این جمع مجازی خیلی حاجت گرفتم،خیلی وقتا یه چیزایی به واسطه همین فضا مجازی خدا بهم نشون داد که تو هیچ رویای صادقه هم نمی شد دید…
    اومدم بگم دعا کنید که توی کنکور۹۱همون بشم که خودش میخواد
    اومدم بگم زیاد میام اینجا ولی کامنت نمیزارم حالا میخام خداحافظی کنم که برم برای یکسال جهاد در راه خدا پشت سنگر درس در مبارزه با غول کنکور که شاخشو بشکنم w)
    التماس دعا

    [پاسخ]

  20. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.
    عبادت ها قبول باشد انشاالله.
    لینک ها مثل همیشه عالی بودند و ناب.
    حرف های سایبری
    و کاش دعوت شویم…کاش.
    یا حق

    [پاسخ]

  21. ایمان گفت:

    بسم الله
    سلام اخوی
    می خواستم ببینم شما یا کسی از دوستان ویژه نامه “خاتون” را مطالعه کرده اند یا خیر؟
    نظرتون چیه؟
    یاعلی

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۰۵:۰۸:

    در مورد یک ویژه نامه ۲۵۰ صفحه‌ایی نظر دادن کار راحت و سریعی نیست و باید دقیق مطالعه بشه. اما امیدوارم این بنایی برای هجوم رسانه ایی جدید علیه دولت نشه.

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۱:

    سلام
    ویژه نامه را که نخواندم اما همین لینکی که گذاشتید کافی بود تا دلم به حالشان بسوزد
    از حالا می شنوم صدای شکستن کمر این جریان فکری را

    انگار امر بر آقایان مشتبه شده

    حالا ببینید کی گفتم. همین روزهاست که غائله این گروه ختم به نیستی شود:)

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۰۵:

    سلام
    برای اینکه باید مراقب بود، برای اینکه نباید قضاوت نا بجا کرد و گاهی نمی شود حرف گفته را پس گرفت باید آموخت که به اشتباه می شود اعتراف کرد
    این هم یک نگاه دیگر است به ویژه نامه خاتون:)
    http://kistiema.blogfa.com/post-123.aspx

    [پاسخ]

    ایمان پاسخ در تاريخ مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۰۱:۲۷:

    بسم الله
    کاملا درست است که نمی شود با یک نگاه ویژه نامه ۲۶۰صفحه ای را محک زد.
    ولی با چند ساعت خواندن شاید حق داشته باشیم که نظر کوچکی بدهیم. که البته مطمئنم ناکافی است، که قطعا ماه ها برای این ۲۶۰صفحه وقت و “فکر” صرف شده است.

    فقط این را می گویم: “تهیه کنندگان این ویژه نامه خوب می دانستند دارند چه می کنند”
    من باب مثال هم کسانی که این ویژه نامه را دارند، فقط ۱۰ دقیقه قسمت های بولد شده در میانه هر صفحه را به عنوان روح مطالب از نگاه سردبیر، مطالعه کنند.

    من هم امیدوارم این مسئله بنایی برای هجمه به آن کسانی شود که از این تهتک ها راضی اند. یاعلی

    [پاسخ]

  22. عبدالله گفت:

    یا وارث
    ایستاده ایم تا آخر
    ما فداییان شما هستیم
    دست هدایت شماست که ما را به محبوب می رساند.
    ایستاده ایم در انتظار اذان سیزدهمین روز.
    آقا امام هادی دوستتان داریم.
    یا علی بن محمد
    یا نقی
    یا هادی

    یا حق

    [پاسخ]

  23. sedali313 گفت:

    کاملا موافقم نباید کسیو کوبید ولی ایرادای عمومیشو باید گفت .

    [پاسخ]

  24. وارث گفت:

    سلام
    طاعات و عبادات قبول
    در وبلاگ «یک جرعه انتظار» طرحی برقرار شده با نام «سیر نهج البلاغه از شب قدر تا شام غریبان» که از شب قدر آغاز خواهد شد.
    از شما در خواست میشود که در این طرح شرکت کنید. باشد که عمار خوبی برای علی دوران باشیم.
    http://vares.persianblog.ir/post/142

    [پاسخ]

  25. سلام
    ما منتظریم …
    نه منفعل…

    لینک زیر را مطالعه کن حاج امیر
    یاحق
    خاتون: “ژورنال تفکر آقای خاص”
    بیانچه

    [پاسخ]

  26. عشقستان اسماعیل گفت:

    سلام آقای صفا
    روزتان به خیر
    طاعاتتان قبول
    دلم برای حرف زدن تو حسینیه تنگ شده بود
    دیروز تو تبلیغات بچه های طرح ضیافت یه جمله قشنگ دیدم بی اختیار یاد حسینیه خودمون افتادم
    نوشته بود : کلیک کن برای رضای خدا
    تو طرح خیلی زیبا

    [پاسخ]

  27. عشقستان اسماعیل گفت:

    صبحی رفتم حرم به امام رضا(ع) : از همین حالا دلم براتون تنگ شده
    نمیشه شما هم بیای کربلا که من دلم اونجا براتون تنگ نشه:)
    خود خواهی تا چه حد … نه؟ :)
    کاشکی تنها نبود
    کاشکی همه ی بچه ها بودن

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۲:

    سلام
    هی یادم می افته دارید میرید ذوق می کنم

    دعا کنین همه رو
    قبل از همه هم آنکس را که خودتان می دانید:)

    [پاسخ]

    عشقستان اسماعیل پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۲۲:

    سلام
    چشم
    این روز ها خیلی دلنازک شدم
    صبحی تو راه برای خودم یه خیابون بهشتی رو می خوندم گریه می کردم
    پیامک اومده : زائر محترم…..
    چه قدر مهربون و بزرگ این پسر امیر المومنین علیها السلام
    وگرنه فقط خودم می دونم که چه کاره ام……

    [پاسخ]

  28. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام.

    دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان

    اَلَّلهُمَّ طَهِّرْنِی فِیهِ مِنَ الدَّنَسِ وَ الْاَقْذَارِ وَ صَبِّرْنِی فِیهِ عَلی کَائِنَاتِ الْاَقْدَارِ وَ وَفِّقْنِی فِیهِ لِلتُّقَی وِ صُحْبَهَ الْاَبْرَارِ بِعَوْنِکَ یَا قُرَّهَ عَیْنَ الْمَسَاکِینَ

    خدایا در این روز مرا از پلیدی و کثافات (هوای نفس و گناهان) پاک ساز و بر حوادث خیر و شر و قضا و قدر ، صبر و تحمل عطا کن . و بر تقوی و پرهیزکاری و مصاحبت نیکوکاران عالم موفق دار ، به یاریت ای مایه شادی و اطمینان خاطر مسکینان

    یا حق

    [پاسخ]

  29. هومن گفت:

    به گزارش واحد مرکزی خبر ، آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای ، ضمن هشدار درخصوص نقشه های امریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه ، از مسلمانان و آزادگان جهان خواست با حفظ هوشیاری در برابر این نقشه ها ، از ویرانی یک کشور اسلامی دیگر جلوگیری کنند .

    آیت الله مکارم شیرازی در این بیانیه ، نقشه های امریکا و اسرائیل برای بی ثباتی کشور سوریه را مورد توجه قرار داده و ضمن درخواست از مسلمانان برای هوشیاری در این خصوص ، از همراهی سران برخی کشورهای اسلامی با دشمنان اسلام در این زمینه ابراز ناخرسندی کرده است .
    ………………………………………………………….
    کجای سوریه اسلامی است ؟انها ظاهر غربی هم دارند .زنان هم کمتر روسری دارند جریان چیست ؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۵۰:

    همه‌ش رو بخون عزیز

    “مسلمانان بیدار و ژرف‌بین بلکه همه آزادگان جهان باید این موقعیت سوریه را درک و به عنوان یک وظیفه انسانى و اسلامى براى خنثى کردن این نقشه شوم که سبب ایجاد یک جنگ داخلى مى‌شود و در نهایت سبب ویرانى یک کشور اسلامى دیگر است جلوگیرى کنند … البته دولت سوریه نیز باید به قول‌هایى که در زمینه اصلاحات داده است وفادار باشد و بهانه را از دست دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها بگیرد.”

    [پاسخ]

  30. خادم الشهدا گفت:

    سلام بر اهالی خوب حزب الله و

    مدیریت محترم

    طاعات و عبادات همگی مقبول درگاه حق انشاالله

    [پاسخ]

  31. عبدالله گفت:

    یا وارث
    زمان لحظه شماری می کند برای آمدن فرزند علی(ع) و فاطمه(س)
    ملائک در آسمان اذان سحر چهاردهمین روز مهمانی را می دهند
    و ما آمده ایم تا گرمی دستان پدرانه شما را حس کنیم
    آمده ایم تا شما را شفیعی مهربان بگیریم و نزد اماممان رویم تا تبریک بگوییم میلاد جد بزرگوارشان را.
    یا حسن بن علی
    یا امام عسگری

    یا حق

    [پاسخ]

  32. جسین گفت:

    این مطلب را هم بخوانید نظر خواندنی “وحید یامین پور” عزیز در خصوص “خاتون” :

    http://kistiema.blogfa.com/post-123.aspx

    [پاسخ]

  33. ناشناس گفت:

    قابل توجه برادران ارزشی فارس نیوز

    [پاسخ]

  34. سید گفت:

    سلام
    مطالب جالبی دارین
    اجرتون با مولاعلی

    [پاسخ]

  35. حسین گفت:

    بهتر است که به دنبال یک سوراخ باشید تا موقع مقرر جلوی چشم ما نباشید .

    دوست دارام آقای خامنه ای باید توجه داشته باشند که آبروی ریخته شده را نمیتوان با این مسخرا بازی ها خرید و این کار ها کار را خراب تر میکند خوشبختانه .
    آنقدر در کار های شما ضد و نقیض دیدیم که دیگر مطمئن هستیم که خود شیطان خط دهنده اصلی سرکره هایتان است .

    از رسوایی بترسید که بالاتر از آن چیزی که فکر میکنید رنج دارد .

    [پاسخ]

  36. […] تصاویری از طرف بعضی از سایت‌ها، استفتائی توسط یکی از وبلاگ‌نویسان در همین رابطه از دفتر مقام معظم رهبری منتشر شد. متن […]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: