وکیلانه » » بهترین زمان برای پایان قضیه‌ی جریان انحرافی
من در  RSS من در  Picasa من در  YouTube من در  گوگل پلاس من در  FriendFeed من در  توییتر من در  Facebook
صفحه نخست | آرشيو لينک ها | درباره ی من | عبرات
بهترین زمان برای پایان قضیه‌ی جریان انحرافی
۲۳ام, شهریور ۱۳۹۰| نويسنده: امیرعلی صفا
نظرات[۴۸]

.

پست قبلی وبلاگم را یک افتخار برای خود می‌دانم و تردید‌هایی که دو روز است خواب از چشمانم گرفته را نشانه‌ایی از انصاف خودم قلمداد می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که حتی در ذهن هم اصول را قربانی شخص نکرده ام. شک ندارم اگر دکتر احمدی‌نژاد مقابل این قضیه سکوت می‌کرد، این پست تیتر‌ش “خداحافظ احمدی‌نژاد” می‌شد اما دکتر اثبات کرد که همچنان می‌تواند لیاقت رای ما را داشته باشد و اثبات کرد که همچنان احمدی‌نژاد است.+

قضیه‌ی اختلاس ِ سه، ۱۲ صفر جلوی آن، بسیار بزرگ‌تر از آن است که کسی بخواهد آنرا ماست‌مالی کند و دوستان زیادی هم برای درک بزرگی این رقم حرفهایی گفته اند. (+) اما من ترجیح می‌دهم حجم این رقم را بجای هر چیز دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی مقایسه کنم. آرمانی که بر پایه‌ی دغدغه‌ی پابرهنگان و مستضعفان بنا شده است. برای من مهمتر از رقم، نفس کار و سکوت مقابل این قضیه بود.

گاهی برخی کلمات نمی‌توانند بار معنایی واقعی خود را برسانند، به همین دلیل دوست دارم از کلمه‌ی “دزدی” بجای “اختلاس” استفاده کنم. رقم این دزدی آنقدر عظیم است که آدمی اول شکه می‌شود و بلافاصله بعد از رفع شُک، این فکر در ذهن می‌آید که این بزرگی حکایت از دست‌های قدرتمند‌ ِ پشت آن را دارد، نکند این دست‌ها گلوی عدالت را گرفته و خفه‌اش کنند؟ اما امروز با سخنان رئیس جمهوری عزیز، می‌توان گفت حجت بر قوه قضاییه که قطعاً قبل از این هم پیگیر بوده، تمام شد و ما منتظر شدیدترین برخورد‌ هستیم.

نه فقط پیرامون برخورد با دزد‌های قضیه‌ی اخیر، بلکه روزها و ماه های زیادی است که حرف از “جریان انحرافی” نقل همه‌ی سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست، به نحوی که دیگر با شنیدن نام “جریان انحرافی” حالت تهوع به انسان دست می‌دهد. چه فرصت‌های عظیمی که بخاطر حرف در این خصوص از بین رفت، چه حرف‌های سست و بی اساسی که برخی مخالفان جریان انحرافی گفتند و ماییه‌ی تمسخر انقلاب توسط ضد انقلاب‌های در کمین نشسته شد و مهمتر از همه شش ماه از سال جهاد اقتصادی با حرف پیرامون همین مطلب گذشت.
گروهی به جد اعتقاد به انحراف ِ جریان انحرافی دارند و برای خود وظیفه ایی مهمتر از برخورد با اینان نمی‌شناسند. دیگرانی وظیفه‌ی خود را دفاع از دولت می‌دانند و این میان مردمانی که تعدادشان قطعاً از دو گروه قبلی بیشتر است، دیگر حالشان از این حرفها به هم می‌خورد. پای حرف این مردم که بنشینی می‌گویند اگر این افراد متخلف هستند و مدرک هم وجود دارد، مدارک به قوه قضاییه ارائه شود تا با آنها برخورد صورت بگیرد و اگر هم نیستند، که هیچ.
در خصوص این دزدی هم حرفهای زیادی گفته شد که شاید مهمترین آن انتشار دو نامه‌ ایی بود که حکایت از توصیه دفتر رئیس جمهور برای تسریع کار شرکتی که متهم اصلی دزدی است، داشت (+).
این‌همه گفتم که برسم به اینجا‌: بنابراین با توجه به اطاله‌ی بیش از حدِ قضیه‌ی جریان انحرافی،‌ آیا حالا که مهمترین مقابله کنندگان با جریان انحرافی در دست مدرک دارند‌ و شخص رئیس جمهور هم خواستار برخورد با متخلفین اخیر در هر پست و منصبی که هستند، شده است، بهترین زمان برای ختم غائله‌ی جریان انحرافی نیست که یا رفع اتهام بشود یا اثبات جرم؟
البته پر واضح است برخوردِ پشت پرده به درد لای جرز دیوار هم نمی‌خورد!



۴۸ دیدگاه برای “بهترین زمان برای پایان قضیه‌ی جریان انحرافی”

  1. رضا گفت:

    البته همه این حرفها فرع است، اصل کاری برخورد با اینهاست که به اعتماد مردم ضربه زدند و با برخورد با اینها باید اعتماد مردم ترمیم بشه.

    [پاسخ]

  2. سرباز آقا گفت:

    ما هم به رای خود افتخار می کنیم
    وب خوبی دارید
    خداقوت
    با افتخار لینک شدید مارو فراموش نکنید
    یا علی

    [پاسخ]

  3. سربازةٌ گفت:

    سلام علیکم.
    “به رای خود به محبوب‌ترین رئیس جمهور افتخار می‌کنم”
    اما این سکوت دکتر که فرمودن “. . . این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.” اگر بشکند؟!
    متن قیلی شما رو دکتر زود جواب دادند. من هم به شما تبریک میگم که اصول را قربانی شخص نکردید. ببینیم برخی ها در کامنتها سکوت می کنند یا نه؟ شاید هم منتظر اظهار نظر رسانه ها شان باشند!
    اما من واقعا از این دو پست شما استفاده کردم اقای صفا. ممنون.

    [پاسخ]

  4. سلام
    من هم امیدورام که پرونده جریان انحرافی برای همیشه بسته شود

    شاید آن وقت فزصتی برای پرداختن به جهاد اقتصادی فراهم شود

    [پاسخ]

  5. سلام مجدد
    باز هم دارم متن را مرو می کنم و تیتر را تماشا
    به ذهنم رسید که شکر خدا تا به حال نشده که از رایی که داده ام( در هر کدام از انتخابات ها) شرمنده ام کند
    چون همیشه پیش از دادن رای خوب مطالعه و مشورت کرده ام. هرگز موقع انداختن رایم در صندوق به نفع شخصی خودم و اینکه قرار است بهبودی در زندگی من نوعی پدید آید فکر نکرده ام
    سعی کرده ام با ریام مسئولیت را به کسانی بسپارم که اهل تقوی شناختمشان.چرا که سواد و تخصص هر چند خوب و لازم است اما کافی نیست
    من افتخار می کنم که ریاست محبوب جمهوری در انتخاباتی رئیس جمهور شد که حضور بی سابقه ۸۵ درصدی مردم را به همراه داشت. افتخار می کنم که ریاست محبوب جمهوری همنشینی با مردم کوچه و بازار را به تکرار شعارهای غرب زده قبلی ترجیح میدهد
    خدا کند که دکتر عزیز در پیشگاه خدا روسفید باشد و ایران عزیز ما را هم در مقابل حق طلبان و آزادگان جهان روسفید کند

    [پاسخ]

  6. م.طاهري گفت:

    سلام

    اصل امتحان از این لحظه شروع می شود
    از جایی که باید از شعار دادن جدا شد و عمل کرد
    انشالله از پس این امتحان برآیند. من که امیدوارم

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۴۹:

    علیکم الســلام
    بله درسته. مهم عمل کردنه. وظیفه ایی که الان بر دوش قوه قضاییه است.
    اما من در پست قبلی به سکوت دکتر اعتراض کرده بودم که برطرف شد.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۰۸:۰۶:

    بله درسته. مهم عمل کردنه. وظیفه ایی که الان بر دوش قوه قضاییه است.
    اما من در پست قبلی به سکوت دکتر اعتراض کرده بودم که برطرف شد
    ……………………….
    پاسخ :
    ماشالله…مسولین ما از حرف زدن کم نمی اورند .و مردم هم در این سالها یاد گرفته اند که در زندگی روز مره شان چگونه دفع شر کنند .
    چیزی که قبل از انقلاب تبحری در ان نبود .
    ریس جمهور عدالت پرور ما نیز در این وادی فردی ماهر است .او با شناختن مخاطب ایرانی خود از این مورد بهره کافی می برد و به جای اینکه بگوید چرا در مکانیزم کنترل بانکداری که ایشان سعی می کردند کنترل کامل ان را به عهده بگیرند …این فساد را در نطفه خفه نکردند …تازه ادعا می کند که ما کشف کردیم !!!!!!!!؟ این چه معنایی دارد که شما از ریس دولتی حمایت می کنید که بانکش این مقدار پول را از خزانه به یک مفسد پرداخت کرده ؟
    به خودتان بیایید و بر روی کارت سوخته حساب باز نکنید .مردم کاملا مراقب اوضاع هستند .اتهامهای مالی فرد را مفسد معرفی می کند .

    [پاسخ]

  7. اصلاح طلب گفت:

    – این مفسده در دستگاه اجرائی کشور اتفاق افتاده و تنها در صورتی میشه به مدیریت اجرائی آقای احمدی نژاد مهر تایید بزنید که اعلام بشه چنین دزدی اتفاق نیفتاده در غیر این صورت آقای احمدی نژاد یا در دزدی دست داشتن که در این صورت محکوم به خیانت هستن و یا اصلا روحشون خبر نداشته که در این صورت محکوم به بی کفایتی در مدیریت هستن. در هر دو صورت چیزی برای افتخار کردن وجود نداره.

    – اگر یک نفر از شما بتونه به من توضیح بده که جایگاه و مسئولیت قوه قضاییه در این ممکلت چی هست خیلی ممنون میشم. سوال اول این که معرفی متخلفین به مردم در حیطه اختیارات قوه قضاییه هست یا این که باید رییس جمهور دستور بدن که معرفی بشن یا نشن. سوال دون این که معرفی متخلفین به مردم یک وظیفه هست یا یک لطف اضافی هست که قوه قضاییه برای هر کسی انجام نمیده مگر این که رییس جمهور سفارش کنن. سوم این که قوه قضاییه زیر نظر رهبر هست یا رییس جمهور.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۵۵:

    شما به مفهوم اختلاس که در پست قبلی هم توضیح دادم دقت بفرما، بخش اولی که گفتی حل میشه.
    بخش دوم رو هم در متن توضیح دادم. قوه قضاییه خودش جرم رو کشف کرده، ولی برای ادامه‌ی کار بیم اون می‌رفت که ممکنه کسانی بخوان با توسل به ارتباطاتشون ، کاری انجام بدن که دکتر این مانع رو هم برطرف کردن. الان همه چیز دست قوه قضاییه اس و هیچ مانعی برای برخورد نیست.

    [پاسخ]

  8. ناشناس گفت:

    خب خدا رو شکر همه چی حل شد.
    همونطور که دکتر گفتن تفکیک جنسیبی انجام نشه و سر و صدا ها که خوابید شروع کردن کلاسا رو جدا کردن.
    همونطور که گفتن ما مشکلای مهمتر از این داریم که تو خیابون مزاحم مردم بشیم بابت حجاب و از همونسال هر سال تابستون شروع کردن به اذیت و آزار و تحقیق و گاهی کتک زدن دخترای جوون که چرا روسریشون شله.
    همونطور که ایشون گفتن ما قانون مند ترین دولتیم و دادستان کل کشور هی باید تذکر بده از مصوبات مجلس که دولت هیچ اهمیتی بهشون نمی ده.
    همون طور که ایشون از هر صفت خوبی “ترینش” رو برای دولت خودش انتخاب می کنه و آمار رسمی خود نظام رو به پشیزی نمی گیره.
    هموطنور که ۶ ساله هر وقت احتیاج به رای داره می گه مفاسد اقتصادی رو معرفی می کنم تاحالا نه تنها یک نفر رو معرفی نکرده بلکه هر اون مواردی هم که رو شده کار قوه قضاییه بوده و سر نخش به خود دولت می رسیده.
    همونطور که هزار و یک چیز دیگه رو هر روز بر عکس سخنرانی هاش پیاده می کنه و شما هی جمله های تو خالی و شعاری رو مصداق صداقت می گیرین.
    آفرین به این پایبندی به اصول.

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۸:۰۰:

    حالا من نمی‌خوام چیزی بگم ولی اگر همه‌ی اینها هم درست باشه باز دکتر نسبت به دولت‌های قبلی کاملاً سرتره :)

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۵۷:

    حالا من نمی‌خوام چیزی بگم ولی اگر همه‌ی اینها هم درست باشه باز دکتر نسبت به دولت‌های قبلی کاملاً سرتره :)

    [پاسخ]
    شما کاملا حق دارید .ایشان کاملا سر تره …..درسته که باعث شده مردم فقیر شوند ولی به کشورهای دیگر خوب فحش می ده .
    ایشان باید پدر عدالت نامید .دایما از ان نام می بره ولی بزرگترین اختلاس در زمان او انجام میشه ما هم داریم معنی عدالت را که ایشان تا می خواد سخنرانی کنه …از ان یاد می کنه …را می فهمیم .دنیا دنیای ادعا و ظاهر سازیست .

    [پاسخ]

    م.طاهري پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۰۶:

    عجب!
    پس عدالت در فرهنگ شما این جور معنا می شود که کسی که از عدالت صحبت می کند باید در برابر بی عدالتی سکوت کند تا محکوم نشود به بی عدالتی!

    ولی ما باور داریم باید به مصداق بی عدالتی اشاره کرد حتی اگر در زمان ریاست خودت باشد و این یعنی عدالت

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۰۴:۰۰:

    هیشه همینطوره. به جای جواب، حمله بدون مدرک می کنین. ولی اگه مصادیق دروغگویی یه رییس جمهور برای شما باعث افتخار به صداقتشه بخاطر اینکه بقیه بدتر بودن، باید یه تجدید نظری در لفظ اصول گرا برای خودتون بکنین.

    [پاسخ]

  9. انسان گفت:

    دیدی در پست قبلی برات کامنت گذاشتم که عجله نکن، مگه میشه دکتر سکوت کنه در مقابل همچین جنایتی؟ خوشحالم که انصاف داری..

    [پاسخ]

    پارسا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۰۰:۲۷:

    به عمل کار برآید!

    [پاسخ]

    انسان پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۵:۴۴:

    گر صبر کنی ز غوزه حلوا سازی

    [پاسخ]

    پارسا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۰۴:

    کوتاهی در “عمل به هنگام” به بهانه ی صبر، نشان از بی بصیرتی است

    [پاسخ]

  10. عبدالله گفت:

    یا وارث
    سلام بر اهالی باصفای حزب الله.
    شجاعت از آن حزب الله است.
    حقانیت از آن حزب الله است.
    پیروزی از آن حزب الله است.
    یا حق

    [پاسخ]

  11. پارسا گفت:

    سلام
    یه سؤال دارم خواهش می کنم اگه می تونی و می دونی جواب بده
    احمدی نژاد در حضور مردم اردبیل از رییس قوه قضائیه خواست موضوع اختلاس را پیگیری کند و هر وقت مشخص شد چه کسانی پشت این قضیه هستند چه در دولت، مجلس و یا قوه قضائیه و یا *تحت عناوین مقدس* باشند آنها را دستگیر و محاکمه کنند.
    میشه دقیقاً توضیح بدید منظور رئیس جمهور محترم! از عبارت “تحت عناوین مقدس” چیه؟؟؟
    آیا کمال همنشین در ایشان اثر کرده و ایشان هم تصمیم دارند از این به بعد مثل اطرافیان عزیزتر از جانشون به مقدسات توهین کنند؟؟؟
    یه سوال دیگه
    “برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.”
    چرا ایشان از رهبری هزینه می کنند؟؟؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۹:

    سوال اول که خیلی بی‌انصافیه. اکثراً در دعاها برای تاکید گفته میشه هر کس در هر پست و مقام و لباسی هست؛ یعنی اونوقت هم به مقدسات توهین میشه؟ چه منطقیه آخه این

    سوال دوم هم نکته‌ی مثبت کار دکتر هست که عمل به بیایات ره‌بری دارند در خصوص وحدت. قبل از این هم لاریجانی یک بار این حرف رو زد همه گفتند به به چه آدم خوبی. اما وقتی احمدی این رو بگه میشه هزینه کردن از رهبری

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۵:

    شاید منظورشون از “عناوین مقدس” ، “شأن آقازادگی” بوده

    این عبارت می تواند مخاطب خاص هم داشته باشد: )

    [پاسخ]

    پارسا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۱۱:

    به نظر من، بدبین کردن مخاطب نسبت به شخصیت های مذهبی مورد اعتماد مردم و منحرف کردن اذهان عمومی در جهت سیاست حمایت از اطرافیان عزیزشون می تونه از اهداف به کار بردن این عبارت باشه
    درضمن فکر نمی کنم شأن آقازادگی ربطی به عناوین مقدس داشته باشه عناوین مقدس ما ولی فقیه و مراجع تقلید و علما و بزرگان دینی هستند که نسبت دادن احتمال اختلاس و دزدی به این افراد اهانت به دین مبین اسلام است

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۵۶:

    یادم افتاد به آیت الله خزعلی
    ایشون رسما از فعالیت های فرزندشون اعلام بارئت کردند
    به نظرم اگر هر کس با هر لباسی شان لباس و موقعیت خودش رو حفظ نکرد باید معرفی بشه
    اگر روحانی باشه و شان مقدسی داشته باشه که بدتر
    اذهان عمومی بسیار باهوش تر و بصیرتر از اونه که بی جهت به کسی یا چیزی بدبین بشه
    این شخصیت های مذهبی که میفرمایید با رفتارشون اعتماد مردم رو تضمین می کنن و اگر خطایی هم ازشون سر بزنه که دیگه قابل اعتماد نیستند

    [پاسخ]

  12. پارسا گفت:

    یه سوال دیگه هم هست
    چرا سایت دولت “تحت عناوین مقدس” رو سانسور کرده؟
    یعنی کار به جایی رسیده که سایت دولت هم مجبوره حرفای رئیس جمورو ماست مالی کنه؟

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۳۱:

    مسولین ارتباطات رسانه ایی دفتر ریاست جمهوری متاسافانه خیلی کارهای بدتر از این هم می کنن :
    http://24tir.ir/myLDlinker.php?url=2441

    [پاسخ]

  13. ناشناس گفت:

    حالا که خیالتان از ایشون راحت شد، این خبر را هم بخوانید که خانم سمیه توحیدلو، دانشجوی دکترای جامعه شناسی، امروز با دست و پای زنجیر بسته ۵۰ ضربه شلاق خورده که یه سریش بخاطر توهین (بخوانید انتقاد) از آقای احمدی نژاد بوده.
    کاش در اصول گراییمان الویت ها را هم کمی مد نظر قرار می دادیم.

    http://blog.malackut.org/archives/2011/09/post_2206.shtml

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۱۸:

    خانم توحیدلو خودشون امروز نوشتن :
    “برای دوستانم که نگرانم شدند تنها بنویسم که اجرای حکم نمادین بود و به شیوه و شمایلی که در خاطر داشته اند و دارند نبوده است و لذا نگرانی بابت هیچگونه درد و رد فیزیکی نداشته باشند”.
    حالا شما همچنان به کار خودتون ادامه بدید و علاوه بر دروغهای دیگه بگید جرم هم توهین به احمدی بوده…

    [پاسخ]

    ناشناس پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۴۰:

    خب خدا رو شکر که واقعا نزدنش.
    ولی اگه به حرفهای خانم توحید لو اتکا می کنید، بهتره پست قبلیشون رو هم بخونید. اجرای نمادین معنیش این نیست که هیچ اتفاقی نیافتاده. ایشون رو بردن زندان اوین و یه کاری کردن که ایشون وقتی برگشته نوشته “تحقیر شدم و غرورم شکسته شد.”

    منم نگفتم همه جرم توهین بوده. گفتم بخشیش. در ضمن ایشون رو فردای روز انتخابات دستگیر کردن. شما لطفا بفرمایید جرم چی بوده ما هم مطلع شیم.

    [پاسخ]

    بابک پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۱۹:

    شیوه حرف زدن شما از موضع قدرت هست
    نکنه شما فکر میکنید تمام کار های این حکومت درست بوده
    چرا نمی تونید اینو بگید
    اره رای خانم توحیدلو اشتباه بوده منم قبول دارم نباید به شلاق محکوم می شده
    مثلا اگه اینو بگید چه اتفاقی می افته
    چرا حتی دارید از اشتباه های این حکومت هم دفاع میکنید
    بیشتر اجرا های شلاق نمادینه

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۲۰:۰۱:

    احتمالاً پست بعدی رو نخوندید والا اینجور نمی‌گفتید. توصیه می‌کنم بخونید.
    من کی و کجا از کار اشتباه دفاع کردم؟

    [پاسخ]

  14. سلام به همه و صبح بخیر
    گاهی حس می کنم که خطر بزرگی دارد وحدت بچه های جزب اللهی فضای مجازی را تهدید می کند
    می ترسم که این بچه ها به پشتوانه اعتقاد و محبت و باور به ولایت حضرت آقا، به رای خود رفتار مسئولین را با دستورات آقا مقایسه کنند و به کسی برپسب ضدولایت بودن بزنند و با این روش هر روز تبر بزنند به وحدتی که ثمره خون دل های بسیاری است
    ای کاش که چه در دفاع از عملکرد یک نفر و چه در نقد آن منصف باشیم و ای کاش مراقب باشیم که همدلی و صمیمیتی که با مِهر رهبری حکیم انقلاب در دلهامان پرورده ایم، با اختلاف نظر بر سر دولتی که حداکثر دو سال دیگر بر سر کار است مُهر باطل شد نخورد

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶:

    در ضمن
    از الان بگویم که این نظر مخاطب خاص داشت
    خوشحال نشوند عده ای که مشکلی هست، ما به هر کس هم که رای داده باشیم تا آخرین نفس در حفظ اقتدار دولت قانونی کشور کنار هم ایستاده ایم ـــــــــــــــ> حتی آنها که شاید در یک انتخابات آزاد به مهندس موسوی رای دادند و بعد متوجه ظاهر سازی های ایشان شدند

    [پاسخ]

    سربازةٌ پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۰۰:

    سلام. البته ملاک پایبندی و حمایت ما “ولایت فقیه” است و شخص رهبری. نه به این معنا که از حضرت اقا خرج کنیم، خیر. انتقاد هم می کنیم اما در اشاره ی مقام معظم رهبری. اما چیزی که به قول شما بچه حزب اللهی ها باید در رعایت آن دقت کنند، همین وحدت است. که در مسائل بوجود امده خصوصا جریان موصوم به انحرافی، گاهی دیده می شه که اختلافاتی وجود داره.
    اما در مصداق شناسی کلام رهبر، باید فراوان دقت شود و اینطور نباشه که حرف برخی ها را فقط دکلمه کنیم.
    تذکر خوبی بود.

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۳۵:

    سلام
    کاملا با شما موافقم
    من هم منظورم همین بود. گاهی ما به خاطر حفظ ولایتمداری، با انتقاد غلط و با بیان اشتباه عملا خلاف بصیرت عمل می کنیم

    [پاسخ]

    پارسا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۰۱:

    اتفاقا من هم معتقدم باید وحدت بچه حزب اللهی ها چه در فضای مجازی چه در فضای حقیقی حفظ بشه
    به همین دلیل هم از برادر عزیزم امیرعلی صفا دلخورم که چرا این تعصبات رو کنار نمیذاره و حقایق رو نمی بینه
    من نمیگم از دولت حمایت نکنید، نمیگم خدمات دولت رو نادیده بگیرید، نمیگم از رأی تون ابراز پشمونی کنید والله اگر هزار بار هم به عقب برگردیم، به انتخابات سال۸۸، همون جوری از احمدی نژاد حمایت می کنیم که سال۸۸ حمایت کردیم در این ها شکی نیست
    من نمیگم بگید احمدی نژاد ضد ولایته ایشان در عمل متناقض با کلامشون بارها ولایتمداری شون رو به همه ثابت کرده اند همه می دونیم نیاز به گفتن و شاد کردن دشمنان نیست ولی خواهشاً سعی نکنید بگید ایشان عاشق ولایت امام خامنه ایه، گوش به فرمان سیدناالقائده، فدایی آقاست و…

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۰۶:

    خب اتفاقا نمی دونم این حرف چقدر درسته که بگیم:
    ایشان عاشق ولایت امام خامنه ای نیستند، گوش به فرمان سیدناالقائده، فدایی آقا هم و…
    اگر موضع شما برای اثبات این حرف مسئله ای به نام جریان انحرافی هست و مثلا عزل افرادی که به این جریان منصوب میشن که وقتی آقا میفرمایند در برخورد با گروهی که عنادی با ارزشهای انقلاب ندارند برخورد باید از نوع تبیین و ..باشه، اونقدر که من میفهمم برخورد سلبی و….با این افراد یعنی خلاف حرف آقا عمل کردن
    اگر شما همچنان ذهنتون درگیر خانه نشینی چند روزه دکتر هست، هر چند که اشتباه بسیار بزرگی بود، اما شما به من بگید این اشتباه بدتر بود یا سر و دست شکستن عده ای از خواص برای زمین زدن رئیس جمهور؟ بگذریم که در آن ایام هم سیدناالقائد امر به سکوت و انجام کار و خدمت کردن و آقایان آنقدر مشغول داد و فریاد بودند که نشنیدند و باز هم این دکتر بود که بیش از بقیه ساکت ماند و کار کرد
    من البته شخصا انتقادات جدی به آقای دکتر احمدی نژاد دارم و البته مدیر محترم سایت هم می دانند که از چه صحبت می کنم اما جناب پارسا! معتقدم این که ما هر وقت و فرصتی به دست آوردیم تلاش کنیم که دکتر را بی علاقه به امام و رهبری نشان بدهیم جفای در حق کشور و نظام است. مگر خود آقا نفرمودند که عده ای سعی داشتند القا کننند که میان دولت و رهبری دوگانگی هست ولی دولتهای نهم و دهم خط ابطال بر این عقیده کشیدند؟
    در مورد واژه تعصب هم باید بگویم که با شما موافق نیستم. ما همه آزادیم که انتخاب کنیم و دوست داشته باشیم. اگر آقای صفای بزرگوار با علاقه قلبی به رئیس جمهور قلم می زنند، باید این علاقه برای ما محترم باشد. مخصوصا اینکه زیاد دیده ایم که در همه نوشته ها و متنهایشان فصل الخطاب نهایی ایشان فرمایشات مولای مطهر بوده
    ای کایش کمی نسبت به هم منصف باشیم

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۳۹:

    اقای صفا باید کدام تعصبات را کنار بگذارند تا هنوز حزب الهی باقی بمانند ؟ایا انتقادها را می بینید که جمع شما را متعصب می خواند ؟
    اقای امیر علی امروز کاملا مردد است .نمی داند حمایت از اقای احمدی نژاد که باعث شد که اقای موسوی به درجه رفیع فتنه نایل شود …چرا باید به این زودی جای خود را به نفرت دهد ؟پس ان چه فتنهای بود ؟
    مگر به جز این بود که اقای موسوی می گفت این فرد صادق نیست ؟
    دنیا چه می گوید ؟ انها مثل شما قسم نخورده اند که مسایل را نبینند و با عشق به یک شخص دیگر ….ابه مصلحت نگاه کنند .
    تمدن بشر امروز از شخصیت ها مقدس نمی سازد و لی کرامت انسانی را ارزش می گذارد .توجه می کنید ؟ شما از طرفی خود را عاشق شخصیت هایی که دوست دارید معرفی می کنید .ولی از طرفی برای انسانهای دیگر ارزشی قایل نیستید و براحتی ان را ابراز می دارید .
    امروز اقای احمدی نژاد از این دایره تقدس اخراج شده …ولی نمی گویید بصیرتی که کلمه اش مد شد ه ….الان کجاست ؟نکند مردم مخالف شما بصیرت داشتند ؟
    اقای صفا اگر بخواهد تعصب را بگذارد کنار باید در مورد اصحاب بصیرت توضیح دهد .و بگوید چرا انتخابات را بردیم به جایی که ما کشته بدهیم برای انتخاب فردی که امروز مظهر شکست برای بسیاری از گروهای اجتماعی است .
    در حالیکه جامعه اقبالی ندارد به این فرد ولی اشکارا طرفداران او را اکثریت خواندید !!!!
    این ظلم بود .
    اقای صفا با نوشتن دو مطلب پشت سرهم خاطره ان لطیفه قدیمی را زنده کرد :
    به یک اذری می گویند برو نگاه کن ببین راهنمای ماشین کار می کند .و او که که نگاه می کرد به راهنما …می گفت …درست شد !….خراب شد !…..درست شد !……خراب شد !
    اقای صفا فرمودند ما گفتیم اظهار نظر چرا نمی کنند و سپس نوشت اظهار نظر کردند !و الان خیالمان راحت است !!!!!!!!

    [پاسخ]

    پارسا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۷:۳۵:

    آقا هومن شما هم از آب گل آلود ماهی خودتو می گیری ها!
    “مگر به جز این بود که اقای موسوی می گفت این فرد صادق نیست ؟”
    بله؛ به جز این بود!
    شما یا زیادی ساده اید یا خودتان را به سادگی زده اید که بعد از گذشت چند سال، بعد از کنار رفتن نقاب فتنه گران، بعد از روشن شدن اهداف شوم آنها و بعد از لو رفتن وابستگی هایشان به دشمنان قسم خورده ی اسلام و نظام و امت ولایتمدار ایران، خیال می کنید سال۸۸ دعوا سر صداقت بود!
    انصافاً و وجداناً ما انتخابات را بردیم به جایی که کشته بدهیم یا سران شما؟؟؟
    شما بفرمایید چه کسانی از مردم خواستند در قالب تجمع غیرقانونی به انتخابات اعتراض کنند؟؟؟
    چه کسانی، به دستور چه کسانی و با چه اهدافی تجمعات اعتراض به نتایج انتخابات را تبدیل به آشوب علیه اصل نظام و ولایت فقیه کردند، امنیت جامعه را به خطر انداختند، شیشه شکستند، سطل زباله آتش زدند، به پایگاه بسیج حمله کردند، مسجد آتش زدند و…؟؟؟
    اشتباه شما اینجاست که فکر می کنید ما در انتخابات سال۸۸ به شخصی به نام احمدی نژاد رأی دادیم و حالا که از او انتقاد می کنیم ما را متهم به برخورد دوگانه می کنید
    خیر؛ دعوای ما سال۸۸ به خاطر نظام اسلامی و ولایت فقیه و ولایتمداری بود و امروز هم
    سال۸۸ اکثریت مردم با بصیرت ایران اسلامی به نظام اسلامی و ولایت فقیه و ولایتمداری رأی دادند و امروز هم
    البته بنده انتظار هم ندارم که این توضیحات تأثیر چندانی در تفکر شما داشته باشد
    به قول سید شهیدان اهل قلم
    “آنان که معنای ولایت را نمی دانند در کار ما سخت درمانده اند”

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۰ ۰۹:۲۸:

    می دانید اقای پارسا کی ساده لوح است ؟ بهتر است بر این مطلب واضح چانه زنی نکنیم .
    سختی زندگی بر انسان نادان تمامی ندارد .شما حبابی از بصیرت برای خودتان درست کردید و منتقدان را مغرض خواندید .گاهی جاسوس و بگانه پرست …امروز تمام حرفها دارند اثبات می شوند .این اقای موسوی نبوده که باعث اختلاس بوده .و خیلی ساده متوجه می شویم که کی باید پاسخ بده .کی باید مسولیت قبول کنه ؟
    کشاندن بحث به این مطالب چه سودی برایتان دارد ؟شما الان باید فکری برای تناقضات خود بکنید .مردمی که می دانند شما چگونه از فاسدها دفاع می کنید هر گز نظرشان با چند جمله پراکنده شما نباید عوض شود .
    خوب اگر شما معتقد به وجود جریان مقدسی در خط دادن هستید امروز چگونه این اشتباه را در مورد احمدی نژاد توجیه می کنید ؟
    فکر نمی کنید فتنه واقعی ان است که زندگی مردم را با فساد از بین می برد و شادی را از مردم می گیرد و به جای ان فقر می دهد .

    [پاسخ]

  15. افق گفت:

    سلام
    خدا قوت
    این روزها نه پستهای دولتی ام، نه پولهایی که از حساب دولت به جیبم واریز شده، نه ارثیه پدری ام که بعد از انقلاب نصیبمان شد، نه طرفداری از دولت، نه طرفداری از نظام، نه حزب اللهی بودنم، نه هیچ چیز دیگری به دردم نمیخورد..
    تا حالا شده خسته شده باشید که حتا حال روشن کردن کامپیوتر را هم نداشته باشید؟ من الان روزهاست که اینطوری ام..
    برای پست قبلی تان کلی جواب ردیف کرده بودم که بنویسم و حسابی گله گذاری کنم.. اما خب جریان عوض شد.
    برای این یکی پست هم هیچی ندارم بنویسم جز تشکر.
    خدا قوت اقای صفا
    خدا قوت بر و بچه های حزب اللهی
    ضمنا از جناب عبدالله هم ممنونم.. هم روزانه نوشتها هم کامنتهایشان جو حسینیه را حسینیه ای میکند..

    [پاسخ]

    امیرعلی صفا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۳:۵۷:

    سلام و عرض ادب
    ایکاش حرفهایی رو که می‌خواستید بگید می‌نوشتید البته اگر هنوز موضوعیت داره.

    [پاسخ]

    هومن پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۰ ۱۴:۴۸:

    اقای صفا شهروندان ایرانی که دارند نگاه می کنند به شما (رصد می کنند ) می خواهند ببینند که در قبال این فساد چه مواضعی دارید ؟ مگر در ایران انقلاب نشده ؟مگر شهید ندادیم ؟مگر تحریم نشدیم ؟مگر ریاضت نکشیدیم ۳۰ سال ؟حالا باید این پولهای نفتی به جای بهبود وضع مردم باید بشود اتومو بیل گران برای افراد و طرف از المان بیاید و این بیت المال را ببرد ؟
    مگر این کشوری نیست که مو منانش در دنیا بی نظیرند و فرش های مساجد را پاره کرده اند ؟
    شما پرسیدید که ما حاضریم اهالی غزه از ین بروند تا ما پولدار شویم ؟
    ولی ما می گوییم کافی است فقط فساد را از بین برود و دست طلبکاران را کوتاه شود فقر کم می شود .مگر ما دزدان را از این کشور بیرون نراندیم ؟

    [پاسخ]

  16. ناشناس گفت:

    هر کسی حرف شما رو نزنه و تایید نکنه انحرافیه!
    من نمیدونم امام زمان که بیاد میخواد واسه کی ولایت مطلقه باشه ؟!
    همه یا شماها ؟
    کی در اقلیته؟ شما ها یا منتقدین شما ؟

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مهر ۱۴ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۱۴:

    حضرت صاحب که ظهور کنند دست را بر قلب ها و عقل ها می گذراند و همه آن هایی که قابل هدایت باشند زیر پرچم کلمه توحید جمع می شوند
    دیگر اقلیت و اکثریت معنا ندارد/ جواب اینکه چه کسی عزیزتر است طبق عهد الهی به تقوی بر میگردد
    هر که باتقواتر عزیزتر و گرامی تر

    تقوا که باشد حقیقت مبنا می شود نه درک شخصی که بخواهی بر مبنای آن آدم ها را دسته بندی کنی

    [پاسخ]

  17. ناشناس گفت:

    به نام تقوا ، با چماق به جان ملت!
    سرکوب، بدنام کردن انسانیت! چه برسه به اسلام عزیز…
    رفتارهای ناشیانه شما باعث این شده…
    حرف حساب هم که جوابش باتومه..
    یاللعجب که چه حق به جانب!
    انشاالله که امام زمان که بیاد از نادون هایی که سنگشو به سینه میزدند و دین و خراب کردند شروع میکنه!!!
    وای به حالشون!
    ان شالله که شما ها جزوشون نیستید!

    [پاسخ]

    رهرو شهدا پاسخ در تاريخ مهر ۱۴ام, ۱۳۹۰ ۱۹:۲۷:

    انشاالله که امام زمان که بیاد از نادون هایی که سنگشو به سینه میزدند و دین و خراب کردند شروع میکنه!!!
    وای به حالشون!
    ان شالله که شما ها جزوشون نیستید!

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

ww w) :| :x :wink: :roll: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :P :D :?: :? :-) :( :!: